Wypowiedzi
-
Paweł S.:
robił, ale bardziej kompleksowe badania
newsweek ogranicza sie niestety tylko do kont z dostępem do kanału elektroniczego, ale i tak jazda jest niezła
To chyba dobrze bo przy zakładaniu konta nie przedstawiasz żadnych zaświadczeń więc jest najbardziej miarodajny. -
Marcin D.:
A podobnego testu nie robił też Newsweek Polska?
Wtedy to można było poczytać o akcjach w bankach :)
Forbes robił razem z Newsweek-iem tylko że Forbes zajmuje się produktami dla MiŚP, natomiast Newsweek zabrał się za klientów indywidualnych.Paweł Kawala edytował(a) ten post dnia 07.10.07 o godzinie 19:10 -
Od razu widać że nie pracował nikt z was w Call center.
Ja często się spotykałem z pretensjami na pracowników placówki.
Więc narzekanie w tę czy w drugą stronę jest bezsensowne.
A najważniejsze że każdy (pracownik oddziału czy też pracownik call center) miał, ma i będzie miał powody do narzekań na drugą stronę ;)
Pozadrawiam