Umiejętności
Cisco Call Manager
Cisco Networking
Domain Management
Google Apps
Infoblox
iOS
ITIL
JavaScript
JIRA
Linux
Maximo
Microsoft Exchange
Administracja sieci
Windows Server
System Windows
AirWatch
Google Apps Script
Atlassian Confluence
Windows PowerShell
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista Wsparcia IT
Bezpośrednie wsparcie techniczne pracowników Grupy Allegro w zakresie:
konfiguracji, diagnozowania i rozwiązywania problemów dotyczących stacji roboczych i urządzeń mobilnych oraz ich oprogramowania; telefonów VoIP i innych urządzeń peryferyjnych
obsługi i rozwiązywania problemów z urządzeniami typowymi dla środowiska magazynowego (np. drukarki i czytniki kodów kreskowych)
realizacji procesów nadawania i odbierania uprawnień do narzędzi wewnętrznych
Diagnozowanie i współpraca z zespołem administratorów w rozwiązywaniu problemów związanych z: siecią, drukiem podążającym, telefonią VoIP, systemami kontroli dostępu i rejestracji czasy pracy itp.
Zarządzanie stockiem komputerów oraz akcesoriów
Automatyzacja i usprawnianie pracy zespołu na poziomie organizacyjnym (tworzenie i utrzymywanie wiki oraz dokumentacji) jak i technologicznym (skrypty PowerShell, PHP, JQL, python)
Wsparcie organizacji w realizacji projektów (biznesowych i informatycznych)
Wykorzystywanie oraz rozwój narzędzia typu ITSM
konfiguracji, diagnozowania i rozwiązywania problemów dotyczących stacji roboczych i urządzeń mobilnych oraz ich oprogramowania; telefonów VoIP i innych urządzeń peryferyjnych
obsługi i rozwiązywania problemów z urządzeniami typowymi dla środowiska magazynowego (np. drukarki i czytniki kodów kreskowych)
realizacji procesów nadawania i odbierania uprawnień do narzędzi wewnętrznych
Diagnozowanie i współpraca z zespołem administratorów w rozwiązywaniu problemów związanych z: siecią, drukiem podążającym, telefonią VoIP, systemami kontroli dostępu i rejestracji czasy pracy itp.
Zarządzanie stockiem komputerów oraz akcesoriów
Automatyzacja i usprawnianie pracy zespołu na poziomie organizacyjnym (tworzenie i utrzymywanie wiki oraz dokumentacji) jak i technologicznym (skrypty PowerShell, PHP, JQL, python)
Wsparcie organizacji w realizacji projektów (biznesowych i informatycznych)
Wykorzystywanie oraz rozwój narzędzia typu ITSM
Młodszy specjalista wsparcia IT
Bezpośrednie wsparcie techniczne pracowników Grupy Allegro w zakresie:
konfiguracji, diagnozowania i rozwiązywania problemów dotyczących stacji roboczych i urządzeń mobilnych oraz ich oprogramowania; telefonów VoIP i innych urządzeń peryferyjnych
obsługi i rozwiązywania problemów z urządzeniami typowymi dla środowiska magazynowego (np. drukarki i czytniki kodów kreskowych)
realizacji procesów nadawania i odbierania uprawnień do narzędzi wewnętrznych
Diagnozowanie i współpraca z zespołem administratorów w rozwiązywaniu problemów związanych z: siecią, drukiem podążającym, telefonią VoIP, systemami kontroli dostępu i rejestracji czasy pracy itp.
Zarządzanie stockiem komputerów oraz akcesoriów
Automatyzacja i usprawnianie pracy zespołu na poziomie organizacyjnym (tworzenie i utrzymywanie wiki oraz dokumentacji) jak i technologicznym (skrypty PowerShell, PHP, JQL, python)
Wsparcie organizacji w realizacji projektów (biznesowych i informatycznych)
Wykorzystywanie oraz rozwój narzędzia typu ITSM
konfiguracji, diagnozowania i rozwiązywania problemów dotyczących stacji roboczych i urządzeń mobilnych oraz ich oprogramowania; telefonów VoIP i innych urządzeń peryferyjnych
obsługi i rozwiązywania problemów z urządzeniami typowymi dla środowiska magazynowego (np. drukarki i czytniki kodów kreskowych)
realizacji procesów nadawania i odbierania uprawnień do narzędzi wewnętrznych
Diagnozowanie i współpraca z zespołem administratorów w rozwiązywaniu problemów związanych z: siecią, drukiem podążającym, telefonią VoIP, systemami kontroli dostępu i rejestracji czasy pracy itp.
Zarządzanie stockiem komputerów oraz akcesoriów
Automatyzacja i usprawnianie pracy zespołu na poziomie organizacyjnym (tworzenie i utrzymywanie wiki oraz dokumentacji) jak i technologicznym (skrypty PowerShell, PHP, JQL, python)
Wsparcie organizacji w realizacji projektów (biznesowych i informatycznych)
Wykorzystywanie oraz rozwój narzędzia typu ITSM
Serwisant
Obsługa informatyczna klientów biznesowych jak i indywidualnych. Montaż komputerów PC. Instalacja oprogramowania. Usuwanie usterek programowych i sprzętowych w serwisowanych komputerach PC i notebook. Doradztwo rozwiązań informatycznych u klientów. Administracja sieciami domenowymi opartymi na Windows Server 2003, 2008, 2012.
Szkolenia i kursy
2003-09-06 Kurs Microsoft Windows 2000 Server oraz ISA 2000 Server
2007-04-03 Kurs programowania w środowisku Visual C++
2008-04-10 Szkolenie techniczne Fujitsu Siemens Computers, dotyczące produktów mobilnych, komputerów PC i serwerów.
2010-01-06 Warsztaty PC/SYSTEM Architect Fujitsu
ITIL Foundation
Implementing Cisco IP Switched Networks (SWITCH) - TRN-SWITCH-2.0
Interconnecting Cisco Networking Devices Part 1 - ICND1
Interconnecting Cisco Networking Devices Part 2 - ICND2
System Linux w sieci lokalnej
MS-10961 Automating Administration with Windows PowerShell
MS-10962 Advanced Automated Administration With Windows PowerShell
2007-04-03 Kurs programowania w środowisku Visual C++
2008-04-10 Szkolenie techniczne Fujitsu Siemens Computers, dotyczące produktów mobilnych, komputerów PC i serwerów.
2010-01-06 Warsztaty PC/SYSTEM Architect Fujitsu
ITIL Foundation
Implementing Cisco IP Switched Networks (SWITCH) - TRN-SWITCH-2.0
Interconnecting Cisco Networking Devices Part 1 - ICND1
Interconnecting Cisco Networking Devices Part 2 - ICND2
System Linux w sieci lokalnej
MS-10961 Automating Administration with Windows PowerShell
MS-10962 Advanced Automated Administration With Windows PowerShell
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Strzelectwo pneumatyczne, Rower, Rolki
Inne
Udział w licznych konferecjach produktowych Microsoft, Intel i innych wiodących firm na rynku IT