Paweł Grabowski

Każdego dnia zadaje sobie pytanie: Czego nowego mogę się dziś nauczyć?!

Wypowiedzi

  • Paweł Grabowski
    Wpis na grupie Marketing Internetowy w temacie Skuteczne formy reklamy internetowej
    12.07.2016, 12:18

    Skutecznie i szybko to tylko SEM Kampania na Google Adwords i Kampania na Facebooku.
    Można stargetować reklamę na grupę docelową co do płci, wieku, geolokalizacji, zainteresowań.

    Czy coś więcej trzeba?
    e-mail: p.grabowski@empem.pl

  • Paweł Grabowski
    Wpis na grupie Marketing Internetowy w temacie OFERTY FIRM
    12.07.2016, 12:07

    Dzień dobry,

    Aby skutecznie wypromować firmę w internecie należy zrobić 3 kroki.

    1. Analiza internetowa

    Bierzemy pod lupę dotychczasową stronę www/serwis klienta.Sprawdzamy czy jest przejrzysta dla użytkownika, czy jest responsywna (tak aby wyświetlała się na PC i wersjach mobilnych) oraz analizujemy ruch na stronie (korzystając m.in z Google Analytics).

    Jeśli strona nie odpowiada dwóm pierwszym założeniom trzeba ją poprawić ( po co promować coś co nie przyniesie efektu po wejściu użytkownika).
    Analizując ruch na stronie sprawdzamy jakie są źródła ruchu. Po analizie proponujemy co można by było zrobić aby ten ruch był stabilny z rożnych miejsc.

    2. Działania SEM - Google Adwords, SEO - Pozycjonowanie, You Tube - Stream

    Aby skutecznie się zareklamować trzeba być widocznym w kilku miejscach, zarówno jak w wynikach wyszukiwania organicznego ale też w wynikach płatnych SEM w przypadku Wyszukiwarki Google. Nie można zapomnieć o reklamie banerowej lub produktowej w sieci GDN na różnych portalach tematycznych czy przez reklamę śledzącą - podążająca za użytkownikiem wykorzystującą pliki cookies.
    Kolejnym etapem jest reklama/informacja w sieci Video tu najlepiej się sprawdzi kanał na You Tube oraz reklama w formie filmów- stream. Tak aby w multimedialny sposób przekazać klientom czym się zajmujemy i co proponujemy w swoim serwisie.

    3. Social Media - Facebook, Intagram, Printerest, Google +, Twitter

    Wiadomo, że Facebook i Instagram są najbardziej popularnymi serwisami na całym świecie, ale robiąc kampanię nie należy się skupiać tylko na jednym źródle. Skoro mamy przygotowany post sponsorowany, to dlaczego by go nie wykorzystać w innych nośnikach social media. Analizując kampanie na Google Analytics będziemy wiedzieli skąd mamy największy ruch na stronę www.

    Wszystkie usługi, czyli:
    1. Analiza internetowa
    2. tworzenie Stron/serwisów www
    3. Kampania SEM - Google Adwords
    4. Pozycjonowanie Stron
    5. Filmy Video - Stream
    6. Kampanie Facebook i prowadzenie kampanii Social Media

    Znajdziecie w Naszej firmie: eMPem Group http://www.empem.pl
    Ponadto zajmujemy się grafiką i poligrafią.

    Zapraszam
    Paweł Grabowski
    Specjalista ds. marketingu i sprzedaży
    tel. 730 130 337
    e-mail: p.grabowski@empem.pl

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do