Umiejętności
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point)
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny przedstawiciel handlowy
- realizacja planów sprzedażowych oraz zadań dodatkowych
- zarządzanie klientem w wyznaczonych województwach
- planowanie sprzedaży oraz działań promocyjnych zgodnych z założeniami
- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie struktury detalicznej
- realizacja założeń sprzedażowych oraz koordynacja działań marketingowych
- raportowanie prowadzonych działań
- podtrzymywanie kontaktów z sieciami lokalnymi oraz hurtowniami
- realizacja zadań związanych z kontraktami centralnymi
- budowanie znajomości marki wśród klientów detalicznych
- uczestnictwo oraz reprezentowanie firmy na targach krajowych
- zarządzanie klientem w wyznaczonych województwach
- planowanie sprzedaży oraz działań promocyjnych zgodnych z założeniami
- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie struktury detalicznej
- realizacja założeń sprzedażowych oraz koordynacja działań marketingowych
- raportowanie prowadzonych działań
- podtrzymywanie kontaktów z sieciami lokalnymi oraz hurtowniami
- realizacja zadań związanych z kontraktami centralnymi
- budowanie znajomości marki wśród klientów detalicznych
- uczestnictwo oraz reprezentowanie firmy na targach krajowych
Reprezentant handlowy ds. kluczowych klientów
- nawiązywanie relacji oraz obsługa kluczowych klientów sieciowych zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie
- realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, założeń budżetowych i planów marketingowych
- budowanie ofert handlowych w oparciu o analizę potrzeb klientów kluczowych
- zarządzanie produktami firmy w obsługiwanych punktach sprzedaży: negocjacje ekspozycji, wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola nad składanymi zamówieniami oraz stanami magazynowymi, monitorowanie terminów przydatności do spożycia
- planowanie, przygotowanie, realizacja oraz ewaluacja akcji promocyjnych zgodnie ze standardami firmy
- realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, założeń budżetowych i planów marketingowych
- budowanie ofert handlowych w oparciu o analizę potrzeb klientów kluczowych
- zarządzanie produktami firmy w obsługiwanych punktach sprzedaży: negocjacje ekspozycji, wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola nad składanymi zamówieniami oraz stanami magazynowymi, monitorowanie terminów przydatności do spożycia
- planowanie, przygotowanie, realizacja oraz ewaluacja akcji promocyjnych zgodnie ze standardami firmy
Przedstawiciel handlowy
- realizacja określonych planów sprzedażowych, zadań i celów okresowych
- rozwijanie potencjału obecnych klientów firmy
- pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży detalicznej
- budowanie ekspozycji produktów firmy oraz wprowadzanie nowych produktów
- zapewnienie sprawnej dystrybucji produktów oraz ich dostępności w punktach sprzedaży
- utrzymywanie dobrych relacji z partnerami handlowymi
- egzekwowanie ustaleń centralnych w punktach handlowych oraz wdrażanie i utrzymywanie standardów merchandisingowych
- dbanie o dobry wizerunek firmy
- rozwijanie potencjału obecnych klientów firmy
- pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży detalicznej
- budowanie ekspozycji produktów firmy oraz wprowadzanie nowych produktów
- zapewnienie sprawnej dystrybucji produktów oraz ich dostępności w punktach sprzedaży
- utrzymywanie dobrych relacji z partnerami handlowymi
- egzekwowanie ustaleń centralnych w punktach handlowych oraz wdrażanie i utrzymywanie standardów merchandisingowych
- dbanie o dobry wizerunek firmy
Menedżer sklepu
Market SK s.c. (sieć FJ)
- zarządzanie placówką oraz zespołem sprzedawców
- szkolenie sprzedawców w zakresie obsługi klienta, wdrażanie nowych pracowników
- rekrutacja pracowników
- kontrola standardów obsługi klienta
- motywowanie oraz przeprowadzanie okresowych ocen pracowników
- prowadzenie bieżących rozliczeń księgowych
- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie placówki pod względem technicznym a także wizualnym (ekspozycje)
- kontrola stanów magazynowych, zamawianie towaru
- zapewnienie wysokiej jakość obsługi klienta
- szkolenie sprzedawców w zakresie obsługi klienta, wdrażanie nowych pracowników
- rekrutacja pracowników
- kontrola standardów obsługi klienta
- motywowanie oraz przeprowadzanie okresowych ocen pracowników
- prowadzenie bieżących rozliczeń księgowych
- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie placówki pod względem technicznym a także wizualnym (ekspozycje)
- kontrola stanów magazynowych, zamawianie towaru
- zapewnienie wysokiej jakość obsługi klienta
Szkolenia i kursy
Stowarzyszenie naukowo-techniczne inżynierów i techników przemysłu spożywczego dla Makro Cash &Carry - Szkolenie z systemu HACCP w handlu detalicznym
Quest – Centrum Rozwoju Kadr, Serock - Szkolenie z technik sprzedaży
Carlsberg Okocim S.A., Warszawa - Szkolenie z umiejętności interpersonalnych w sprzedaży
Quest – Centrum Rozwoju Kadr, Serock - Szkolenie z technik sprzedaży
Carlsberg Okocim S.A., Warszawa - Szkolenie z umiejętności interpersonalnych w sprzedaży
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
Wędkarstwo, Paintball, Nurkowanie, Jazda na rowerze, Grzybobranie
Organizacje
PZW nr 28, Warszawa-Ursynów