Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
Doświadczenie zawodowe
Szef Sekcji Rozwoju Produktu Reklamowego
- Rozwój i kontrola efektywności produktów reklamowych skierowanych do agencji/domów mediowych i klientów bezpośrednich zawartych m.in. w polityce handlowej TVN Media. Specjalizacja produkty/rynek klientów dziecięcych.
- Ścisła współpraca z kanałami własnymi (TVN24, TVN24 BiS) oraz partnerami zewnętrznymi tj. Disney & Fox Networks Group, Viacom, Telewizja Puls .
- Pełna obsługa oraz kontrola realizacji kontraktów (sprzedaży czasu reklamowego spotowego oraz sponsoringowego jak i kanałów YouTube) obsługiwanych partnerów zewnętrznych (opisanych wyżej).
- Aktywny udział w przetargach oraz negocjacjach z kanałami zewnętrznymi (spoza grupy TVN/Discovery) w celu utrzymania lub nawiązania współpracy brokerskiej (sprzedaż czasu reklamowego).
- Ścisła współpraca z kanałami własnymi (TVN24, TVN24 BiS) oraz partnerami zewnętrznymi tj. Disney & Fox Networks Group, Viacom, Telewizja Puls .
- Pełna obsługa oraz kontrola realizacji kontraktów (sprzedaży czasu reklamowego spotowego oraz sponsoringowego jak i kanałów YouTube) obsługiwanych partnerów zewnętrznych (opisanych wyżej).
- Aktywny udział w przetargach oraz negocjacjach z kanałami zewnętrznymi (spoza grupy TVN/Discovery) w celu utrzymania lub nawiązania współpracy brokerskiej (sprzedaż czasu reklamowego).
Senior Media Manager
- Planowanie mediów oraz obsługa kampanii Hasbro, AXA Direct i BEKO
- Nadzorowanie realizacji warunków umów z klientem i stacjami;
- Negocjacje warunków oraz kosztów zakupu czasu reklamowego ze stacjami TV, w szczególności dla grup dziecięcych.
- Analizy rynku telewizyjnego oraz rekomendacje optymalnych form zakupu;
Prezentacje wyników kampanii;
- Utrzymywanie bieżących relacji z klientem;
- Współpraca z audytorem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie telewizji.
- (2010-2013) Zarządzanie zespołem zajmującym się zakupem TV dla Polkomtel S.A.
- Nadzorowanie realizacji warunków umów z klientem i stacjami;
- Negocjacje warunków oraz kosztów zakupu czasu reklamowego ze stacjami TV, w szczególności dla grup dziecięcych.
- Analizy rynku telewizyjnego oraz rekomendacje optymalnych form zakupu;
Prezentacje wyników kampanii;
- Utrzymywanie bieżących relacji z klientem;
- Współpraca z audytorem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie telewizji.
- (2010-2013) Zarządzanie zespołem zajmującym się zakupem TV dla Polkomtel S.A.
Szkolenia i kursy
- Certyfikat DIMAQ
- Coroczne szkolenia managerskie w szerokim zakresie, np. Agile management, Efektywne zarządzania zespołem, sztuki negocjacji,
- Coroczne szkolenia managerskie w szerokim zakresie, np. Agile management, Efektywne zarządzania zespołem, sztuki negocjacji,
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Sprzedaz - Zakup Mediów
Grupa dla ludzi, którzy zajmują się Sprzedaża - Zakupem Mediów. Miejsce wymiany doświadczen i kontaktów.
Zagadki logiczne
Lubisz pogłówkować? Złamałeś szyfr Enigmy? Znasz ciekawe zagadki?
Przyłącz się! Pogłówkujemy razem.