Umiejętności
Coaching
Kierowanie ludźmi
Microsoft Excel
Microsoft Word
rekrutowanie procowników
Zarządzanie Sprzedażą
Negocjacje z dostawcami
Zarządzanie zespołem
prawojazdy A i B
negocjacje z klientami sieciowymi
Zarządzanie ludźmi i czasem
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
Region: woj. łódzkie, wielkopolskie, lubuskie, dolnośląskie, zachodniopomorskie, kujawsko – pomorskie.
- współpraca z kierownikami sieci: MSHP, Neonet, MediaExpert, Auchan, Selgros
- realizacja planów sprzedaży (przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie
warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń
lokalnych)
- współpraca z kierownikami sieci: MSHP, Neonet, MediaExpert, Auchan, Selgros
- realizacja planów sprzedaży (przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie
warunków transakcyjnych, monitorowanie realizacji zamówień, monitorowanie rozliczeń
lokalnych)
kierownik
- Zarzadzanie zespołem pracowników
- Motywowanie i organizowanie pracy 11-13 sprzedawców
- Rekrutacja nowych pracowników
- Aktywny Coaching dotyczacy miedzy innymi scie2ki sprzeda2y, finalizacji, sprzeda2y
komplementarnej
- Przeprowadzanie szkolen wewnetrznych dotyczacych sprzedawanego asortymentu
- Prowadzenie negocjacji i ustalanie warunków współpracy z kontrahentami
- Organizacja kampanii reklamowych (gazetki, billboardy – dobór produktów, cen i wsparcia)
- Kontrolowanie wykonywania planów kwartalnych
- Zatowarowywanie i ustalanie cen sprzeda2y
- Planowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji
- Monitorowanie lokalnego rynku sprzeda2y
- Analiza cen konkurencji
- Współpraca z działem przyjecia towaru
- Kontrakt z przedstawicielami handlowymi oraz dostawcami m.in: AB S.A, ABC Data, Tech-
Data, Samsung, Sony, LG, NTT System, PC Factory, HP, Canon, Epson, Megabajt, Logitech,
Creative, Microsoft, Media-Tech, Komsa, Brightpoint, Isource, Manta
- dbanie o zasieg magazynu oraz utrzymywanie jak najniższego stanu starych badz
nierotujacych produktów (FIFO).
- Motywowanie i organizowanie pracy 11-13 sprzedawców
- Rekrutacja nowych pracowników
- Aktywny Coaching dotyczacy miedzy innymi scie2ki sprzeda2y, finalizacji, sprzeda2y
komplementarnej
- Przeprowadzanie szkolen wewnetrznych dotyczacych sprzedawanego asortymentu
- Prowadzenie negocjacji i ustalanie warunków współpracy z kontrahentami
- Organizacja kampanii reklamowych (gazetki, billboardy – dobór produktów, cen i wsparcia)
- Kontrolowanie wykonywania planów kwartalnych
- Zatowarowywanie i ustalanie cen sprzeda2y
- Planowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji
- Monitorowanie lokalnego rynku sprzeda2y
- Analiza cen konkurencji
- Współpraca z działem przyjecia towaru
- Kontrakt z przedstawicielami handlowymi oraz dostawcami m.in: AB S.A, ABC Data, Tech-
Data, Samsung, Sony, LG, NTT System, PC Factory, HP, Canon, Epson, Megabajt, Logitech,
Creative, Microsoft, Media-Tech, Komsa, Brightpoint, Isource, Manta
- dbanie o zasieg magazynu oraz utrzymywanie jak najniższego stanu starych badz
nierotujacych produktów (FIFO).
Grupy
Telefony GSM i wszystko z nimi związane
Wszystko co jest związane z telefonami ich naprawą używaniem, akcesoriami do nich i nie tylko