Umiejętności
Microsoft Office
obsługa komputera
Odporność na stres
Umiejętność pracy pod presją czasu
Prawo jazdy kat B
praca w zespole
Budowanie zepołu
Techniki sprzedaży i negocjacji
sytuacje trudne w sprzedaży
Budowanie relacji z klientem
Praca w terenie
Budowanie regionu sprzedaży od podstaw
Praca z trudnym sprzedażowo produktem
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu sprzedaży
• tworzenie i zarządzanie podległym zespołem w Kanale Tradycyjnym oraz Kanale Nowoczesnym w dwóch
branżach tekstylnych
• tworzenie i zarządzanie podległym zespołem w branży wyrobów medycznych
• rozwój sprzedaży w podległym dziale na obszarze: Polski, Czech i Słowacji.
• budowanie długofalowych relacji z klientami
• kształtowanie i realizacja strategii rozwoju firmy zgodnej z misją i wizją całej organizacji
• okresowe raportowanie przebiegu i wyników pracy Zarządowi Spółki
• wizytacja i coaching podległych zespołów w terenie.
branżach tekstylnych
• tworzenie i zarządzanie podległym zespołem w branży wyrobów medycznych
• rozwój sprzedaży w podległym dziale na obszarze: Polski, Czech i Słowacji.
• budowanie długofalowych relacji z klientami
• kształtowanie i realizacja strategii rozwoju firmy zgodnej z misją i wizją całej organizacji
• okresowe raportowanie przebiegu i wyników pracy Zarządowi Spółki
• wizytacja i coaching podległych zespołów w terenie.
Dyrektor sprzedaży
• organizacja i zarządzanie działem sprzedaży
• analizowanie sytuacji rynkowej, planowanie i wdrażanie skutecznych rozwiązań wspierających rozwój biznesu
• realizacja planów sprzedaży
• kształtowanie i realizacja strategii rozwoju firmy zgodnej z misją i wizją całej organizacji
• zarządzanie zaopatrzeniem
• monitoring spływu należności
• zarządzanie zintegrowanym system zarządzania jakością
• analizowanie sytuacji rynkowej, planowanie i wdrażanie skutecznych rozwiązań wspierających rozwój biznesu
• realizacja planów sprzedaży
• kształtowanie i realizacja strategii rozwoju firmy zgodnej z misją i wizją całej organizacji
• zarządzanie zaopatrzeniem
• monitoring spływu należności
• zarządzanie zintegrowanym system zarządzania jakością
Krajowy Kierownik Sprzedaży
• zarządzanie grupą Kierowników Obszaru Sprzedaży, Koordynatorów ds. Hurtu oraz Przedstawicieli Handlowych – rekrutacja, szkolenia, , delegowanie zadań kontrola utrzymania KPI poszczególnych stanowisk i realizacji planów sprzedażowych
• odpowiedzialność za podległy obszar Kanał Tradycyjny i Horeca - generowane na nim wyniki sprzedażowe, jakościowe i dystrybucyjne oraz egzekucję standardów wizerunkowych na podległym terenie
• utrzymywanie stałego kontaktu z kluczowymi klientami, reprezentacja spółki w relacjach zewnętrznych
• analizowanie sytuacji rynkowej, planowanie i wdrażanie skutecznych rozwiązań wspierających rozwój biznesu
• realizacja założeń budżetowych
• poszukiwanie nowych źródeł sprzedaży
• planowanie i realizowanie sprzedaży po markach/grupach asortymentowych
• kształtowanie i realizacja strategii rozwoju firmy zgodnej z misją i wizją całej organizacji
• odpowiedzialność za podległy obszar Kanał Tradycyjny i Horeca - generowane na nim wyniki sprzedażowe, jakościowe i dystrybucyjne oraz egzekucję standardów wizerunkowych na podległym terenie
• utrzymywanie stałego kontaktu z kluczowymi klientami, reprezentacja spółki w relacjach zewnętrznych
• analizowanie sytuacji rynkowej, planowanie i wdrażanie skutecznych rozwiązań wspierających rozwój biznesu
• realizacja założeń budżetowych
• poszukiwanie nowych źródeł sprzedaży
• planowanie i realizowanie sprzedaży po markach/grupach asortymentowych
• kształtowanie i realizacja strategii rozwoju firmy zgodnej z misją i wizją całej organizacji
Kierownik Regionu Południe
• negocjacje handlowe z kluczowymi klientami w KT i pozyskiwanie nowych - poziom właścicielski
• zarządzanie budżetem podległego regionu,
• zarządzanie, rekrutacja, szkolenie podległej struktury zespołu sprzedaży
• realizacja założonych planów sprzedażowych poszczególnych marek wód mineralnych
• monitoring spływu należności
• wdrażanie strategii sprzedaży i standardów w powierzonym regionie
• codzienna praca z zespołem w terenie
• zarządzanie budżetem podległego regionu,
• zarządzanie, rekrutacja, szkolenie podległej struktury zespołu sprzedaży
• realizacja założonych planów sprzedażowych poszczególnych marek wód mineralnych
• monitoring spływu należności
• wdrażanie strategii sprzedaży i standardów w powierzonym regionie
• codzienna praca z zespołem w terenie
Regionalny Kierownik Sprzedaży
• zarządzanie kluczowymi klientami w KT oraz pozyskiwanie nowych
• zarządzanie budżetem PROMO w KT podległego regionu
• zarządzanie i coaching przedstawicieli handlowych
• realizacja założonych planów sprzedażowych po grupach asortymentowych wód mineralnych
• monitoring spływu należności
• pozyskiwanie i rozwój współpracy z lokalnymi sieciami detalicznymi
Powierzone regiony sprzedaży w poszczególnych latach:
2012-07 - 2012-10 Region 4 (woj. śląskie, małopolskie, podkarpackie,
lubelskie, świętokrzyskie)
2011-01 - 2012-06 Region 1 (woj. dolnośląskie i opolskie)
2010-01 - 2010-12 Region 3 (woj. śląskie, małopolskie, Świętokrzyskie)
2008-06 - 2009-12 woj. opolskie
• zarządzanie budżetem PROMO w KT podległego regionu
• zarządzanie i coaching przedstawicieli handlowych
• realizacja założonych planów sprzedażowych po grupach asortymentowych wód mineralnych
• monitoring spływu należności
• pozyskiwanie i rozwój współpracy z lokalnymi sieciami detalicznymi
Powierzone regiony sprzedaży w poszczególnych latach:
2012-07 - 2012-10 Region 4 (woj. śląskie, małopolskie, podkarpackie,
lubelskie, świętokrzyskie)
2011-01 - 2012-06 Region 1 (woj. dolnośląskie i opolskie)
2010-01 - 2010-12 Region 3 (woj. śląskie, małopolskie, Świętokrzyskie)
2008-06 - 2009-12 woj. opolskie
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A. (producent marki Staropolanka, Wielka Pieniawa i Kudowianka)
• obsługa sieci handlowych, sklepów detalicznych oraz rynku hurtowego w województwie Opolskim
• obserwacja i analiza powierzonego rynku
• realizowanie planów sprzedaży wód mineralnych, leczniczych i źródlanych
• monitoring płatności
• implementacja materiałów POS
• monitoring promocji konkurencji
• obserwacja i analiza powierzonego rynku
• realizowanie planów sprzedaży wód mineralnych, leczniczych i źródlanych
• monitoring płatności
• implementacja materiałów POS
• monitoring promocji konkurencji
Szkolenia i kursy
24.03.2001r. "Psychologia sprzedaży z elementami: technik sprzedaży, negocjacji, asertywności, walki ze stresem i oceny wiarygodności firmy".
08.02.2008r. "Trudna sytuacja w kontakcie z Klientem” .
10.12.2010r. „Odwaga w trudnych kontaktach z klientami – budowanie wiary w siebie”.
06.01.2011r. „Aktualizacja i ugruntowywanie wiadomości oraz umiejętności z zakresu stanowisk pracy zgodnie z przepisami BHP i ergonomii pracy”.
12.06.2013r. „BHP dla pracodawców i innych osób kierującymi pracownikami – aktualizacja i uzupełnienie wiedzy i umiejętności w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy”.
12.09.2014 „Praktyczne zasady współpracy z sieciami sklepów” .
08.02.2008r. "Trudna sytuacja w kontakcie z Klientem” .
10.12.2010r. „Odwaga w trudnych kontaktach z klientami – budowanie wiary w siebie”.
06.01.2011r. „Aktualizacja i ugruntowywanie wiadomości oraz umiejętności z zakresu stanowisk pracy zgodnie z przepisami BHP i ergonomii pracy”.
12.06.2013r. „BHP dla pracodawców i innych osób kierującymi pracownikami – aktualizacja i uzupełnienie wiedzy i umiejętności w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy”.
12.09.2014 „Praktyczne zasady współpracy z sieciami sklepów” .
Edukacja
Zarządzanie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
Dobra kuchnia, filmy o tematyce SiFi, Horror, Historia, Historia Świata z okresu II Wojny Światowej i Zimnej Wojny, turystyka rowerowa
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Integrowanie i Motywowanie Pracowników
Sposoby na motywowanie pracowników, a także ich integrowanie w ramach pracy (bądź też w ramach wolnego czasu po pracy) - organizacja imprez firmowych scalających pracowników i działy
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.