Paweł Kazimierczak

Reprezentant handlowy ds. kluczowych klientów
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point)

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

XL Energy Marketing Sp. z o.o.
Regionalny przedstawiciel handlowy
- realizacja planów sprzedażowych oraz zadań dodatkowych
- zarządzanie klientem w wyznaczonych województwach
- planowanie sprzedaży oraz działań promocyjnych zgodnych z założeniami
- pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie struktury detalicznej
- realizacja założeń sprzedażowych oraz koordynacja działań marketingowych
- raportowanie prowadzonych działań
- podtrzymywanie kontaktów z sieciami lokalnymi oraz hurtowniami
- realizacja zadań związanych z kontraktami centralnymi
- budowanie znajomości marki wśród klientów detalicznych
- uczestnictwo oraz reprezentowanie firmy na targach krajowych
The Lorenz Bahlsen Snack World Sp. z o.o.
Reprezentant handlowy ds. kluczowych klientów
- nawiązywanie relacji oraz obsługa kluczowych klientów sieciowych zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie
- realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, założeń budżetowych i planów marketingowych
- budowanie ofert handlowych w oparciu o analizę potrzeb klientów kluczowych
- zarządzanie produktami firmy w obsługiwanych punktach sprzedaży: negocjacje ekspozycji, wprowadzanie nowego asortymentu, kontrola nad składanymi zamówieniami oraz stanami magazynowymi, monitorowanie terminów przydatności do spożycia
- planowanie, przygotowanie, realizacja oraz ewaluacja akcji promocyjnych zgodnie ze standardami firmy
The Lorenz Bahlsen Snack World Sp. z o.o.
Przedstawiciel handlowy
- realizacja określonych planów sprzedażowych, zadań i celów okresowych
- rozwijanie potencjału obecnych klientów firmy
- pozyskiwanie nowych punktów sprzedaży detalicznej
- budowanie ekspozycji produktów firmy oraz wprowadzanie nowych produktów
- zapewnienie sprawnej dystrybucji produktów oraz ich dostępności w punktach sprzedaży
- utrzymywanie dobrych relacji z partnerami handlowymi
- egzekwowanie ustaleń centralnych w punktach handlowych oraz wdrażanie i utrzymywanie standardów merchandisingowych
- dbanie o dobry wizerunek firmy
Logo
Menedżer sklepu
Market SK s.c. (sieć FJ)
- zarządzanie placówką oraz zespołem sprzedawców
- szkolenie sprzedawców w zakresie obsługi klienta, wdrażanie nowych pracowników
- rekrutacja pracowników
- kontrola standardów obsługi klienta
- motywowanie oraz przeprowadzanie okresowych ocen pracowników
- prowadzenie bieżących rozliczeń księgowych
- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie placówki pod względem technicznym a także wizualnym (ekspozycje)
- kontrola stanów magazynowych, zamawianie towaru
- zapewnienie wysokiej jakość obsługi klienta
Logo
Przedstawiciel handlowy
Drip-Pol sp. z o.o.
- realizacja sprzedaży oraz polityki promocyjnej
- budowanie ekspozycji produktów firmy
- negocjowanie warunków sprzedaży
- utrzymywanie dobrych relacji z partnerami handlowymi
- dbanie o dobry wizerunek firmy
- pozyskiwanie nowych klientów

Szkolenia i kursy

Stowarzyszenie naukowo-techniczne inżynierów i techników przemysłu spożywczego dla Makro Cash &Carry - Szkolenie z systemu HACCP w handlu detalicznym
Quest – Centrum Rozwoju Kadr, Serock - Szkolenie z technik sprzedaży
Carlsberg Okocim S.A., Warszawa - Szkolenie z umiejętności interpersonalnych w sprzedaży

Edukacja

Logo
Ogólny, średnie
XLIII Liceum Ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja

Zainteresowania

Wędkarstwo, Paintball, Nurkowanie, Jazda na rowerze, Grzybobranie

Organizacje

PZW nr 28, Warszawa-Ursynów