Umiejętności
E-commerce
Projekt funkcjonalny
Marketing
Project Management
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
E-mail marketing
Projekty unijne
Zarządzanie produktem
Strategia
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektu
Medlearning.pl
Platforma e-learningowa dla lekarzy i pielęgniarek.
Zakres odpowiedzialności
• rozwój i wdrażanie nowych produktów i usług
• projekty funkcjonalne, UI, UX
• projekty graficzne
• testy serwisu
• działania marketingowe, PR
• rozwój i wdrażanie nowych produktów i usług
• planowanie zasobów potrzebnych do realizacji projektu
• definiowanie zakresu, warunków realizacji prac przez dostawców zewnętrznych IT oraz ich merytoryczne rozliczanie
• opracowywanie planu projektu oraz jego harmonogramu
• definiowanie zadań do wykonania w ramach projektu
• przypisywanie zadań, delegowanie odpowiedzialności członkom grupy projektowej
• monitorowanie postępów projektu
• dbałość o jakość wdrożenia
• identyfikacja, ocena i zarządzanie ryzykiem projektu
• utrzymywanie relacji biznesowych z podwykonawcami projektu
• raportowanie i prezentowanie postępu projektu
• eskalowanie problemów oraz proponowanie ich rozwiązań
• monitorowanie budżetu i wydatków związanych z projektem
• zarządzanie systemem CMS
• analiza potrzeb Klienta i przekładanie ich na wymagania zrozumiałe dla zespołu deweloperów;
• definiowanie zakresu projektowego przedsięwzięcia i zadań do realizacji;
• utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z klientami;
• odpowiedzialność za testowanie i dostarczenie gotowych produktów projektowych dla klientów;
• przygotowanie, nadzorowanie i zarządzanie planem wdrożenia projektu
Zakres odpowiedzialności
• rozwój i wdrażanie nowych produktów i usług
• projekty funkcjonalne, UI, UX
• projekty graficzne
• testy serwisu
• działania marketingowe, PR
• rozwój i wdrażanie nowych produktów i usług
• planowanie zasobów potrzebnych do realizacji projektu
• definiowanie zakresu, warunków realizacji prac przez dostawców zewnętrznych IT oraz ich merytoryczne rozliczanie
• opracowywanie planu projektu oraz jego harmonogramu
• definiowanie zadań do wykonania w ramach projektu
• przypisywanie zadań, delegowanie odpowiedzialności członkom grupy projektowej
• monitorowanie postępów projektu
• dbałość o jakość wdrożenia
• identyfikacja, ocena i zarządzanie ryzykiem projektu
• utrzymywanie relacji biznesowych z podwykonawcami projektu
• raportowanie i prezentowanie postępu projektu
• eskalowanie problemów oraz proponowanie ich rozwiązań
• monitorowanie budżetu i wydatków związanych z projektem
• zarządzanie systemem CMS
• analiza potrzeb Klienta i przekładanie ich na wymagania zrozumiałe dla zespołu deweloperów;
• definiowanie zakresu projektowego przedsięwzięcia i zadań do realizacji;
• utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z klientami;
• odpowiedzialność za testowanie i dostarczenie gotowych produktów projektowych dla klientów;
• przygotowanie, nadzorowanie i zarządzanie planem wdrożenia projektu
Współwłaściciel, Project Manager
Wondernet Sp. z o.o. - Dobrebadanie.pl
Dobrebadanie.pl (dotacja Innowacyjna Gospodarka, 8.1) kompleksowo zajmujące się tematyką badań klinicznych, łącząc zarówno pacjentów, jak i profesjonalistów.
Zakres odpowiedzialności.
Od napisania wniosku i pozyskanie dotacji, po realizację i rozliczenie. Kompleksowa realizacji całego projektu zarówno od strony IT, jak również marketingu, promocji, działań PR, zarządzanie redakcją, pozyskiwaniem klientów.
• rozwój i wdrażanie produktów i usług
• UX i UI
• projekty graficzne
• testy serwisu
• marketing i PR
• zarządzanie ryzykami i problemami projektowymi
• zarządzanie zespołem projektowym
• definiowanie zakresu, warunków realizacji prac przez dostawców zewnętrznych IT oraz ich rozliczanie
• rozwój i wdrażanie nowych produktów i usług
• opracowywanie strategii oraz planów sprzedażowych, efektywne planowanie, wdrażanie i kontrolowanie wykonania budżetów zgodnych z celami sprzedażowymi poszczególnych produktów, analiza wyników i nadzorowanie zgodności podjętych działań wynikających z projektu z zapisami umowy o dofinansowanie i harmonogramu rzeczowo-finansowego,
• analiza zgodności dokumentacji dotyczącej zakupów w ramach projektu - z umową o dofinansowanie
• przygotowywanie merytorycznej części wniosków o płatność
• nadzór nad częścią finansową wniosków o płatność
• nadzór nad terminowym wykonywaniem zadań w stosunku do harmonogramu rzeczowo-finansowego i umowy o dofinansowanie
• prowadzenie monitoringu osiąganych efektów - monitorowanie wskaźników produktu i rezultatu projektu, sprawozdawczości po zakończeniu realizacji projektu
• koordynowanie i nadzór nad działaniami informacyjnymi i promocyjnymi
• nadzór nad opracowaniem dokumentacji przetargowej,
• monitoring prawidłowości i terminowości działań przewidzianych w projekcie
• prowadzenie niezbędnej dokumentacji
• pełnienie funkcji redaktora naczelnego serwisu, pisanie artykułów, koordynacja pracy redakcji
Zakres odpowiedzialności.
Od napisania wniosku i pozyskanie dotacji, po realizację i rozliczenie. Kompleksowa realizacji całego projektu zarówno od strony IT, jak również marketingu, promocji, działań PR, zarządzanie redakcją, pozyskiwaniem klientów.
• rozwój i wdrażanie produktów i usług
• UX i UI
• projekty graficzne
• testy serwisu
• marketing i PR
• zarządzanie ryzykami i problemami projektowymi
• zarządzanie zespołem projektowym
• definiowanie zakresu, warunków realizacji prac przez dostawców zewnętrznych IT oraz ich rozliczanie
• rozwój i wdrażanie nowych produktów i usług
• opracowywanie strategii oraz planów sprzedażowych, efektywne planowanie, wdrażanie i kontrolowanie wykonania budżetów zgodnych z celami sprzedażowymi poszczególnych produktów, analiza wyników i nadzorowanie zgodności podjętych działań wynikających z projektu z zapisami umowy o dofinansowanie i harmonogramu rzeczowo-finansowego,
• analiza zgodności dokumentacji dotyczącej zakupów w ramach projektu - z umową o dofinansowanie
• przygotowywanie merytorycznej części wniosków o płatność
• nadzór nad częścią finansową wniosków o płatność
• nadzór nad terminowym wykonywaniem zadań w stosunku do harmonogramu rzeczowo-finansowego i umowy o dofinansowanie
• prowadzenie monitoringu osiąganych efektów - monitorowanie wskaźników produktu i rezultatu projektu, sprawozdawczości po zakończeniu realizacji projektu
• koordynowanie i nadzór nad działaniami informacyjnymi i promocyjnymi
• nadzór nad opracowaniem dokumentacji przetargowej,
• monitoring prawidłowości i terminowości działań przewidzianych w projekcie
• prowadzenie niezbędnej dokumentacji
• pełnienie funkcji redaktora naczelnego serwisu, pisanie artykułów, koordynacja pracy redakcji
Własna działalność gospodarcza
Strefa Obrazu
• strategia, kreacja, realizacja
• UI oraz UX, analiza zachowań użytkowników strony www, przeprowadzanie testów A/B,
• prowadzenie działań w kanałach e-commerce m.in. e-mail, social media, afiliacje, SEM, SEO, RTB,
• zarządzanie produktami, zarządzanie zespołem, zarządzanie projektami
• planowanie kampanii reklamowych i zakup mediów (marketing 360), strategie marketingowe
• projektowanie, budowanie i realizowanie kampanii digitalowych i lead generation (od pomysłu
do realizacji z regularnym mierzeniem i raportowaniem efektywności i wprowadzaniem zmian)
• definiowanie wymagań biznesowych i produktowych dotyczących koncepcji nowych produktów
• przygotowywanie treści i grafik na potrzeby marketingowe
• budowa i wdrażanie strategii rozwoju marek i produktów
• opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji i PR
• prowadzenie badan rynkowych i monitorowanie potrzeb klientów
• zwiększenie rozpoznawalności i wzmocnienie wizerunku marek Klientów na rynku
• kreowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej i marketingowej, tworzenie strategii i działań
marketingowych dla Klientów
• proponowanie i nadzór nad wyborem adekwatnych narzędzi (promocja, reklama), ze szczególnym
uwzględnieniem nowych mediów
• nagrani i montaż wideo, fotografia, grafika
• UI oraz UX, analiza zachowań użytkowników strony www, przeprowadzanie testów A/B,
• prowadzenie działań w kanałach e-commerce m.in. e-mail, social media, afiliacje, SEM, SEO, RTB,
• zarządzanie produktami, zarządzanie zespołem, zarządzanie projektami
• planowanie kampanii reklamowych i zakup mediów (marketing 360), strategie marketingowe
• projektowanie, budowanie i realizowanie kampanii digitalowych i lead generation (od pomysłu
do realizacji z regularnym mierzeniem i raportowaniem efektywności i wprowadzaniem zmian)
• definiowanie wymagań biznesowych i produktowych dotyczących koncepcji nowych produktów
• przygotowywanie treści i grafik na potrzeby marketingowe
• budowa i wdrażanie strategii rozwoju marek i produktów
• opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji i PR
• prowadzenie badan rynkowych i monitorowanie potrzeb klientów
• zwiększenie rozpoznawalności i wzmocnienie wizerunku marek Klientów na rynku
• kreowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej i marketingowej, tworzenie strategii i działań
marketingowych dla Klientów
• proponowanie i nadzór nad wyborem adekwatnych narzędzi (promocja, reklama), ze szczególnym
uwzględnieniem nowych mediów
• nagrani i montaż wideo, fotografia, grafika
Menedżer marketingu online
• planowanie działan z zakresu promocji i marketingu online, zwiazanych z realizowanymi projektami
internetowymi i mobilnymi
• planowanie i wdrazanie inicjatyw oraz kampanii, w tym e-mailing, newslettery, działania
cross-sellingu w ramach witryn
• działania SEM i SEO
• pozyskiwanie kontrahentów pozwalajacych na zwiekszenie zasiegu w ramach marketingu
bezposredniego przygotowywanie konkursów i eventów interaktywnych – w tym w mediach
społecznosciowych
• opracowanie analiz działalnosci wydawniczej i strategii promocyjnej konkurencji, ze szczególnym
uwzglednieniem obszaru online
• tworzenie i kontrola budzetu marketingowego
• planowanie badan marketingowych
• tworzenie długoterminowej strategii promocji zgodnie z budzetami i załozonymi targetami pionu
ePWN
• zarzadzanie zespołem, współpraca z działem IT, baz danych, redakcja wydawnicza
• budowanie i wzmacnianie pozytywnego wizerunku Spółki na zewnatrz
• wdrozenie systemu Freshmail dla Ksiegarni PWN oraz szkolenia z systemu
• wsparcie w przebudowie serwisów ksiegarnia.pwn.pl i ibuk.pl
internetowymi i mobilnymi
• planowanie i wdrazanie inicjatyw oraz kampanii, w tym e-mailing, newslettery, działania
cross-sellingu w ramach witryn
• działania SEM i SEO
• pozyskiwanie kontrahentów pozwalajacych na zwiekszenie zasiegu w ramach marketingu
bezposredniego przygotowywanie konkursów i eventów interaktywnych – w tym w mediach
społecznosciowych
• opracowanie analiz działalnosci wydawniczej i strategii promocyjnej konkurencji, ze szczególnym
uwzglednieniem obszaru online
• tworzenie i kontrola budzetu marketingowego
• planowanie badan marketingowych
• tworzenie długoterminowej strategii promocji zgodnie z budzetami i załozonymi targetami pionu
ePWN
• zarzadzanie zespołem, współpraca z działem IT, baz danych, redakcja wydawnicza
• budowanie i wzmacnianie pozytywnego wizerunku Spółki na zewnatrz
• wdrozenie systemu Freshmail dla Ksiegarni PWN oraz szkolenia z systemu
• wsparcie w przebudowie serwisów ksiegarnia.pwn.pl i ibuk.pl
Strategy Director
• opracowanie i realizacje strategii marketingowych
• kreowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych i marketingowych
• tworzenie koncepcji kampanii reklamowych, tworzenie koncepcji komunikacji
• tworzenie strategii komunikacji niestandardowej
• strategie rozwoju produktu
• wprowadzenie działań w kanałach e-commerce m.in. e-mail, social media, afiliacje, SEM, SEO, display
• badania i analizy, przygotowywanie raportów skuteczności wykonanej komunikacji
• opracowywanie koncepcji strategicznych działań online dla klientów agencji w obszarach takich,
jak komunikacja, e-commerce, social media
• pozyskiwanie reklamodawców
• sporządzanie planów marketingowych online, kreowanie, wdrażanie i monitorowanie projektów
marketingowych
• budowanie świadomości marki, idetyfikacja produktu na rynku
• zarządzanie praca podległego zespołu.
• kreowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych i marketingowych
• tworzenie koncepcji kampanii reklamowych, tworzenie koncepcji komunikacji
• tworzenie strategii komunikacji niestandardowej
• strategie rozwoju produktu
• wprowadzenie działań w kanałach e-commerce m.in. e-mail, social media, afiliacje, SEM, SEO, display
• badania i analizy, przygotowywanie raportów skuteczności wykonanej komunikacji
• opracowywanie koncepcji strategicznych działań online dla klientów agencji w obszarach takich,
jak komunikacja, e-commerce, social media
• pozyskiwanie reklamodawców
• sporządzanie planów marketingowych online, kreowanie, wdrażanie i monitorowanie projektów
marketingowych
• budowanie świadomości marki, idetyfikacja produktu na rynku
• zarządzanie praca podległego zespołu.
Key Account
• planowanie kampanii reklamowych i zakup mediów (kampanie wizerunkowe, sprzedażowe, SEM, społeczności) - internet, telewizja, radio, prasa, outdoor - marketing 360 stopni
• wprowadzenie zmian funkcjonalnych w serwisach
• tworzenie cenników, regulaminów oraz polityki rabatowej firmy, obsługa kampanii reklamowych
z poziomu adservera
• badania i analizy statystyk, przygotowywanie raportów skuteczności wykonanej komunikacji
• przygotowanie strategii e-mail marketingu
• zarządzanie zespołem projektowym – prowadzenie projektu (budowa, utrzymanie oraz rozwój
serwisów)
• współtworzenie koncepcji kreatywnych, nadzór produkcji spotów TV i radiowych
• testy usability, analizy stron WWW - audyt użyteczności, tworzenie projektów funkcjonalnych
– architektura informacji, projektowanie interakcji, projektowanie interface’ów
• sporządzanie analiz biznesowych
• nadzorowanie procesu testów aplikacji internetowej
• współpraca z działami IT i graficznym, bieżąca obsługa Klientów Kluczowych
• zarządzanie adserverem (OpenX);
• dbanie o usability – konsultacje funkcjonalności
• praca w CMS, w tym TYPO3, Django.
• wprowadzenie zmian funkcjonalnych w serwisach
• tworzenie cenników, regulaminów oraz polityki rabatowej firmy, obsługa kampanii reklamowych
z poziomu adservera
• badania i analizy statystyk, przygotowywanie raportów skuteczności wykonanej komunikacji
• przygotowanie strategii e-mail marketingu
• zarządzanie zespołem projektowym – prowadzenie projektu (budowa, utrzymanie oraz rozwój
serwisów)
• współtworzenie koncepcji kreatywnych, nadzór produkcji spotów TV i radiowych
• testy usability, analizy stron WWW - audyt użyteczności, tworzenie projektów funkcjonalnych
– architektura informacji, projektowanie interakcji, projektowanie interface’ów
• sporządzanie analiz biznesowych
• nadzorowanie procesu testów aplikacji internetowej
• współpraca z działami IT i graficznym, bieżąca obsługa Klientów Kluczowych
• zarządzanie adserverem (OpenX);
• dbanie o usability – konsultacje funkcjonalności
• praca w CMS, w tym TYPO3, Django.
Account Executive
• aktywna sprzedaż oferty reklamowej Onet.pl S.A.
• przygotowanie media planningów klientom biznesowym
• doradztwo (wybór form reklamowych oraz rodzaj ich emisji w portalu, w odniesieniu
do celu kampanii - wizerunkowego bądź sprzedażowego
• nadzór nad przeprowadzanymi kampaniami oraz ich optymalizacja w trakcie trwania
• pozyskiwanie nowych klientów i partnerów do współpracy
• przygotowanie media planningów klientom biznesowym
• doradztwo (wybór form reklamowych oraz rodzaj ich emisji w portalu, w odniesieniu
do celu kampanii - wizerunkowego bądź sprzedażowego
• nadzór nad przeprowadzanymi kampaniami oraz ich optymalizacja w trakcie trwania
• pozyskiwanie nowych klientów i partnerów do współpracy
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Grupy
Fotografia reklamowa
Zapraszam do uczestnictwa i dyskusji wszystkie osoby zajmujące się zawodowo ( i nie tylko) fotografią reklamową oraz wszystkich zainteresowanych tą dziedziną fotografii.
Newslettery i email marketing
Analizy, raporty, case studies, narzędzia. Wszystko o e-mail marketingu.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker