Wypowiedzi
-
Adam S.:
Mało jest firm w Polsce, które tak "olewają" swoich klientów jak allegro. Firma która zawdzięcza swój sukces tylko "prawu pierwszeństwa" jest przykładem tego, jak nie powinno się postępować z klientem. Proponuje, abyście pisali tutaj swoje negatywne doświadczenia dot. obsługi na allegro. Zacznę zatem od siebie.
Moja firma odprowadza do allegro co miesiąc ponad 5 tyś zł samej prowizji z kilku kont sprzedażowych. Wypadałoby zatem, abyśmy zostali traktowani jak ludzie. Nie przyczepiam się już do tego, że allegro odpisuje na maile po 3-4dniach, ich odpowiedzi to zazwyczaj "witam" oraz wklejona część regulaminu. Często jednak zdarza się, że po prostu usuwają nasze aukcje poprzez swoją błędną interpretacje regulaminu i nie potrafią dać nam realnej odpowiedzi, dlaczego tak się stało.
Normalna firma dla swoich najlepszych klientów przygotowuje zawsze jakiś specjalny pakiet usług np. dedykowanego konsultanta tylko dla jakiejś firmy, szybszą obsługę itp. Allegro robi wprost przeciwnie. Nie wiem czy po prostu testują nerwy swoich klientów, czy sprawia im to radość, ale dla nas nie jest to powód do śmiechu.
Ktoś może powiedzieć, że istnieje przecież program SS. Być może i on istnieje (nawet mamy go na jednym koncie) Co z tego, jeśli na pytania odpowiadają tam Ci sami konsultanci i każda odpowiedź to kopia regulaminu. Ostatnio allegro usunęło nasze wszystkie aukcje i zawiesili konto, ponieważ zmienili regulamin i od tej pory dane zakładającego konto muszą zgadzać się z danymi na fakturze (o zgrozo... ) Nie muszę mówić że bez żadnego uprzedzenia z ich strony, straciliśmy kilkanaście tysięcy zł. Wg allegro złamaliśmy regulamin a więc do programu SS nie będziemy już dopuszczeni. Takich przypadków z tą firmą mieliśmy masę i można by o tym pisać książkę...
Podsumowując... brzydzę się samej nazwy allegro a i tak jestem zmuszony logować się tam codziennie. Tak właśnie działa firma, która swój sukces zawdzięczają tylko temu, że zrobiła coś jako pierwsza. Znam wiele innych projektów, które też były liderami w swojej branży ale potrafią uszanować swój sukces i zaufanie klientów. Allegro widocznie nie potrafi albo po prostu nie chce.Ten post został edytowany przez Autora dnia 18.10.23 o godzinie 20:57