Umiejętności
Linux System Administration
Windows Server
Konfiguracja sieci Lan i Wlan
Bash scripting
konfiguracja sieci lokalnych i bezprzewodowych
B2B i B2C w IT Support
Help Desk IT / Support IT
Konfiguracja sprzętu komputerowego
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
IT Technician Field Support
- Wsparcie techniczne systemów i klientów grupy CCIG: Call Center Inter Galactica , Call Center Poland, Call Center Dynamic Sales, Montana (400 + stacji roboczych i sprzętu sieciowego), wsparcie kampanii Orange, NC, Proama.
- Wdrożenie systemów informatycznych grupy CCIG w Call Center Poland.
- Wdrożenie kampanii NC + w CCIG Kielce.
- Administracja systemami GNU/Linux i MS Windows XP/7.
- Wdrażanie i rozwój nowych rozwiązań sprzętowych i systemowych przy współpracy z pozostałymi działami IT.
- Nadzór nad infrastruktury sieciową, VLAN, sieci WiFi , LMS , CACTI.
- Konfiguracja urządzeń PC, Mobile, Terminal, etc.
- Testowanie i naprawa sprzętu IT.
- Rozwiązywanie bieżących problemów pracowników businessu.
- Utrzymanie i usuwanie usterek infrastruktury sieciowej, sieci zasilającej, systemu kontroli dostępu i CCTV.
- Obsługa systemów zarządzania procesami i zgłoszeniami według standardów ITIL IBM SCCD.
- Instalacja nowych urządzeń infrastruktury informatycznej.
- Raportowanie do odpowiednich działów problemów z połączeniami VoIP oraz siecią.
- Nadzór nad sprzętem infrastruktury informatycznej oraz sprzętem serwisowym.
- Szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników businessu.
- Zapewnienie bezpieczeństwa danych spółki oraz kontrola ich przepływu.
- Wdrożenie systemów informatycznych grupy CCIG w Call Center Poland.
- Wdrożenie kampanii NC + w CCIG Kielce.
- Administracja systemami GNU/Linux i MS Windows XP/7.
- Wdrażanie i rozwój nowych rozwiązań sprzętowych i systemowych przy współpracy z pozostałymi działami IT.
- Nadzór nad infrastruktury sieciową, VLAN, sieci WiFi , LMS , CACTI.
- Konfiguracja urządzeń PC, Mobile, Terminal, etc.
- Testowanie i naprawa sprzętu IT.
- Rozwiązywanie bieżących problemów pracowników businessu.
- Utrzymanie i usuwanie usterek infrastruktury sieciowej, sieci zasilającej, systemu kontroli dostępu i CCTV.
- Obsługa systemów zarządzania procesami i zgłoszeniami według standardów ITIL IBM SCCD.
- Instalacja nowych urządzeń infrastruktury informatycznej.
- Raportowanie do odpowiednich działów problemów z połączeniami VoIP oraz siecią.
- Nadzór nad sprzętem infrastruktury informatycznej oraz sprzętem serwisowym.
- Szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników businessu.
- Zapewnienie bezpieczeństwa danych spółki oraz kontrola ich przepływu.
IT Technician
- Wsparcie techniczne w systemów w środowisku linux klientów grupy CCIG: Call Center Inter Galactica (400 + stacji roboczych i sprzętu sieciowego), wsparcie kampanii Orange, NC, Proama.
- Prace przy budowie działu programistów FWC w oddziale Kielce.
- Administracja i utrzymanie kontroli dostępu ROGER oraz CCTV.
- Testy i wdrażanie nowych technologii i rozwiązań IT.
- Wsparcie techniczne systemów Call Center Inter Galactica - największego call center w Europie Środkowej i Wschodniej, zatrudniającym ponad 4500 konsultantów.
- Prace przy budowie działu programistów FWC w oddziale Kielce.
- Administracja i utrzymanie kontroli dostępu ROGER oraz CCTV.
- Testy i wdrażanie nowych technologii i rozwiązań IT.
- Wsparcie techniczne systemów Call Center Inter Galactica - największego call center w Europie Środkowej i Wschodniej, zatrudniającym ponad 4500 konsultantów.
Help Desk Technician
- Praca przy budowie od podstaw Call Center Inter Galactica odział Kielce
z 320 stanowiskami pracy konsultantów.
- Przyjmowanie zgłoszeń „krytycznych” problemów związanych z systemami
informatycznymi firmy Call Center oraz PTK Centertel operatora sieci Orange.
- Nadzór nad infrastrukturą techniczną całej lokalizacji Call Center Kielce.
- Wsparcie techniczne pracowników lokalizacji.
- Inwentaryzacja sprzętu w Call Center.
- Monitorowanie i zarządzanie procesami związanymi ze sprzętem komputerowym iurządzeniami peryferyjnymi
- Analiza zgłoszeń przekazanych z I line support
- Diagnozowanie i usuwanie problemów, współpraca z IT VOIP, IT Network ,
DEV)
- Prace rozwojowe nad firmową dystrybucją GNU/Linux.
z 320 stanowiskami pracy konsultantów.
- Przyjmowanie zgłoszeń „krytycznych” problemów związanych z systemami
informatycznymi firmy Call Center oraz PTK Centertel operatora sieci Orange.
- Nadzór nad infrastrukturą techniczną całej lokalizacji Call Center Kielce.
- Wsparcie techniczne pracowników lokalizacji.
- Inwentaryzacja sprzętu w Call Center.
- Monitorowanie i zarządzanie procesami związanymi ze sprzętem komputerowym iurządzeniami peryferyjnymi
- Analiza zgłoszeń przekazanych z I line support
- Diagnozowanie i usuwanie problemów, współpraca z IT VOIP, IT Network ,
DEV)
- Prace rozwojowe nad firmową dystrybucją GNU/Linux.
Praktykant Administrator Bazy Danych Oracle
- Projektowanie baz danych dla przygotowywanych rozwiązań (Oracle 11g);
- Instalacja, konfiguracja środowiska Oracle Enterprise Linux oraz Oracle 11g;
- Zarządzanie bazą danych za pomocą Oracle Enterprise Menager.
- Instalacja, konfiguracja, zarządzanie Oracle Automatic Storage Menagment.
- Tworzenie aplikacji raportujących z wykorzystaniem Oracle APEX.
- Instalacja, konfiguracja środowiska Oracle Enterprise Linux oraz Oracle 11g;
- Zarządzanie bazą danych za pomocą Oracle Enterprise Menager.
- Instalacja, konfiguracja, zarządzanie Oracle Automatic Storage Menagment.
- Tworzenie aplikacji raportujących z wykorzystaniem Oracle APEX.
Szkolenia i kursy
Certyfikowane Szkolenia Technicze Microsoft:
- MS 6419 Configuring, Managing and Mantaining Windows Server 2008 Servers
(luty/marzec 2011)
- MS 2276 Implementing a Microsoft Winows Server 2003 Network Infrastructure: Network
Hosts ( czerwiec 2010);
- MS 2277 Implementing, Managing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003
Network Infrastructure: Network Services (czerwiec 2010)
Inne szkolenia:
- Zaawansowane administrowanie usługami sieciowymi (40 godzin) (lipiec 2010)
- Zaawansowane administrowanie sieciami komputerowymi (40 godzin) (marzec 2011)
Certyfikaty:
- Technologia IBM System I (2009)
- MS 6419 Configuring, Managing and Mantaining Windows Server 2008 Servers
(luty/marzec 2011)
- MS 2276 Implementing a Microsoft Winows Server 2003 Network Infrastructure: Network
Hosts ( czerwiec 2010);
- MS 2277 Implementing, Managing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003
Network Infrastructure: Network Services (czerwiec 2010)
Inne szkolenia:
- Zaawansowane administrowanie usługami sieciowymi (40 godzin) (lipiec 2010)
- Zaawansowane administrowanie sieciami komputerowymi (40 godzin) (marzec 2011)
Certyfikaty:
- Technologia IBM System I (2009)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
· Podróże; autostopem przejachałem kilkadziesiąt tysięcy kilometrów m.in. Azję Mniejszą i
Europę Środkowo-Wschodnią; www.quack87.blogspot.com
· Aktywnie sport;
· Literatura podróżnicza i dokumentalna.
Europę Środkowo-Wschodnią; www.quack87.blogspot.com
· Aktywnie sport;
· Literatura podróżnicza i dokumentalna.
Grupy
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
Praca Zdalna
Oferty Pracy zdalnej, szukasz pracownika? Napisz, Szukasz Pracy Zdalnej? Tu ją znajdziesz!
PRACA ZDALNA IT
Grupa na której możecie umieszczać oferty pracy zdalnej - tylko zdalnej. Umieszczamy zarówno oferty jak i oferujemy prace zdalną. Zapraszam.