Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Salonu Firmowego
Polkomtel S.A.
• Kierowanie podległą komórką organizacyjną, w szczególności nadzór nad rozwojem zawodowym pracowników, wyznaczenie i kontrola realizacji powierzonych zadań oraz motywowanie i planowanie rozwoju personelu.
• Weryfikowanie wiedzy i umiejętności osób zatrudnionych w Salonie.
• Rekrutacja pracowników.
• Utrzymywanie zaopatrzenia Salonu na poziomie umożliwiającym prawidłowe funkcjonowanie Salonu oraz prowadzenie kontroli magazynowych.
• Sporządzanie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych z działalności salonu.
• Koordynowanie oraz zlecanie działań marketingowych związanych z promocją salonu.
• Szkolenie pracowników w zakresie technik sprzedaży oraz obsługi klienta.
• Koordynowanie pracy osób zatrudnionych w Salonie.
• Weryfikowanie wiedzy i umiejętności osób zatrudnionych w Salonie.
• Rekrutacja pracowników.
• Utrzymywanie zaopatrzenia Salonu na poziomie umożliwiającym prawidłowe funkcjonowanie Salonu oraz prowadzenie kontroli magazynowych.
• Sporządzanie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych z działalności salonu.
• Koordynowanie oraz zlecanie działań marketingowych związanych z promocją salonu.
• Szkolenie pracowników w zakresie technik sprzedaży oraz obsługi klienta.
• Koordynowanie pracy osób zatrudnionych w Salonie.
Szkolenia i kursy
• Cykl szkoleń pod tytułem ABC Menadżera
• Symulacja rynku telekomunikacyjnego
• Prawne aspekty prowadzenia „Centrum Kosztów” jako małego przedsiębiorstwa
• Finanse dla małego przedsiębiorstwa
• Negocjacje jako proces, czyli jak planować i kontrolować proces negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem trudnych sytuacji w negocjacjach
• Symulacja Negocjacji Rynkowych Synergia
• Coaching jako narzędzie rozwoju i wsparcia procesu sprzedaży
• Tłumaczenie elementów technicznych oferty na korzyści dla klienta w trakcie rozmowy handlowej
• Ścieżka Skutecznej Sprzedaży
• Asertywność i Współpraca Ze Stresem
• Sztuka Sprzedaży
• Symulacja rynku telekomunikacyjnego
• Prawne aspekty prowadzenia „Centrum Kosztów” jako małego przedsiębiorstwa
• Finanse dla małego przedsiębiorstwa
• Negocjacje jako proces, czyli jak planować i kontrolować proces negocjacji ze szczególnym uwzględnieniem trudnych sytuacji w negocjacjach
• Symulacja Negocjacji Rynkowych Synergia
• Coaching jako narzędzie rozwoju i wsparcia procesu sprzedaży
• Tłumaczenie elementów technicznych oferty na korzyści dla klienta w trakcie rozmowy handlowej
• Ścieżka Skutecznej Sprzedaży
• Asertywność i Współpraca Ze Stresem
• Sztuka Sprzedaży
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
elektronika, telefonia komórkowa, lotnictwo, wędkarstwo
Inne
prawo jazdy kat. B
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Wędkarstwo.
"Tak mówią wszystkie ryby; czego one zgłębić nie mogą, jest niezgłębione". /Fryderyk Nietzsche/
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.