Paweł Lewandowski

przedstawiciel medyczny, Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Johnson & Johnson
przedstawiciel medyczny
• aktywna promocja glukometrów One Touch w środowisku medycznym
• realizacja planów sprzedaży pasków do glukometrów firmy w ujęciu ilościowym i wartościowym oraz osiąganie wyznaczonych udziałów rynkowych
• wprowadzanie w obowiązki i procedury firmowe nowych przedstawicieli
• sprawowanie monitoringu nad pracą nowych przedstawicieli
• aktywna pomoc nowym przedstawicielom w działaniach operacyjnych
• budowanie relacji z klientami i utrzymywanie marki produktów w świadomości liderów opinii z regionu.
• współpraca z kołami diabetyków i środowiskiem pielęgniarskim w terenie
• współpraca z hurtowniami i nadzór nad stanami magazynowymi w podległym regionie pracy
• prowadzenie akcji promocyjnych i rabatowych w aptekach
• kooperacja z firmami insulinowymi: Elly Lilly, Bioton S.A.
• nadzór nad organizacją szkoleń dla farmaceutów i pielęgniarek
Bioton S.A.
przedstawiciel medyczny
• promocja bezpośrednia produktów firmy wśród lekarzy i farmaceutów. (insulina ludzka Gensulin, doustny lek przeciwcukrzycowy Avaron)
• promocja automatycznego systemu iniekcyjnego do podawania insuliny Autopen (środowisko lekarskie i pielęgniarskie)
• koopromocja gleukometrów firmy Johnson& Johnson, Bayer oraz Abbott w środowisku lekarzy i pielęgniarek
• realizacja planów sprzedaży produktów firmy w ujęciu ilościowym i wartościowym.
• budowanie relacji z klientami i utrzymywanie marki produktów w świadomości liderów opinii z regionu.
• organizowanie konferencji, sympozjów naukowych oraz spotkań promocyjnych w regionie pracy.
• zbieranie informacji o działaniach niepożądanych leków.
• współpraca z lokalnymi kołami diabetyków oraz prowadzenie akcji edukacyjnych wśród pacjentów
Michalczyk i Prokop Sp. z o.o.
przedstawiciel handlowy
• Tworzenie baz danych
• Współpraca z klientami na poziomie B2B
• Przygotowywanie oferty handlowej
• Promocja produktów firmy klientom hurtowym i detalicznym
• Realizacja zamówień i potwierdzanie płatności
• Organizowanie spotkań promocyjnych i promocja bezposrednia
Logo
przedstawiciel handlowy
B.H.Plus Sp. z.o.o
• Tworzenie bazy klientów
• Prowadzenie aktywnej sprzedaży i promocji
• Współorganizowanie spotkań promocyjnych
• Kreowanie wizerunku firmy wśród klientów

Szkolenia i kursy

Perspektywa
„Sztuka sprzedaży w aptekach”
Instytut Skutecznego Działania
„Profesjonalna praca z lekarzem”

TEB Consulting
„Podstawy marketingu, podstawy decyzji strategicznych i charakterystyka rynku”
Mach & Partner Consulting Sp z.o.o ,
“Jak osiągnąć indywidualne i zbiorowe sukcesy”.

Mach & Partner Consulting Sp z.o.o ,
„Budowanie relacji z klientem”

Profesja Consulting
„Negocjacje dla sprzedających”

Schenk Institute
„Asertywny model sprzedaży”


FPL
„Praca w zespole”
FPL
„Efektywna komunikacja w zespole i między działami”
FPL
„Zarządzanie sobą w czasie”
Firma szkoleniowa STS s.c
„Podstawy profesjonalnego porozumiewania się”

Edukacja

Logo
marketing i zarzadzanie, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
archeologia, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Sprzedaż
Farmacja/Medycyna

Zainteresowania

• sport (piłka nożna, narty)
• muzyka (umiejętność gry na gitarze)
• psychologia społeczna

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Bezpłatne porady prawne
Bezpłatne porady prawne
bezpłatne porady prawne udzielane przez prawników