Wypowiedzi
-
Robert G.:
Firmy udostępniają na swoich stronach dane - aby skorzystać z ich usług a nie sprzedawać wszystko i spamować :)
ja mam na mysli firmy, ktore wstawiaja swoje dane na wlasne strony internetowe.
Nie jestem prawnikiem, a tak szczegółowe pytania powinny być kierowane do prawników. Ja jedynie przytoczyłem artykuł i wyłapałem z niego wnioski:) -
Robert G.:
a ten abonent lub uzytkownik koncowy to obojetne, czy osoba prywatna, czy firma, ktora udostepnila dane w sieci?
rob
Prawo Telekomunikacyjne natomiast, pisze o użytkowniku końcowym, a więc tym, który korzysta z publicznie dostępnej usługi telekomunikacyjnej (m.in. Internet). Może nim być zarówno osoba fizyczna jak i osoba prawna. -
Kluczowym zapisem jest ten
Zakazane jest używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego, chyba że abonent lub użytkownik końcowy uprzednio wyraził na to zgodę. -
Paweł W.:
Raczej nie każdy popiera masowy spam mailing - którego coraz więcej wysyłają małe firemki
Paweł K.:
Eliza K.:
Mam bazę z mailami tylko konkretnych instytucji, do których kieruję ofertę, a nie przypadkowy zbiór adresów. Wyślę do nich zapytanie o zgodę na wysłanie oferty i powinno być ok.
Jeśli chcesz mieć sprawę i płacić karę - jak najbardziej :)
To już zakrawa na zwyczajna histerię
ustawa nie mówi ze nie wolno wysyłac zapytania o zgodę na wysałanie oferty
nalezy czytac ze zrozumienim a nie wprowadzac ludzi w błąd i siac zamęt -
np. formularz na stronie wraz ze zgodami i akceptacją regulaminu
-
Eliza K.:
Mam bazę z mailami tylko konkretnych instytucji, do których kieruję ofertę, a nie przypadkowy zbiór adresów. Wyślę do nich zapytanie o zgodę na wysłanie oferty i powinno być ok.
Jeśli chcesz mieć sprawę i płacić karę - jak najbardziej :)
http://freshmail.pl/blog/wiedza-i-raporty/wysylanie-ni... -
Koszty czego? Wysyłki mailingu do Twojej bazy? Czy wysłania Twojej kreacji do ich bazy*? Skoro jakaś firma ma bazy i oferuje wysyłki do nich - to z całą pewnością robią to bardzo często - przez co subskrybenci takich baz raczej nie chętnie czytają maile
*i jaką masz pewność, że w ich bazie są chociażby potencjalni Twoi klienci?
Eliza K.:
Dzięki za pomoc. Jeśli chodzi o adresy mailowe, to mam bardzo dużą bazę (a przynajmniej wystarczającą dla moich potrzeb), tylko nie mam jeszcze zgody każdego z adresatów. Gdybym prowadziła działalność na szeroką skalę, na pewno zleciłabym to jakiejś firmie, ale póki co radzę sobie jako tako. A wiecie może, jakie są orientacyjne ceny takiego zlecenia?
Szczerze mówiąc nie znam jeszcze adwordsa i fbads, ale zgłębię temat;), bo najwyraźniej warto. -
Wykorzystaj adwordsa i fbads do zbudowania bazy mailingowej - będziesz miała dużo więcej korzyści niż nawalanie mailami do osób którzy w skrzynkach mają xxx spamów dziennie
-
Zapraszam do kontaktu
-
mieć swoją bazę mailingową :) innej możliwości nie ma
-
liczą się jedynie te generyczne.
Pozostałe 3literówki można złapać za 100-300zł. Z niepożądanymi znakami nawet za reg fee -
Hej,
Szukamy osoby do stworzenie/modyfikacji pluginu/widgetów wordpress. Zapraszam do kontaktu -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Pozycjonowanie stron www
-
Takie programy to lepsza droga do filtra niż stabilnej wysokiej pozycji na dłuższy czas :)
-
Lech M.:
@Dominik - zajrzałem na Twój profil, próbowałem wejść na podany tam adres DominikJędrzejczak.pl, ale nie istnieje taka domena - zapomniałeś opłacić?
Domena bez IDN działa :) -
Czy podstawą do takiej działalności w dzisiejszych czasach nie powinna być przygotowana odpowiednia wizytówka, blog, kurs przesyłany drogą mailingową?
Profil g+, login twittera do śledzenia wpisów i miejsca publikacji nowych trendów i case realizacji? -
Zapraszam na priv
-
Robert B.:
Magda S.:
Ja jakiś czas temu założyam sklep internetowy i myślę o pozycjonowaniu go. Na początku chciała robić to na własną rękę ale wyczytałam, że nie mając doświadczenia nie warto się za to brać. Dlatego myślę o tym by zlecić pozycjonowanie tej firmie http://seofabryka.pl/ Mają szeroką ofertę i bardzo duże portfolio więc wydaje mi się, że można im zaufać.
http://www.goldenline.pl/magda-stanislawek/wypowiedzi/
Na 1 rzut oka widać że to szeptanka ;)
Szkoda tylko że osoba nie zauważyła, że linki stąd otwierane są w ramce tak więc nic to nie daje pod seo :) -
Miłosz S.:
Content marketing to część SEO - aktualnie faktycznie mająca bardzo duże znaczenie. Tematyka na jakiej się skupiliśmy była to raczej analiza biznesowo - funkcjonalna - czyli to od czego trzeba wyjść przebudowując portal. Działania marketingu = promocji portalu oczywiście również są niezbędne.
Generowanie ruchu na stronie to już nie tylko zasługa SEO, ale przede wszystkim content marketingu. Gdy zgromadzi się na stronie sporo wartościowych treści, to spokojnie można liczyć na wzrost ruchu. Ma to również znaczący wpływ na budowę autorytetu portalu i markę, którą użytkownicy mają kojarzyć z profesjonalizmem i poziomem eksperckim.
Skupiliście się Panowie na kwestiach związanych z optymalizacją i pozycjonowaniem, ale nie dostrzegłem nigdzie wątku e-marketingu i e-PR. Czy to świadome działanie? Nie ukrywam, że nie wyobrażam już sobie nawet funkcjonowanie dużego portalu, który ma na siebie zarabiać i w przyszłości generować znacznie większe zyski, bez działań z w/w zakresu.
Edit: we wszystkich moich pomysłach było dużo miejsca na content marketing ponieważ wiem jak jest to ważny element każdego projektuTen post został edytowany przez Autora dnia 02.11.14 o godzinie 16:43 -
Adam K.:
Na pewno byłaby potrzeba osoby/osób do tworzenia treści artykułów. Myślę że lepszym rozwiązaniem zawsze są zdalni redaktorzy. Rozliczani za artykuł. Wtedy łatwiej można sterować ilością takich osób w zależności do zapotrzebowania na określoną ilość artykułów.
Analizując te koszty stałe zarządzania portalami już po ich uruchomieniu a szczególnie zarządzania tym głównym http://polskieportalebudowlane.pl - to czy nie należałoby brać pod uwagę wprowadzenia artykułów własnych?
Może przydałby się dziennikarz?
Ta strona ma być stroną "główną" - musi więc coś się na niej dziać, musi być ruch - jaki ruch?
Czy ta jedna osoba do obsługi poradzi sobie z taką ilością stron?
W dobie dzisiejszych algorytmów wyszukiwarek - nie ma sensu robienia takiej stronki jak jest teraz - czyli tylko z linkami do innych stron. To faktycznie musi być 1 z projektów - który również musi generować zarówno ruch jak i zyski.
Jeśli projekty byłyby odpalane z odpowiednim przesunięciem czasowym (czyli nie nakładały się na siebie te okresy z wzmożonym większym zapotrzebowaniem na managera - to myślę że 1 osoba dałaby radę kierować wszystkimi projektami jednocześnie