Paweł Kłak

IT Technician
Kielce, świętokrzyskie

Umiejętności

Linux System Administration Windows Server Konfiguracja sieci Lan i Wlan Bash scripting konfiguracja sieci lokalnych i bezprzewodowych B2B i B2C w IT Support Help Desk IT / Support IT Konfiguracja sprzętu komputerowego

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Mok Yok IT
IT Technician Field Support
- Wsparcie techniczne systemów i klientów grupy CCIG: Call Center Inter Galactica , Call Center Poland, Call Center Dynamic Sales, Montana (400 + stacji roboczych i sprzętu sieciowego), wsparcie kampanii Orange, NC, Proama.
- Wdrożenie systemów informatycznych grupy CCIG w Call Center Poland.
- Wdrożenie kampanii NC + w CCIG Kielce.
- Administracja systemami GNU/Linux i MS Windows XP/7.
- Wdrażanie i rozwój nowych rozwiązań sprzętowych i systemowych przy współpracy z pozostałymi działami IT.
- Nadzór nad infrastruktury sieciową, VLAN, sieci WiFi , LMS , CACTI.
- Konfiguracja urządzeń PC, Mobile, Terminal, etc.
- Testowanie i naprawa sprzętu IT.
- Rozwiązywanie bieżących problemów pracowników businessu.
- Utrzymanie i usuwanie usterek infrastruktury sieciowej, sieci zasilającej, systemu kontroli dostępu i CCTV.
- Obsługa systemów zarządzania procesami i zgłoszeniami według standardów ITIL IBM SCCD.
- Instalacja nowych urządzeń infrastruktury informatycznej.
- Raportowanie do odpowiednich działów problemów z połączeniami VoIP oraz siecią.
- Nadzór nad sprzętem infrastruktury informatycznej oraz sprzętem serwisowym.
- Szkolenia wdrożeniowe dla nowych pracowników businessu.
- Zapewnienie bezpieczeństwa danych spółki oraz kontrola ich przepływu.
Fast White Cat S.A.
IT Technician
- Wsparcie techniczne w systemów w środowisku linux klientów grupy CCIG: Call Center Inter Galactica (400 + stacji roboczych i sprzętu sieciowego), wsparcie kampanii Orange, NC, Proama.
- Prace przy budowie działu programistów FWC w oddziale Kielce.
- Administracja i utrzymanie kontroli dostępu ROGER oraz CCTV.
- Testy i wdrażanie nowych technologii i rozwiązań IT.
- Wsparcie techniczne systemów Call Center Inter Galactica - największego call center w Europie Środkowej i Wschodniej, zatrudniającym ponad 4500 konsultantów.
CCIG Group
Help Desk Technician
- Praca przy budowie od podstaw Call Center Inter Galactica odział Kielce
z 320 stanowiskami pracy konsultantów.
- Przyjmowanie zgłoszeń „krytycznych” problemów związanych z systemami
informatycznymi firmy Call Center oraz PTK Centertel operatora sieci Orange.
- Nadzór nad infrastrukturą techniczną całej lokalizacji Call Center Kielce.
- Wsparcie techniczne pracowników lokalizacji.
- Inwentaryzacja sprzętu w Call Center.
- Monitorowanie i zarządzanie procesami związanymi ze sprzętem komputerowym iurządzeniami peryferyjnymi
- Analiza zgłoszeń przekazanych z I line support
- Diagnozowanie i usuwanie problemów, współpraca z IT VOIP, IT Network ,
DEV)
- Prace rozwojowe nad firmową dystrybucją GNU/Linux.
Skanska S.A.
Praktykant Administrator Bazy Danych Oracle
- Projektowanie baz danych dla przygotowywanych rozwiązań (Oracle 11g);
- Instalacja, konfiguracja środowiska Oracle Enterprise Linux oraz Oracle 11g;
- Zarządzanie bazą danych za pomocą Oracle Enterprise Menager.
- Instalacja, konfiguracja, zarządzanie Oracle Automatic Storage Menagment.
- Tworzenie aplikacji raportujących z wykorzystaniem Oracle APEX.

Szkolenia i kursy

Certyfikowane Szkolenia Technicze Microsoft:
- MS 6419 Configuring, Managing and Mantaining Windows Server 2008 Servers
(luty/marzec 2011)
- MS 2276 Implementing a Microsoft Winows Server 2003 Network Infrastructure: Network
Hosts ( czerwiec 2010);
- MS 2277 Implementing, Managing, and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003
Network Infrastructure: Network Services (czerwiec 2010)
Inne szkolenia:
- Zaawansowane administrowanie usługami sieciowymi (40 godzin) (lipiec 2010)
- Zaawansowane administrowanie sieciami komputerowymi (40 godzin) (marzec 2011)
Certyfikaty:
- Technologia IBM System I (2009)

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Politechnika Świętokrzyska w Kielcach
Logo
Informatyka, inżynierskie
Politechnika Świętokrzyska w Kielcach

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

· Podróże; autostopem przejachałem kilkadziesiąt tysięcy kilometrów m.in. Azję Mniejszą i
Europę Środkowo-Wschodnią; www.quack87.blogspot.com
· Aktywnie sport;
· Literatura podróżnicza i dokumentalna.

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Administratorzy
Administratorzy
administratorzy linux/unix
APEX
APEX
Oracle Application Express
Australia, Nowa Zelandia
Australia, Nowa Zelandia
Ideą grupy jest wymiana doświadczeń oraz informacji dot. życia, pracy, kontaktów w Australii i Nowej Zelandii.
język norweski
język norweski
Dla znających, uczących się i kochających cudowne dziecko Norwegii.
Praca Zdalna
Praca Zdalna
Oferty Pracy zdalnej, szukasz pracownika? Napisz, Szukasz Pracy Zdalnej? Tu ją znajdziesz!
PRACA ZDALNA IT
PRACA ZDALNA IT
Grupa na której możecie umieszczać oferty pracy zdalnej - tylko zdalnej. Umieszczamy zarówno oferty jak i oferujemy prace zdalną. Zapraszam.