Paweł Klimczewski

Członek Zespolu ds badańrynku e-commerce, e-Commerce Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

SPSS Analiza danych Planowanie mediów Algorytmy genetyczne Inżynieria oprogramowania Statystyka Produkcja mediów rozówj oprogramowania Personalizacja serwisów www Soft Report Explorer Analiza treści Algorytmy optymalizacji Big Data Analytics silniki rekomendacji Julia language

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry
turecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SOFTSTAT
Silniki rekomendacyjne, analizy wielowymiarowe, algorytmy Big Data
Wielowymiarowe modelowanie złożonych procesów i zjawisk społecznych, e-commerce oraz procesów przemysłowych (Big Data).
Personalizacja treści serwisów internetowych.
Personalizacja oferty e-commerce.
Algorytmy big data
Oprogramowanie statystyczne, modele probabilistyczne, komputerowa optymalizacja złożonych procesów decyzyjnych.
Projektowanie i nadzór podczas wykonania zaawansowanego oprogramowania statystycznego i algebraicznego.
Wielowymiarowa analiza i segmentacja widowni mediów oraz klientów.
Badania rynku, planowanie i doradztwo przy kampaniach reklamowych.
Wykorzystanie metod matematycznych (numerycznych ) w przetwarzaniu dużych zbiorów danych oraz w rozwiązywaniu nietypowych problemów badawczych.
Media Consulting And Research
Badania rynku mediów i internetu, analizy wielkich zbiorów danych,
Badania rynku mediów w Polsce, planowanie i doradztwo przy kampaniach reklamowych. Oprogramowanie statystyczne, modele probabilistyczne, komputerowa optymalizacja złożonych procesów decyzyjnych, modele genetyczne w optymalizacji kampanii reklamowych. Audyt kampanii reklamowych. Przygotowanie kryteriów przetargów (na kampanie reklamowe) wyłanianych na podstawie ustawy o zamówieniach publicznych.
Logo
Członek Zespołu ds. badań rynku e-commerce w Polsce
e-Commerce Polska
Opracowanie metodologii pomiaru wartości i struktury rynku e-commerce w Polsce.
Andrzej Garapich
Andrzej Garapich · współpracownik
wystawiono
Rekomendacja entuzjastyczna. Paweł jest najlepszym specjalistą od analiz i badań, jaki działa na tym rynku :-)
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Ekspert, konsultant
Kryteria oceny kampanii reklamowej
Polskie Badania Czytelnictwa
Dyrektor ds. Rozwoju
Nadzór nad realizacją badania i współpraca z jego wykonawcą MB SMG/KRC. Opracowanie i realizacja oprogramowania do planowania i optymalizacji kampanii reklamowych. Opracowanie i wdrożenie bibliotek statystycznych pi2 do systemu planowania i optymalizacji kampanii reklamowych. Szkolenia wydawców i pracowników domów mediowych z metod badawczych i interpretacji wyników badań audytoriów mediów w Polsce. Wsparcie dla działów sprzedaży reklam w wydawnictwach i domach mediowych, szkolenia i opracowanie procedur w tworzeniu prezentacji sprzedażowych na podstawie wyników badań audytoriów mediów w Polsce .
Arkadiusz Dawid
Arkadiusz Dawid · klient
wystawiono
Paweł ma niezwykle analityczny umysł i duże doświadczenie w branży mediów. Jest przykładem osoby, która potrafi skutecznie przeanalizować ogromne bazy danych.
Nasza wspólna praca, zarówno w Orkla Press Polska jak i pomiędzy Bonnier Business Polska a PBC była owocna i bardzo dla mnie rozwojowa.
Wiedza Pawła odnośnie statystyki, wnioskowania, odnajdywania wzorców i powiązań jest bezcenna. Jego bogata osobowość czyni współpracę jeszcze przyjemniejszą.
GfK Polonia
Business Development Manager
Opracowanie i wdrożenie GFKNetIndex - pomiaru audytorium internetu w Polsce. Badania dla wydawców prasy.
Polskie Badania Czytelnictwa
Dyrektor Realizacji Badania
Opracowanie, wdrożenie i nadzór metodologi CAPI w największym badaniu mediowym na świecie. 48 000 wywiadów osobistych rocznie w mieszkaniach respondentów, próba losowa PESEL. Stała i skuteczna kontrola sieci ankieterskiej przy użyciu autorskich algorytmów kontroli zachowań ankieterów oraz analizy spójności danych.
Polskie Badania Czytelnictwa
Członek Rady Nadzorczej, Członek Zespołu Metodologicznego Polskich Badań Czytelnictwa .
Opracowanie nowej metodologii czytelnictwa prasy na rynku polski oraz jej wdrożenie w terenie. Nadzór nad wdrożeniem metodologii. Opracowanie umowy na wykonanie badania z instytutem badawczym Millward Brown SMG/KRC.
Orkla Press Polska
Główny specjalista ds. analiz rynku
Stały nadzór analityczny nad rynkami mediów i reklamy w Polsce i w Europie. Badania rynku dzienników w Polsce. Projekty cyfrowe w 11 podległych wydawnictwach. Innowacyjne cyfrowe formy komunikacji z czytelnikami tradycyjnej prasy. Wsparcie dla działów sprzedaży, szkolenia i opracowanie procedur w tworzeniu prezentacji sprzedażowych.
INFOR BIZNES Sp. z o.o.
Dyrektor ds. Reklamy
Gazeta Prawna i kilkadziesiąt innych czasopism. Rozwój struktur biur reklamy w grupie wydawniczej Infor.
INFOR BIZNES Sp. z o.o.
Szef promocji
Promocja Gazety Prawnej i kilkudziesięciu innych czasopism
Polsat
Autor, Producent
Przygotowanie i produkcja programów TV dla TV POLSAT. Program autorski: Czas Sztuki; Współpraca: Miedzy Nami Smakoszami, Książki z Górnej Półki
Logo
Producent, reżyser, scenarzysta
Animacja 3D
Koncepcja, produkcja, reżyseria pierwszej w Polsce reklamy łączącej zdjęcia archiwalne z animacją 3D. Film reklamowy Bombowe Miśki z Jutrzenki.

Projekty

Analiza szeregu czasowego , przewidywanie tempa rozwoju epidemii C-19 w Polsce.

Edukacja

Logo
Socjologia UW, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

Zwiedzanie państw, których nie ma na mapach.

Grupy

49 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Analityk
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business  Intelligence
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Bydgoszcz
Bydgoszcz
Grupa ludzi pochodzących z Bydgoszczy.
Domy Mediowe
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] ) https://www.facebook.com/DomyMediowe ht
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Matlab
Matlab
Grupa użytkowników środowiska Matlab
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Pomoc Statystyczna Asysta Ekspercka
Pomoc Statystyczna Asysta Ekspercka
Szkolenia IBM SPSS, Pomoc Statystyczna, Wsparcie analityczne dla firm, Rozwój biznesu
R
R
Wszystko o R: programie do statystycznej analizy i wizualizacji danych.