Paweł Kucharzyszyn

Kierownik Sprzedaży
Dobrzeń Wielki, opolskie

Umiejętności

Microsoft Office obsługa komputera Odporność na stres Umiejętność pracy pod presją czasu Prawo jazdy kat B praca w zespole Budowanie zepołu Techniki sprzedaży i negocjacji sytuacje trudne w sprzedaży Budowanie relacji z klientem Praca w terenie Budowanie regionu sprzedaży od podstaw Praca z trudnym sprzedażowo produktem

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

MULTITEX Sp. z o.o.
Kierownik działu sprzedaży
• tworzenie i zarządzanie podległym zespołem w Kanale Tradycyjnym oraz Kanale Nowoczesnym w dwóch
branżach tekstylnych
• tworzenie i zarządzanie podległym zespołem w branży wyrobów medycznych
• rozwój sprzedaży w podległym dziale na obszarze: Polski, Czech i Słowacji.
• budowanie długofalowych relacji z klientami
• kształtowanie i realizacja strategii rozwoju firmy zgodnej z misją i wizją całej organizacji
• okresowe raportowanie przebiegu i wyników pracy Zarządowi Spółki
• wizytacja i coaching podległych zespołów w terenie.
Dom Tłumaczeń SOWA
Dyrektor sprzedaży
• organizacja i zarządzanie działem sprzedaży
• analizowanie sytuacji rynkowej, planowanie i wdrażanie skutecznych rozwiązań wspierających rozwój biznesu
• realizacja planów sprzedaży
• kształtowanie i realizacja strategii rozwoju firmy zgodnej z misją i wizją całej organizacji
• zarządzanie zaopatrzeniem
• monitoring spływu należności
• zarządzanie zintegrowanym system zarządzania jakością
Uzdrowiska Kłodzkie S.A - Grupa PGU
Krajowy Kierownik Sprzedaży
• zarządzanie grupą Kierowników Obszaru Sprzedaży, Koordynatorów ds. Hurtu oraz Przedstawicieli Handlowych – rekrutacja, szkolenia, , delegowanie zadań kontrola utrzymania KPI poszczególnych stanowisk i realizacji planów sprzedażowych
• odpowiedzialność za podległy obszar Kanał Tradycyjny i Horeca - generowane na nim wyniki sprzedażowe, jakościowe i dystrybucyjne oraz egzekucję standardów wizerunkowych na podległym terenie
• utrzymywanie stałego kontaktu z kluczowymi klientami, reprezentacja spółki w relacjach zewnętrznych
• analizowanie sytuacji rynkowej, planowanie i wdrażanie skutecznych rozwiązań wspierających rozwój biznesu
• realizacja założeń budżetowych
• poszukiwanie nowych źródeł sprzedaży
• planowanie i realizowanie sprzedaży po markach/grupach asortymentowych
• kształtowanie i realizacja strategii rozwoju firmy zgodnej z misją i wizją całej organizacji
Uzdrowiska Kłodzkie S.A - Grupa PGU
Kierownik Regionu Południe
• negocjacje handlowe z kluczowymi klientami w KT i pozyskiwanie nowych - poziom właścicielski
• zarządzanie budżetem podległego regionu,
• zarządzanie, rekrutacja, szkolenie podległej struktury zespołu sprzedaży
• realizacja założonych planów sprzedażowych poszczególnych marek wód mineralnych
• monitoring spływu należności
• wdrażanie strategii sprzedaży i standardów w powierzonym regionie
• codzienna praca z zespołem w terenie
Uzdrowiska Kłodzkie S.A - Grupa PGU
Regionalny Kierownik Sprzedaży
• zarządzanie kluczowymi klientami w KT oraz pozyskiwanie nowych
• zarządzanie budżetem PROMO w KT podległego regionu
• zarządzanie i coaching przedstawicieli handlowych
• realizacja założonych planów sprzedażowych po grupach asortymentowych wód mineralnych
• monitoring spływu należności
• pozyskiwanie i rozwój współpracy z lokalnymi sieciami detalicznymi
Powierzone regiony sprzedaży w poszczególnych latach:
2012-07 - 2012-10 Region 4 (woj. śląskie, małopolskie, podkarpackie,
lubelskie, świętokrzyskie)
2011-01 - 2012-06 Region 1 (woj. dolnośląskie i opolskie)
2010-01 - 2010-12 Region 3 (woj. śląskie, małopolskie, Świętokrzyskie)
2008-06 - 2009-12 woj. opolskie
Logo
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A. (producent marki Staropolanka, Wielka Pieniawa i Kudowianka)
• obsługa sieci handlowych, sklepów detalicznych oraz rynku hurtowego w województwie Opolskim
• obserwacja i analiza powierzonego rynku
• realizowanie planów sprzedaży wód mineralnych, leczniczych i źródlanych
• monitoring płatności
• implementacja materiałów POS
• monitoring promocji konkurencji
Logo
Kierownik zmiany
Minus Sp. z o.o.
• kontrola bazy danych oprogramowania PC Market,
• tworzenie raportów sprzedaży
• zarządzanie pracownikami
• przyjmowanie dostaw
• współpraca z przedstawicielami handlowymi
• dbanie o dostępność asortymentu towarowego hali sprzedażowej

Szkolenia i kursy

24.03.2001r. "Psychologia sprzedaży z elementami: technik sprzedaży, negocjacji, asertywności, walki ze stresem i oceny wiarygodności firmy".
08.02.2008r. "Trudna sytuacja w kontakcie z Klientem” .
10.12.2010r. „Odwaga w trudnych kontaktach z klientami – budowanie wiary w siebie”.
06.01.2011r. „Aktualizacja i ugruntowywanie wiadomości oraz umiejętności z zakresu stanowisk pracy zgodnie z przepisami BHP i ergonomii pracy”.
12.06.2013r. „BHP dla pracodawców i innych osób kierującymi pracownikami – aktualizacja i uzupełnienie wiedzy i umiejętności w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy”.
12.09.2014 „Praktyczne zasady współpracy z sieciami sklepów” .

Edukacja

Logo
Zarządzanie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

Dobra kuchnia, filmy o tematyce SiFi, Horror, Historia, Historia Świata z okresu II Wojny Światowej i Zimnej Wojny, turystyka rowerowa

Grupy

Bieganie
Bieganie
im dlużej tym lepiej
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Integrowanie i Motywowanie Pracowników
Integrowanie i Motywowanie Pracowników
Sposoby na motywowanie pracowników, a także ich integrowanie w ramach pracy (bądź też w ramach wolnego czasu po pracy) - organizacja imprez firmowych scalających pracowników i działy
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
Siłownia
Siłownia
Budujemy nasze ciała. Kulturystyka, fitness, sport i zdrowie.
WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.