Paweł Kamiński

Szef Sekcji Rozwoju Produktu Reklamowego, TVN Media Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

TVN Media Sp. z o.o.
Szef Sekcji Rozwoju Produktu Reklamowego
- Rozwój i kontrola efektywności produktów reklamowych skierowanych do agencji/domów mediowych i klientów bezpośrednich zawartych m.in. w polityce handlowej TVN Media. Specjalizacja produkty/rynek klientów dziecięcych.
- Ścisła współpraca z kanałami własnymi (TVN24, TVN24 BiS) oraz partnerami zewnętrznymi tj. Disney & Fox Networks Group, Viacom, Telewizja Puls .
- Pełna obsługa oraz kontrola realizacji kontraktów (sprzedaży czasu reklamowego spotowego oraz sponsoringowego jak i kanałów YouTube) obsługiwanych partnerów zewnętrznych (opisanych wyżej).
- Aktywny udział w przetargach oraz negocjacjach z kanałami zewnętrznymi (spoza grupy TVN/Discovery) w celu utrzymania lub nawiązania współpracy brokerskiej (sprzedaż czasu reklamowego).
Media Direction OMD
Senior Media Manager
- Planowanie mediów oraz obsługa kampanii Hasbro, AXA Direct i BEKO
- Nadzorowanie realizacji warunków umów z klientem i stacjami;
- Negocjacje warunków oraz kosztów zakupu czasu reklamowego ze stacjami TV, w szczególności dla grup dziecięcych.
- Analizy rynku telewizyjnego oraz rekomendacje optymalnych form zakupu;
Prezentacje wyników kampanii;
- Utrzymywanie bieżących relacji z klientem;
- Współpraca z audytorem zewnętrznym i wewnętrznym w zakresie telewizji.
- (2010-2013) Zarządzanie zespołem zajmującym się zakupem TV dla Polkomtel S.A.
Media Direction OMD
Senior Media TV Buyer
- Wyłączna obsługa kampanii telewizyjnych Wrigley oraz quality buying dla Lindt.
- Wsparcie kampanii prowadzonych m.in. dla takich klientów, jak: Pepsico, Unilever, AXA, Dr.Oetker, Raiffeisen Bank oraz Castorama.
Logo
Webdesigner
Visual Effect – Agencja Reklamowa, Warszawa
- Projektowanie stron internetowych oraz materiałów reklamowych

Szkolenia i kursy

- Certyfikat DIMAQ
- Coroczne szkolenia managerskie w szerokim zakresie, np. Agile management, Efektywne zarządzania zespołem, sztuki negocjacji,

Edukacja

Logo
Ekonomia - Wydział Nauk Komputerowych, magisterskie
Prywatna Wyższa Szkoła Biznesu i Administracji w Warszawie
Logo
Informatyka Stosowana, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Grupy

Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
BUDOWA DOMU
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
offgolf
offgolf
Grupa miłośników golfa rozgrywanego poza polem golfowym. (Urbangolf, Turbogolf, Crossgolf)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Snowboard
Snowboard
Grupa osób jeżdżących na snowboardzie
Sprzedaz - Zakup Mediów
Sprzedaz - Zakup Mediów
Grupa dla ludzi, którzy zajmują się Sprzedaża - Zakupem Mediów. Miejsce wymiany doświadczen i kontaktów.
Zagadki logiczne
Zagadki logiczne
Lubisz pogłówkować? Złamałeś szyfr Enigmy? Znasz ciekawe zagadki? Przyłącz się! Pogłówkujemy razem.