Paweł Kurowski

Dyrektor ds. strategii i mediów, Marketing Plus
Kraków, małopolskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds. strategii i mediów
Marketing Plus
Logo
Project Manager
Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej CEM
Od "pucybuta" (1993) - ankieter, poprzez średni szczebel - koordynator, do badacza (1996) - nadzór nad projektami, analiza i wnioskowanie, pisanie raportów.

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
AntyRadio
AntyRadio
Dla wielbicieli i antywielbicieli radia 94.....
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
IAB Polska
IAB Polska
Grupa dla osób związanych z IAB Polska ([url]www.iabpolska.pl[/url])
Media
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką