Umiejętności
Umiejętności analityczne
usprawnianie procesów biznesowych
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja wewnętrzna
Budżety operacyjne
PowerPoint
Optymalizacja procesów
Koordynacja projektu
SAP ERP
wdrożenia rozwiązań
Negocjacje z dostawcami
Obsługa klienta
Kierownik Sekcji
excel 2013
word 2013
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Rozwoju Procesów Logistycznych
Polkomtel Sp. z o. o.
a) standaryzacja i rozwój aktualnych procesów kurierskich & logistycznych w tym najtrudniejszych przesyłek proceduralnych
b) współpraca z aktualnymi i nowymi partnerami w Grupie Cyfrowy Polsat
c) optymalizacja kosztów transportowych oraz procesowych
d) wdrażanie trendów rynkowych zwiększających sprzedaż w e-commerce
e) organizacja & negocjacje w zakresie przetargów na usługi transportowe
b) współpraca z aktualnymi i nowymi partnerami w Grupie Cyfrowy Polsat
c) optymalizacja kosztów transportowych oraz procesowych
d) wdrażanie trendów rynkowych zwiększających sprzedaż w e-commerce
e) organizacja & negocjacje w zakresie przetargów na usługi transportowe
Gł. Specjalista ds. Obsługi Procesów Logistycznych
a) weryfikacja jakości/skuteczności w procesach logistycznych
b) wdrażanie i współuczestnictwo w nowych projektach w zakresie dystrybucji produktów kanałem kurierskim
c) usprawnianie procesów reklamacyjnych oraz procesów zwrotów
d) zarządzanie budżetem w obszarze przesyłek kurierskich (wydatki i przychody)
f) wdrażanie projektów mających na celu zwiększanie przychodów z kanału kurierskiego
b) wdrażanie i współuczestnictwo w nowych projektach w zakresie dystrybucji produktów kanałem kurierskim
c) usprawnianie procesów reklamacyjnych oraz procesów zwrotów
d) zarządzanie budżetem w obszarze przesyłek kurierskich (wydatki i przychody)
f) wdrażanie projektów mających na celu zwiększanie przychodów z kanału kurierskiego
Gł. Specjalista ds. Obsługi Procesów Logistycznych
a) weryfikacja i poprawa jakości/skuteczności w procesach logistycznych
b) uczestnictwo w nowych projektach w zakresie dystrybucji produktów kanałem kurierskim
c) wyznaczanie parametrów jakościowych pod ceny za usługi
d) usprawnianie procesów reklamacyjnych oraz procesów zwrotów
e) budżetowanie przesyłek kurierskich
f) wdrażanie projektów pozwalających na zwiększanie przychodów z kanału kurierskiego
b) uczestnictwo w nowych projektach w zakresie dystrybucji produktów kanałem kurierskim
c) wyznaczanie parametrów jakościowych pod ceny za usługi
d) usprawnianie procesów reklamacyjnych oraz procesów zwrotów
e) budżetowanie przesyłek kurierskich
f) wdrażanie projektów pozwalających na zwiększanie przychodów z kanału kurierskiego
Gł. Specjalista ds. Jakości i Obsługi Procesów
a) weryfikacja i poprawa jakości w procesach dystrybucyjnych
b) uczestnictwo w nowych projektach w zakresie dystrybucji produktów kanałem kurierskim
c) wyznaczanie parametrów jakościowych pod ceny za usługi
d) usprawnianie procesów reklamacyjnych oraz procesów zwrotów
e) budżetowanie przesyłek kurierskich
b) uczestnictwo w nowych projektach w zakresie dystrybucji produktów kanałem kurierskim
c) wyznaczanie parametrów jakościowych pod ceny za usługi
d) usprawnianie procesów reklamacyjnych oraz procesów zwrotów
e) budżetowanie przesyłek kurierskich
St. Specjalista ds. Jakości i Obsługi Procesów w Dziale Zarządzania Kanałem Kurierskim
a) weryfikacja i poprawa jakości w procesach kurierskich
b) wpływ na obsługę procesów w różnych jednostkach firmy
c) uczestnictwo w nowo wprowadzanych projektach w zakresie dystrybucji produktów kanałem kurierskim
d) wyznaczanie parametrów jakościowych pod ceny za usługi
e) usprawnianie procesów reklamacyjnych oraz procesów zwrotów
b) wpływ na obsługę procesów w różnych jednostkach firmy
c) uczestnictwo w nowo wprowadzanych projektach w zakresie dystrybucji produktów kanałem kurierskim
d) wyznaczanie parametrów jakościowych pod ceny za usługi
e) usprawnianie procesów reklamacyjnych oraz procesów zwrotów
Kierownik Sekcji Komunikacji i Wdrożeń
1) nadzorowanie pracy sekcji, przygotowywanie raportów/ prezentacji z zakresu wdrażanych w sekcji projektów oraz koordynowanych przez sekcję tematów (m.in. nowe usługi, promocje, cenniki, weryfikacja materiałów dla zewn. Call Center’s, itp.)
2) wdrażanie nowych projektów skutkujących zwiększeniem sprzedaży przez Call Center’s, minimalizacją ruchu telefonicznego do konsultantów (w tym rozwój narzędzi samoobsługowych) oraz wpływaniem na zwiększenie satysfakcji zarówno z obsługi przez konsultantów jak i z obsługi IVR & Selfcare
3) współpraca z Działem Utrzymania Klienta oraz Działami Marketingów w zakresie kampanii, ofert utrzymaniowych, promocji dedykowanych do poszczególnych kanałów sprzedaży
2) wdrażanie nowych projektów skutkujących zwiększeniem sprzedaży przez Call Center’s, minimalizacją ruchu telefonicznego do konsultantów (w tym rozwój narzędzi samoobsługowych) oraz wpływaniem na zwiększenie satysfakcji zarówno z obsługi przez konsultantów jak i z obsługi IVR & Selfcare
3) współpraca z Działem Utrzymania Klienta oraz Działami Marketingów w zakresie kampanii, ofert utrzymaniowych, promocji dedykowanych do poszczególnych kanałów sprzedaży
Koordynator ds. wdrożeń i komunikacji
koordynacja po stronie Customer Service wdrażanych w firmie nowych promocji, ofert utrzymaniowych, kampanii i cenników (wpływ na minimalizację ruchu telefonicznego oraz ilości reklamacji, dostarczanie informacji o nowościach w skondensowanej formie zrozumiałej dla konsultantów i klientów, wsad merytoryczny do regulaminów i cenników)
specjalista ds. szkoleń i monitoringu
1) opracowywanie standardów postępowań w konkretnych sytuacjach / typach rozmów / funkcjonujących w Biurze Obsługi do dnia dzisiejszego
2) rozwiązywanie trudnych bądź niestandardowych problemów zgłaszanych przez klientów
3) opracowywanie materiału do wewnętrznego narzędzia/informatora
4) wypracowanie zasad i form w komunikacji do konsultantów Customer Service oraz pracowników własnych punktów sprzedaży
2) rozwiązywanie trudnych bądź niestandardowych problemów zgłaszanych przez klientów
3) opracowywanie materiału do wewnętrznego narzędzia/informatora
4) wypracowanie zasad i form w komunikacji do konsultantów Customer Service oraz pracowników własnych punktów sprzedaży
kierownik grupy ds. Hotline
1) kierowanie pracą grupy konsultantów (do 15 osób) w trybie pracy 24h
2) pomoc w odbieraniu trudnych rozmów oraz zapoznawanie nowych pracowników w ofercie i sposobie rozwiązywania różnych spraw
3) systematyczna aktualizacja informatora dla wszystkich konsultantów Hotline (własny pomysł funkcjonujący do dziś w dużo bardziej rozbudowanej formie)
2) pomoc w odbieraniu trudnych rozmów oraz zapoznawanie nowych pracowników w ofercie i sposobie rozwiązywania różnych spraw
3) systematyczna aktualizacja informatora dla wszystkich konsultantów Hotline (własny pomysł funkcjonujący do dziś w dużo bardziej rozbudowanej formie)
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
fotografia
Inne
https://www.linkedin.com/in/pawe%C5%82-gonciara-86265965/
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Akustyczne książki
Grupa dla osób zainteresowanych audiobookami, e-bookami a także prasą cyfrową. Tutaj będą zamieszczone informacje o nowościach oraz promocjach.
Automatyzacja marketingu i generowanie popytu
Grupa na temat rozwiązań generowania popytu. Tak można określić całą gamę działań jakie za pomocą technologii automatyzacji marketingu tworzą nową przewagę konkurencyjną w firmach.
Dasz pracę
Grupa przeznaczona dla osób, które poszukują pracy i chcą w jednym miejscu poznać inne osoby, które są w podobnej sytuacji. Być może poprzez zaprezentowanie swojej kandydatury zaowocuje jakąś propozyc
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
FM Mobile
Nowa telefonia komórkowa w Polsce. Połączenie najnowszych rozwiązań technologicznych z możliwościami zarabiania. FM Mobile działa systemie MLM, czyli zarabiasz na tym, że Twoi znajomi rozmawiają :o)
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.