Umiejętności
Zarządzanie zespołami
Analiza alertów sankcyjnych i AML
Proces KYC
Analiza podejrzeń prania pieniędzy
kontrole w zakresie FISA i AML
Budowanie relacji z Klientem korporacyjnym
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu Obsługi Klienta Korporacyjnego
Nadzór nad funkcjonowaniem stanowisk obsługi Klienta w Centrach Biznesowych, optymalizacja rozwiązań w procesie obsługi Klienta oraz obiegu dokumentacji, zapewnienie wysokiej jakości obsługi posprzedażowej Klienta Korporacyjnego, reprezentowanie Banku w relacjach z Klientami, koordynowanie wykonania zadań Programu Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy w Regionie Stołecznym, prowadzenie kontroli wewnętrznych funkcjonalnych dotyczących czynności posprzedażowych oraz AML w części Back Office.
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia