Wypowiedzi
-
W pełni gratuluję wyboru choć dziwię się że Ci się udało nawiązać z nimi współpracę.
Ja po dwóch rozmowach i przedstawieniu oczekiwań do dziś czekam na ofertę.
Do handlowca pisałem już kilkukrotnie aby określił ramowe koszty. W tym miejscu utknęły rozmowy pomimo że obiecał że to prześle.
Jedna co chciał mi zaproponować to otwarcie rachunku w wysokości 100 zł za godzinę pracy. Taki wekseli inblanco :) a wyjdzie jak wyjdzie. Moja propozycja stworzenia kosztorysu gdzie zaproponowałem, że zapłacę za czas tak aby mieć konkretnie zaplanowane co robimy - też nie spotkała się z aprobatą
Pomimo dobrze zapowiadającej się współpracy wyszło jak zwykle. W czasie prezentacji handlowiec pokazał większość interesujących mnie funkcjonalności i możliwość uzyskania praktycznie wszystkiego co mi potrzeba. Jednak na końcu rozmowy okazywało się że wszystko trzeba jednak od nowa zaprogramować. Czyli na prezentacji jest a potem nie ma. Z tego względu poprosiłem o wstępne koszty tego właśnie dodatkowego programowania- koszty oczywiście szacunkowe. Chciałem wiedzieć na co się piszę.
- byłem zainteresowany 10 licencji miesięcznie w opcji rozbudowy do moich potrzeb.
Zostałem zwyczajnie olany choć końcowa faktura miała zamknąć się w (okres wdrożenia do dwóch lat) w sumie na około 15 - 20 tyś zł. Tym bardziej mnie dziwi brak kontaktu.
Nie polecam egito.pl ani kontaktu z nimi. Dla mnie są nieprofesjonalni. Firma sprzedająca oprogramowanie do wsparcia sprzedaży urywa kontakt, przestaje odpowiadać na maile i nie odbiera telefonów.
Podejrzewam że korzystają z własnego softu :) jak widać nie wspiera on sprzedaży :)
Nie polecam.
Paweł