Paweł Kalinowski

Project Coordinator, Platige Image
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Eye Tracking GIMP Marketing Microsoft Excel PRINCE2 Project Management SPSS Wordpress Microsoft Access Microsoft PowerPoint Adobe Photoshop Strategia marketingowa Analiza danych Analiza rynku Badania ilościowe SPSS Statistics Analiza konkurencji Statystyka Badania i Rozwój Badania marketingowe Kampanie marketingowe Badania jakościowe Promocja Sprzedaży Prognozowanie trendów CLT

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Platige Image
Project Coordinator
Harvard Business Review Polska
Research Manager
Prowadzenie projektów badawczych ilościowych i jakościowych;
Przygotowanie kwestionariuszy i scenariuszy badawczych;
Projektowanie kwestionariuszy ilościowych;
Prezentacja wyników badań wewnętrznym i zewnętrznym klientom;
Przygotowywanie raportów i podsumowań z badań;
Przygotowywanie ofert i sprzedaż badań;
Prowadzenie spotkań warsztatowych.
Logo
Starszy specjalista ds. realizacji badań
Realizacja SP. z o.o.
Zarządzanie projektami
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Koordynator PGIM i Badań Marketingowych
Zarządzanie ofertą skierowaną do segmentu Szkół Ponadgimnazjalnych oraz badaniami marketingowymi w dziale Marketingu Operacyjnego
Zarządzanie produktami w segmencie: Opracowanie portfolio, przygotowanie i wdrożenie koncepcji oferty produktowej we wszystkich kanałach dotarcia, zarządzanie kosztami, przygotowanie planu sprzedaży, zarządzanie wielkościami nakładów oraz zapasów;
Zarządzanie kampanią promocyjną: Opracowanie kampanii promocyjnej zgodnie z głównym planem kampanii marketingowej, przygotowanie planu promocji w podziale na kanały dotarcia, zarządzanie harmonogramem działań promocyjnych, zarządzanie budżetem promocyjnym, opracowywanie materiałów promocyjnych (filmy, listy, katalogi, newslettery, mailingi, artykuły i treści na portalach oraz współpraca z podwykonawcami w zakresie ich wykonania), organizacja konferencji (stacjonarnych, on-line), eventów, koordynowanie prac związanych z udziałem w targach
i konferencjach branżowych;
Badania marketingowe: Zarządzanie i koordynowanie projektami badawczymi, przygotowanie i realizacja projektów badawczych, opracowanie harmonogramu oraz planu badań, stały monitoring i analiza rynku, opracowanie, przygotowanie analiz i raportów, optymalizacja kosztów działu badań i zarządzanie budżetem badań;
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Kierownik Zespołu Badań i Analiz Marketingowych
Zespół Badań i Rozwoju
Badania i analiza rynku, badanie potencjału rynku
Badania jakościowe FGI, IDI, Diady/Triady, Mystery shopping, User Experience, Etnografia
Badania ilościowe CAWI, PAPI, CATI, CAPI
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Główny specjalista badań marketingowych i rozwoju
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Specjalista analiz rynkowych
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Specjalista sprzedaży i analiz

Szkolenia i kursy

Zarządzanie Projektami PRINCE 2, PRINCE2 APMG-International Licencja nr P2R/364912

Znajomość Platformy CADAS (respondenci webowi CAWI)

SPSS:
Analiza danych w sprzedaży część I, Raportowanie okresowe, podstawowe analizy, wprowadzenie do prognozowania
Analiza danych w sprzedaży część II, Zaawansowane raportowanie, prognozowanie sprzedaży
Analiza danych w marketingu część I, Przygotowanie danych, podstawowe analizy, raporty
Analiza danych w marketingu część II, Analiza rynku przy użyciu technik wielowymiarowych
Analiza danych ankietowych część II, Metodologia prowadzania badań, raporty tabelaryczne i analiza pytań
Podstawy statystyki

PTBRIO - Jak dobrać próbę badając konsumentów: wpływ wielkości i metody próby na użyteczność wyników badania ilościowego

Plan marketingowy, konstruowanie planu marketingowego jako podstawowego instrumentu kierowania działalnością marketingową firmy

Heidtman & Piasecki - Kreatywne myślenie i rozwiązywanie problemów

Trop-Menos - Komunikacja w zespole

Edukacja

Logo
Pedagogika, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie

Specjalizacje

Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Organizacje

Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO)

Grupy

10 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
B A D A C Z E
B A D A C Z E
Badamy, odkrywamy, pokazujemy, tłumaczymy
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
BPOSparrow
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
Kalinowscy
Kalinowscy
Grupa zrzeszajaca ludzi o jakze zacnym nazwisku Kalinowska/ Kalinowski.....
Klub Deseo.pl Warszawa
Klub Deseo.pl Warszawa
Promocyje oferty, aktualnosci, wydarzenia warszawskiego klubu Deseo.pl na Mokotowie.
Kobiety
Kobiety
SUPER Grupa dla każdej Pani, a i również dla przystojnych Panów. Zapraszamy :o)
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
MERCHANDISING Z PASJĄ
MERCHANDISING Z PASJĄ
Grupa poświęcona wszystkim pasjonatom tematyki trade marketingu i merchandisingu.
MITSUBISHI
MITSUBISHI
Dla wszystkich miłośników tej marki !
Mystery shopper
Mystery shopper
badania mystery shopper, tajemniczy klient ;)