Umiejętności
Handel
Marketing
Sales
Negocjacje
Zarządzanie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Sprzedaży
Cyfrowy Polsat S.A.
Zarządzanie pracą Działu Sprzedaży
Zarządzanie sieciami sprzedaży (Sprzedaż Pośrednia, Sprzedaż Bezpośrednia, Własna Sieć Sprzedaży)
Odpowiedzialność za realizację budżetu w zakresie akwizycji nowych produktów, utrzymania bazy obecnych abonentów, wynagrodzeń podległych pracowników i współpracowników a także i innych kluczowych wskaźników budżetowych dotyczących Działu Sprzedaży
Zarządzanie procesami wspierającymi funkcjonowanie sieci sprzedaży takimi jak raportowanie, obieg dokumentów, przepływ informacji i obsługa reklamacji
Inicjowanie, podejmowanie decyzji i koordynowanie wdrożenia produktów i usług do sieci sprzedaży
Racjonalizowanie portfolio produktów i usług dostępnych w sieciach sprzedaży
Analizy działań konkurencji
Zarządzanie sieciami sprzedaży (Sprzedaż Pośrednia, Sprzedaż Bezpośrednia, Własna Sieć Sprzedaży)
Odpowiedzialność za realizację budżetu w zakresie akwizycji nowych produktów, utrzymania bazy obecnych abonentów, wynagrodzeń podległych pracowników i współpracowników a także i innych kluczowych wskaźników budżetowych dotyczących Działu Sprzedaży
Zarządzanie procesami wspierającymi funkcjonowanie sieci sprzedaży takimi jak raportowanie, obieg dokumentów, przepływ informacji i obsługa reklamacji
Inicjowanie, podejmowanie decyzji i koordynowanie wdrożenia produktów i usług do sieci sprzedaży
Racjonalizowanie portfolio produktów i usług dostępnych w sieciach sprzedaży
Analizy działań konkurencji
Kierownik Działu Ofert Telewizyjnych
Cyfrowy Polsat S.A.
Odpowiedzialność za realizację założeń budżetowych w zakresie bazy abonenckiej (wielkość, struktura, sprzedaż, churn, ARPU), zachowań abonentów (utrzymanie, migracje), przychodów oraz kosztów operacyjnych, analiza odchyleń i rekomendacje działań naprawczych.
Zarządzanie ofertą TV, przygotowywanie promocji, ofert dla pozyskania i utrzymania, proponowanie działań mających na celu osiągnięcie założonych wielkości sprzedaży, przyrostu bazy, wielkości przychodów, marży operacyjnej, udziału w zysku.
Realizacja strategii marketingowej w zakresie ofert TV i VOD
Odpowiedzialność za cenniki TV
Odpowiedzialność za poziom satysfakcji klientów oferty TV
Racjonalizacja portfolio produktów i usług w ofercie telewizyjnej
Analiza i stały monitoring działań konkurencji w celu opracowania działań reaktywnych i pro aktywnych dla zarządzanej oferty
Rozwój procesów marketingowych, współpraca z pozostałymi obszarami biznesowymi firmy
Zarządzanie ofertą TV, przygotowywanie promocji, ofert dla pozyskania i utrzymania, proponowanie działań mających na celu osiągnięcie założonych wielkości sprzedaży, przyrostu bazy, wielkości przychodów, marży operacyjnej, udziału w zysku.
Realizacja strategii marketingowej w zakresie ofert TV i VOD
Odpowiedzialność za cenniki TV
Odpowiedzialność za poziom satysfakcji klientów oferty TV
Racjonalizacja portfolio produktów i usług w ofercie telewizyjnej
Analiza i stały monitoring działań konkurencji w celu opracowania działań reaktywnych i pro aktywnych dla zarządzanej oferty
Rozwój procesów marketingowych, współpraca z pozostałymi obszarami biznesowymi firmy
Kierownik Działu Wsparcia Sprzedaży
Cyfrowy Polsat S.A.
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem podległych sekcji tj. Jakości oraz Analiz i Rozliczeń.
Odpowiedzialność za jakość procedur tworzonych w Pionie Sprzedaży i Logistyki
Zarządzanie procesami obsługi reklamacji w Pionie Sprzedaży i Logistyki
Zarządzanie procesami analiz sprzedażowych, rozliczeń kontrahentów, wdrożeń ofertowych do sieci sprzedaży, raportowania wyników,
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów informatycznych wspierających sprzedaż
Organizowanie pracy podległego personelu
Odpowiedzialność za jakość procedur tworzonych w Pionie Sprzedaży i Logistyki
Zarządzanie procesami obsługi reklamacji w Pionie Sprzedaży i Logistyki
Zarządzanie procesami analiz sprzedażowych, rozliczeń kontrahentów, wdrożeń ofertowych do sieci sprzedaży, raportowania wyników,
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów informatycznych wspierających sprzedaż
Organizowanie pracy podległego personelu
Kierownik Sekcji Analiz i Rozliczeń - Dział Sprzedaży
Cyfrowy Polsat S.A.
Zarządzanie pracą Sekcji Analiz i Rozliczeń, organizowanie pracy podległego personelu
Nadzór nad procesem analiz sprzedażowych
Nadzór nad procesem rozliczeń kontrahentów
Nadzór nad wdrażaniem nowych ofert i produktów do sieci sprzedaży
Nadzór nad raportowaniem wyników sprzedaży
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów informatycznych wspierających sprzedaż
Nadzór nad procesem analiz sprzedażowych
Nadzór nad procesem rozliczeń kontrahentów
Nadzór nad wdrażaniem nowych ofert i produktów do sieci sprzedaży
Nadzór nad raportowaniem wyników sprzedaży
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemów informatycznych wspierających sprzedaż
Specjalista - Dział Sprzedaży
Cyfrowy Polsat S.A.
Zarządzanie projektami informatycznymi
Administrowanie systemem do obsługi sprzedaży
Administrowanie bazą danych punktów sprzedaży
Przygotowywanie umów i aneksów
Konfigurowanie i wdrażanie promocji
Dystrybucja korespondencji masowych np. zawiadomień o promocjach i procedur
Przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych
Administrowanie systemem do obsługi sprzedaży
Administrowanie bazą danych punktów sprzedaży
Przygotowywanie umów i aneksów
Konfigurowanie i wdrażanie promocji
Dystrybucja korespondencji masowych np. zawiadomień o promocjach i procedur
Przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych
Właściciel
New Gate
Sprzedaż sprzętu komputerowego. Kompleksowa i profesjonalna obsługa serwisowa firm, atrakcyjne warunki dotyczące serwisowania sieci komputerowych oraz komputerów. Realizacja okablowania strukturalnego w pomieszczeniach biurowych i całych budynkach. Analiza, wdrożenia, szkolenia i doradztwo w zakresie rozwiązań IT.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Motoryzacja, Off Road
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej