Umiejętności
Eye Tracking
GIMP
Marketing
Microsoft Excel
PRINCE2
Project Management
SPSS
Wordpress
Microsoft Access
Microsoft PowerPoint
Adobe Photoshop
Strategia marketingowa
Analiza danych
Analiza rynku
Badania ilościowe
SPSS Statistics
Analiza konkurencji
Statystyka
Badania i Rozwój
Badania marketingowe
Kampanie marketingowe
Badania jakościowe
Promocja Sprzedaży
Prognozowanie trendów
CLT
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Research Manager
Prowadzenie projektów badawczych ilościowych i jakościowych;
Przygotowanie kwestionariuszy i scenariuszy badawczych;
Projektowanie kwestionariuszy ilościowych;
Prezentacja wyników badań wewnętrznym i zewnętrznym klientom;
Przygotowywanie raportów i podsumowań z badań;
Przygotowywanie ofert i sprzedaż badań;
Prowadzenie spotkań warsztatowych.
Przygotowanie kwestionariuszy i scenariuszy badawczych;
Projektowanie kwestionariuszy ilościowych;
Prezentacja wyników badań wewnętrznym i zewnętrznym klientom;
Przygotowywanie raportów i podsumowań z badań;
Przygotowywanie ofert i sprzedaż badań;
Prowadzenie spotkań warsztatowych.
Koordynator PGIM i Badań Marketingowych
Zarządzanie ofertą skierowaną do segmentu Szkół Ponadgimnazjalnych oraz badaniami marketingowymi w dziale Marketingu Operacyjnego
Zarządzanie produktami w segmencie: Opracowanie portfolio, przygotowanie i wdrożenie koncepcji oferty produktowej we wszystkich kanałach dotarcia, zarządzanie kosztami, przygotowanie planu sprzedaży, zarządzanie wielkościami nakładów oraz zapasów;
Zarządzanie kampanią promocyjną: Opracowanie kampanii promocyjnej zgodnie z głównym planem kampanii marketingowej, przygotowanie planu promocji w podziale na kanały dotarcia, zarządzanie harmonogramem działań promocyjnych, zarządzanie budżetem promocyjnym, opracowywanie materiałów promocyjnych (filmy, listy, katalogi, newslettery, mailingi, artykuły i treści na portalach oraz współpraca z podwykonawcami w zakresie ich wykonania), organizacja konferencji (stacjonarnych, on-line), eventów, koordynowanie prac związanych z udziałem w targach
i konferencjach branżowych;
Badania marketingowe: Zarządzanie i koordynowanie projektami badawczymi, przygotowanie i realizacja projektów badawczych, opracowanie harmonogramu oraz planu badań, stały monitoring i analiza rynku, opracowanie, przygotowanie analiz i raportów, optymalizacja kosztów działu badań i zarządzanie budżetem badań;
Zarządzanie produktami w segmencie: Opracowanie portfolio, przygotowanie i wdrożenie koncepcji oferty produktowej we wszystkich kanałach dotarcia, zarządzanie kosztami, przygotowanie planu sprzedaży, zarządzanie wielkościami nakładów oraz zapasów;
Zarządzanie kampanią promocyjną: Opracowanie kampanii promocyjnej zgodnie z głównym planem kampanii marketingowej, przygotowanie planu promocji w podziale na kanały dotarcia, zarządzanie harmonogramem działań promocyjnych, zarządzanie budżetem promocyjnym, opracowywanie materiałów promocyjnych (filmy, listy, katalogi, newslettery, mailingi, artykuły i treści na portalach oraz współpraca z podwykonawcami w zakresie ich wykonania), organizacja konferencji (stacjonarnych, on-line), eventów, koordynowanie prac związanych z udziałem w targach
i konferencjach branżowych;
Badania marketingowe: Zarządzanie i koordynowanie projektami badawczymi, przygotowanie i realizacja projektów badawczych, opracowanie harmonogramu oraz planu badań, stały monitoring i analiza rynku, opracowanie, przygotowanie analiz i raportów, optymalizacja kosztów działu badań i zarządzanie budżetem badań;
Szkolenia i kursy
Zarządzanie Projektami PRINCE 2, PRINCE2 APMG-International Licencja nr P2R/364912
Znajomość Platformy CADAS (respondenci webowi CAWI)
SPSS:
Analiza danych w sprzedaży część I, Raportowanie okresowe, podstawowe analizy, wprowadzenie do prognozowania
Analiza danych w sprzedaży część II, Zaawansowane raportowanie, prognozowanie sprzedaży
Analiza danych w marketingu część I, Przygotowanie danych, podstawowe analizy, raporty
Analiza danych w marketingu część II, Analiza rynku przy użyciu technik wielowymiarowych
Analiza danych ankietowych część II, Metodologia prowadzania badań, raporty tabelaryczne i analiza pytań
Podstawy statystyki
PTBRIO - Jak dobrać próbę badając konsumentów: wpływ wielkości i metody próby na użyteczność wyników badania ilościowego
Plan marketingowy, konstruowanie planu marketingowego jako podstawowego instrumentu kierowania działalnością marketingową firmy
Heidtman & Piasecki - Kreatywne myślenie i rozwiązywanie problemów
Trop-Menos - Komunikacja w zespole
Znajomość Platformy CADAS (respondenci webowi CAWI)
SPSS:
Analiza danych w sprzedaży część I, Raportowanie okresowe, podstawowe analizy, wprowadzenie do prognozowania
Analiza danych w sprzedaży część II, Zaawansowane raportowanie, prognozowanie sprzedaży
Analiza danych w marketingu część I, Przygotowanie danych, podstawowe analizy, raporty
Analiza danych w marketingu część II, Analiza rynku przy użyciu technik wielowymiarowych
Analiza danych ankietowych część II, Metodologia prowadzania badań, raporty tabelaryczne i analiza pytań
Podstawy statystyki
PTBRIO - Jak dobrać próbę badając konsumentów: wpływ wielkości i metody próby na użyteczność wyników badania ilościowego
Plan marketingowy, konstruowanie planu marketingowego jako podstawowego instrumentu kierowania działalnością marketingową firmy
Heidtman & Piasecki - Kreatywne myślenie i rozwiązywanie problemów
Trop-Menos - Komunikacja w zespole
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Zarządzanie produktem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Organizacje
Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO)
Grupy
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Klub Deseo.pl Warszawa
Promocyje oferty, aktualnosci, wydarzenia warszawskiego klubu Deseo.pl na Mokotowie.
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
MERCHANDISING Z PASJĄ
Grupa poświęcona wszystkim pasjonatom tematyki trade marketingu i merchandisingu.