Paweł Hryniewicz

Paweł Hryniewicz

Kierownik Marketingu i Produktu w Roto Okna Dachowe
Lublin, lubelskie

Umiejętności

B2B Strategia marketingowa Zarządzanie produktem Zarządzanie cenami

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Roto Okna Dachowe Sp. z o.o.
Kierownik Marketingu i Produktu
- Przygotowanie i wdrażanie strategii marketingowej
- Zarządzanie budżetem (analiza i kontrola kosztów)
- Zarządzanie asortymentem
- Zarządzanie zespołem
ROTO OKNA DACHOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Product Manager
- zarządzanie 4 kategoriami (50 produktów – 10 000 SKU);
- analiza mikro- i makrootoczenia przedsiębiorstwa;
- identyfikacja potencjalnych obszarów do wdrożenia nowych produktów;
- rozwój nowych produktów, wycofywanie starych produktów z oferty;
- kreowanie polityki cenowej i strategii pozycjonowania produktów;
- przygotowywanie komunikacji we współpracy z Działem Marketingu;
- tworzenie argumentacji sprzedaży (cecha-korzyść-obraz);
- monitorowanie i analiza danych sprzedaży;
- współpraca z Dyrektorem Handlowym przy rozwoju strategii sprzedaży;
- przygotowywanie promocji oraz rozliczanie rentowności promocji;
- merytoryczne wsparcie Działu Sprzedaży;
- współpraca z innymi obszarami firmy w celu udoskonalania produktów.
- kierowanie projektami;
- rozwój elektronicznego kanału dystrybucji;
Roto Frank Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
Sprzedaż, budowanie relacji B2B

Szkolenia i kursy

08.2016 Praktyka i techniki pracy Produkt Managera Organizowane przez: Peter Kairies Unternehmensberatung Germany
03.2015 Strategie cenowe – Pricing. Jak zwiększyć zyski, zarządzając cenami? Organizowane przez: Francuski Instytut Gospodarki Polska
08.2011 Product Management, Organizowane przez: Credo & Profitbrand
03.2010 Profil zachowań – wg tendencji zachowań D-I-S-K” Organizowane przez : Roto Frank Sp. z o.o. – materiały szkoleniowe – Persolog Polska Sp. z o.o.
03.2009 Zarządzanie projektami Organizowane przez: Kontekst HR, Warszawa

Edukacja

Logo
Certyfikowany Kierownik Projektu, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Logo
Zarządzanie produktami i usługami, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Muzyka, film

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Innowacyjne Budownictwo
Innowacyjne Budownictwo
Nowe technologie w budownictwie, innowacyjne rozwiązania, nowatorskie pomysły, świeże spojrzenie na branżę, najnowsze trendy, kreatywni ludzie, bieżące wydarzenia godne uwagi.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.
Zarządzanie Produktem
Zarządzanie Produktem
Celem grupy Zarządzanie Produktem jest do promowanie zarządzania produktem jako jednego z kluczowych elementów procesu zarządzania marketingowego.