Paweł Korczyński

Doradca Klienta MSP (p.o. Dyrektor CB MSP Rzeszów), Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
Stalowa Wola, podkarpackie

Umiejętności

Kredyt Analiza kredytowa Bankowość handlowa

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bank BNP Paribas
Doradca Klienta MSP (p.o. Dyrektor CB MSP Rzeszów)
p.o. Dyrektor Centrum Biznesowego MSP (4 miesiące)
- odpowiedzialność za realizację dochodu w zarządzanym Centrum Biznesowym – segment klienta firmowego (0-60 mln - Pełna księgowość);
- utrzymanie prawidłowej jakości portfela Centrum Biznesowego oraz wspomaganie Doradców w realizacji planów sprzedażowych;
- podejmowanie decyzji kredytowych wspólnie z drugą upoważnioną osobą w ramach
posiadanych kompetencji oraz akceptowanie raportów kredytowych wraz z projektami decyzji kredytowych;
- reprezentowanie Banku, nawiązywanie i utrwalanie relacji z najważniejszymi klientami Banku, samorządami,
Doradca Klienta MSP
- aktywną sprzedaż produktów i usług bankowych w obszarze klientów z segmentu MSP ;
- budowanie długotrwałych relacji z Klientami Banku;
- rozwój portfela Klientów, m.in. poprzez pozyskiwanie nowych podmiotów;
- opracowywanie ofert dostosowanych do potrzeb klientów;
- kompletowanie dokumentacji wymaganej do procesu kredytowego oraz procesowanie aplikacji kredytowych.
Bank BNP Paribas
Specjalista ds Bankowości Korporacyjnej
- Aktywne pozyskiwanie Klientów i wzrost nowego biznesu linii Małych Korporacji (segment SME - PLN 4 – 25 mln),
- zarządzanie portfelem Klientów przypisanym, w tym realizacja zadań posprzedażowych w stosunku do Klientów kredytowych,
- współpraca ze Specjalistami ds. Treasury, Faktoringu, Transaction Banking (realizacja działań x-sell i up-sell).
Bank BNP Paribas
Specjalista ds.Bankowości Małych Przedsiębiorstw
- Aktywną sprzedaż produktów bankowych dla Klientów segmentu Małych Przedsiębiorstw (realizacja wyznaczonych celów operacyjnych),
- doradztwo finansowe i budowanie długofalowych relacji z Klientami,
- bieżąca opieka nad powierzonym portfelem Klientów (budowanie, utrzymywanie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji Klientów),
ING Bank Śląski SA
Mobilny Doradca Klienta ds. Small Business (Przedstawiciel Bankowy)
- Aktywne pozyskiwanie Klientów z segmentu micro i małych korporacji (w sumie ponad 200 szt.),
- mobilna sprzedaż produktów dedykowanych Przedsiębiorcom,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy (dbanie o zachowanie najwyższych standardów obsługi Klienta).

Szkolenia i kursy

- Sprzedaż: m.in. Akademia Sprzedaży Sandlera , Prowadzenie rozmów handlowych – Certyfikat PROFES
78/550/03, Efektywne zarządzanie czasem, …
- Bankowość: Zarządzanie ryzykiem operacyjnym, GIFF dot. przepisów o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu, Concordia dla osób ubiegających się o wpis do rejestru Agentów
Ubezpieczeniowych, Analiza Finansowa Przedsiębiorstw, …
- Kwalifikacyjny kurs pedagogiczny dla nauczycieli z wyższym wykształceniem – przygotowanie
pedagogiczne do nauczania teoretycznych przedmiotów zawodowych.

Edukacja

Logo
Menedżeryzm, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Administracji i Zarządzania w Przemyślu
Logo
Zarzadzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Jana Kochanowskiego w Kielcach

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME

Zainteresowania

- Aktywny wypoczynek (piłka nożna, siatkówka, rower)
- Kino, Książka (H. Coben, L. Child, S.Bolton, A. Christie, I. Mróz…)

Grupy

Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.