Paweł Kawala

Specjalista ds. systemu LOTO (Lockout - Tagout)

Wypowiedzi

  • Paweł Kawala
    Wpis na grupie Banking w temacie Przyjazny bank wg Newsweeka to:
    7.10.2007, 19:09

    Paweł S.:
    robił, ale bardziej kompleksowe badania
    newsweek ogranicza sie niestety tylko do kont z dostępem do kanału elektroniczego, ale i tak jazda jest niezła


    To chyba dobrze bo przy zakładaniu konta nie przedstawiasz żadnych zaświadczeń więc jest najbardziej miarodajny.

  • Paweł Kawala
    Wpis na grupie Banking w temacie Przyjazny bank wg Newsweeka to:
    7.10.2007, 19:08

    Marcin D.:
    A podobnego testu nie robił też Newsweek Polska?
    Wtedy to można było poczytać o akcjach w bankach :)


    Forbes robił razem z Newsweek-iem tylko że Forbes zajmuje się produktami dla MiŚP, natomiast Newsweek zabrał się za klientów indywidualnych.Paweł Kawala edytował(a) ten post dnia 07.10.07 o godzinie 19:10

  • Paweł Kawala
    Wpis na grupie Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci... w temacie Call center
    15.04.2007, 16:26

    Od razu widać że nie pracował nikt z was w Call center.
    Ja często się spotykałem z pretensjami na pracowników placówki.
    Więc narzekanie w tę czy w drugą stronę jest bezsensowne.
    A najważniejsze że każdy (pracownik oddziału czy też pracownik call center) miał, ma i będzie miał powody do narzekań na drugą stronę ;)

    Pozadrawiam

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do