Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Przebieg kariery:
- Październik 2008r - Koordynator ds. Zamówień i Reklamacji
- Grudzień 2008r - Koordynator ds. Obsługi Klienta
- Wrzesień 2011r - Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
- obsługa reklamacji,
- bezpośrednia i telefoniczna Obsługa Klienta,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, listy, e-mail, fax,
- prowadzenie ewidencji pocztowej książki nadawczej,
- współpraca z Centrum Logistycznym Arvato (obsługa reklamacji, monitorowanie przesyłek),
- współpraca i nadzór nad pracą zewnętrznego Call Center (szkolenie nowych konsultantów, słuchanie rozmów oraz wykonywanie telefonów w celu sprawdzenia wiedzy merytorycznej konsultantów),
- Październik 2008r - Koordynator ds. Zamówień i Reklamacji
- Grudzień 2008r - Koordynator ds. Obsługi Klienta
- Wrzesień 2011r - Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
- obsługa reklamacji,
- bezpośrednia i telefoniczna Obsługa Klienta,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, listy, e-mail, fax,
- prowadzenie ewidencji pocztowej książki nadawczej,
- współpraca z Centrum Logistycznym Arvato (obsługa reklamacji, monitorowanie przesyłek),
- współpraca i nadzór nad pracą zewnętrznego Call Center (szkolenie nowych konsultantów, słuchanie rozmów oraz wykonywanie telefonów w celu sprawdzenia wiedzy merytorycznej konsultantów),
Konsultant telefoniczny
Zakres obowiązków:
- Wprowadzanie, tworzenie i edycja baz danych.
- BMW badanie zadowolenia klientów z jakości obsługi.
- Towarzystwo Ubezpieczeń Europa SA – infolinia informacyjna.
- Elektroeko - infolinia informacyjna.
- Skarbnica Narodowa - przyjmowanie zamówień, infolinia informacyjna.
- MilleZdrowie - infolinia informacyjna.
- Fujitsu Siemens Computers - linia pomocy technicznej dla oddziałów ZUS.
- Canal+ obsługa i pomoc techniczna dla klientów.
- Cyfrowy Polsat obsługa i pomoc techniczna dla klientów.
- Wprowadzanie, tworzenie i edycja baz danych.
- BMW badanie zadowolenia klientów z jakości obsługi.
- Towarzystwo Ubezpieczeń Europa SA – infolinia informacyjna.
- Elektroeko - infolinia informacyjna.
- Skarbnica Narodowa - przyjmowanie zamówień, infolinia informacyjna.
- MilleZdrowie - infolinia informacyjna.
- Fujitsu Siemens Computers - linia pomocy technicznej dla oddziałów ZUS.
- Canal+ obsługa i pomoc techniczna dla klientów.
- Cyfrowy Polsat obsługa i pomoc techniczna dla klientów.
Szkolenia i kursy
„Telefoniczna obsługa klienta” w Call Center Poland
Zakres szkolenia:
* Podejście do klienta
* Narzędzia głosowe
* Komunikacja przez telefon
* Kontrola rozmowy przez telefon
* Etapy rozmowy telefonicznej
* Czynniki powodujące zadowolenie i niezadowolenie klientów podczas rozmów telefonicznych
* Sprzedaż przez telefon
* Warsztaty telefoniczne
„Szkolenia EFS – Europejski Fundusz Społeczny” w Call Center Poland
Zakres szkolenia:
* Telefoniczna obsługa klienta
* Reklamacje i obsługa trudnego klienta w rozmowach telefonicznych
* Windykacja
* Aktywne pozyskiwanie klientów przez telefon, czyli sprzedaż
* Zasady korespondencji e-mail Help Desk
* Automotywacja
* Proces efektywnej komunikacji
Zakres szkolenia:
* Podejście do klienta
* Narzędzia głosowe
* Komunikacja przez telefon
* Kontrola rozmowy przez telefon
* Etapy rozmowy telefonicznej
* Czynniki powodujące zadowolenie i niezadowolenie klientów podczas rozmów telefonicznych
* Sprzedaż przez telefon
* Warsztaty telefoniczne
„Szkolenia EFS – Europejski Fundusz Społeczny” w Call Center Poland
Zakres szkolenia:
* Telefoniczna obsługa klienta
* Reklamacje i obsługa trudnego klienta w rozmowach telefonicznych
* Windykacja
* Aktywne pozyskiwanie klientów przez telefon, czyli sprzedaż
* Zasady korespondencji e-mail Help Desk
* Automotywacja
* Proces efektywnej komunikacji
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Inne
Inne
Atuty:
- Dyspozycyjność
- Sumienność
- Szybkość uczenia się
Informacja dodatkowa:
- Orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności
- Dyspozycyjność
- Sumienność
- Szybkość uczenia się
Informacja dodatkowa:
- Orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
NIEPEŁNOSPRAWNI W PRACY
Grupa skupiająca wokół siebie Osoby Niepełnosprawne poszukujące pracy, jak także pracodawców zdecydowanych zatrudnić Osoby Niepełnosprawne.
Numizmaty
Monety złote, srebrne, okolicznościowe. Banknoty, sztabki, medale i odznaczenia.
Numizmatyka jako hobby i inwestowanie.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.