Umiejętności
SPSS
Analiza danych
Planowanie mediów
Algorytmy genetyczne
Inżynieria oprogramowania
Statystyka
Produkcja mediów
rozówj oprogramowania
Personalizacja serwisów www
Soft Report Explorer
Analiza treści
Algorytmy optymalizacji
Big Data Analytics
silniki rekomendacji
Julia language
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
turecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Silniki rekomendacyjne, analizy wielowymiarowe, algorytmy Big Data
Wielowymiarowe modelowanie złożonych procesów i zjawisk społecznych, e-commerce oraz procesów przemysłowych (Big Data).
Personalizacja treści serwisów internetowych.
Personalizacja oferty e-commerce.
Algorytmy big data
Oprogramowanie statystyczne, modele probabilistyczne, komputerowa optymalizacja złożonych procesów decyzyjnych.
Projektowanie i nadzór podczas wykonania zaawansowanego oprogramowania statystycznego i algebraicznego.
Wielowymiarowa analiza i segmentacja widowni mediów oraz klientów.
Badania rynku, planowanie i doradztwo przy kampaniach reklamowych.
Wykorzystanie metod matematycznych (numerycznych ) w przetwarzaniu dużych zbiorów danych oraz w rozwiązywaniu nietypowych problemów badawczych.
Personalizacja treści serwisów internetowych.
Personalizacja oferty e-commerce.
Algorytmy big data
Oprogramowanie statystyczne, modele probabilistyczne, komputerowa optymalizacja złożonych procesów decyzyjnych.
Projektowanie i nadzór podczas wykonania zaawansowanego oprogramowania statystycznego i algebraicznego.
Wielowymiarowa analiza i segmentacja widowni mediów oraz klientów.
Badania rynku, planowanie i doradztwo przy kampaniach reklamowych.
Wykorzystanie metod matematycznych (numerycznych ) w przetwarzaniu dużych zbiorów danych oraz w rozwiązywaniu nietypowych problemów badawczych.
Badania rynku mediów i internetu, analizy wielkich zbiorów danych,
Badania rynku mediów w Polsce, planowanie i doradztwo przy kampaniach reklamowych. Oprogramowanie statystyczne, modele probabilistyczne, komputerowa optymalizacja złożonych procesów decyzyjnych, modele genetyczne w optymalizacji kampanii reklamowych. Audyt kampanii reklamowych. Przygotowanie kryteriów przetargów (na kampanie reklamowe) wyłanianych na podstawie ustawy o zamówieniach publicznych.
Dyrektor ds. Rozwoju
Nadzór nad realizacją badania i współpraca z jego wykonawcą MB SMG/KRC. Opracowanie i realizacja oprogramowania do planowania i optymalizacji kampanii reklamowych. Opracowanie i wdrożenie bibliotek statystycznych pi2 do systemu planowania i optymalizacji kampanii reklamowych. Szkolenia wydawców i pracowników domów mediowych z metod badawczych i interpretacji wyników badań audytoriów mediów w Polsce. Wsparcie dla działów sprzedaży reklam w wydawnictwach i domach mediowych, szkolenia i opracowanie procedur w tworzeniu prezentacji sprzedażowych na podstawie wyników badań audytoriów mediów w Polsce .
wystawiono
Paweł ma niezwykle analityczny umysł i duże doświadczenie w branży mediów. Jest przykładem osoby, która potrafi skutecznie przeanalizować ogromne bazy danych.
Nasza wspólna praca, zarówno w Orkla Press Polska jak i pomiędzy Bonnier Business Polska a PBC była owocna i bardzo dla mnie rozwojowa.
Wiedza Pawła odnośnie statystyki, wnioskowania, odnajdywania wzorców i powiązań jest bezcenna. Jego bogata osobowość czyni współpracę jeszcze przyjemniejszą.
Nasza wspólna praca, zarówno w Orkla Press Polska jak i pomiędzy Bonnier Business Polska a PBC była owocna i bardzo dla mnie rozwojowa.
Wiedza Pawła odnośnie statystyki, wnioskowania, odnajdywania wzorców i powiązań jest bezcenna. Jego bogata osobowość czyni współpracę jeszcze przyjemniejszą.
Dyrektor Realizacji Badania
Opracowanie, wdrożenie i nadzór metodologi CAPI w największym badaniu mediowym na świecie. 48 000 wywiadów osobistych rocznie w mieszkaniach respondentów, próba losowa PESEL. Stała i skuteczna kontrola sieci ankieterskiej przy użyciu autorskich algorytmów kontroli zachowań ankieterów oraz analizy spójności danych.
Członek Rady Nadzorczej, Członek Zespołu Metodologicznego Polskich Badań Czytelnictwa .
Opracowanie nowej metodologii czytelnictwa prasy na rynku polski oraz jej wdrożenie w terenie. Nadzór nad wdrożeniem metodologii. Opracowanie umowy na wykonanie badania z instytutem badawczym Millward Brown SMG/KRC.
Główny specjalista ds. analiz rynku
Stały nadzór analityczny nad rynkami mediów i reklamy w Polsce i w Europie. Badania rynku dzienników w Polsce. Projekty cyfrowe w 11 podległych wydawnictwach. Innowacyjne cyfrowe formy komunikacji z czytelnikami tradycyjnej prasy. Wsparcie dla działów sprzedaży, szkolenia i opracowanie procedur w tworzeniu prezentacji sprzedażowych.
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
Zwiedzanie państw, których nie ma na mapach.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Domy Mediowe
GRUPA GŁÓWNIE DLA BYŁYCH I AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW DOMÓW MEDIOWYCH! (ale od niedawna również dla wszystkich zainteresowanych ;] )
https://www.facebook.com/DomyMediowe
ht
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Pomoc Statystyczna Asysta Ekspercka
Szkolenia IBM SPSS, Pomoc Statystyczna, Wsparcie analityczne dla firm, Rozwój biznesu