Umiejętności
Coaching
Zarządzanie Sprzedażą
Sprzedaż
Języki
rosyjski
biegły
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sprzedaży EMOL
Tworzenie i implementacja nowego modelu sprzedaży EMOL do Lasów Państwowych i sieci sprzedaży środków ochrony roślin.
Planowanie i kontrola wielkości produkcji EMOL.
Odpowiedzialność za budżet sprzedaży (cena, marża, zysk).
Tworzenie umów o współpracy i prowadzenie negocjacji handlowych.
Zbudowanie systemu lojalnościowego dla Partnerów Handlowych.
Planowanie i kontrola wielkości produkcji EMOL.
Odpowiedzialność za budżet sprzedaży (cena, marża, zysk).
Tworzenie umów o współpracy i prowadzenie negocjacji handlowych.
Zbudowanie systemu lojalnościowego dla Partnerów Handlowych.
Kierownik Zespołu Sprzedaży
Organizacja zespołu sprzedaży dla nowych farb Metalchron.
Planowanie i rozliczanie zadań dla zespołu sprzedaży (plany pracy, system premiowy).
Stworzenie systemu sprzedaży do Partnerów Handlowych (rynek niezależny, rynek firm wykonawczych).
Planowanie i rozliczanie akcji wspierających sprzedaż.
Planowanie i rozliczanie zadań dla zespołu sprzedaży (plany pracy, system premiowy).
Stworzenie systemu sprzedaży do Partnerów Handlowych (rynek niezależny, rynek firm wykonawczych).
Planowanie i rozliczanie akcji wspierających sprzedaż.
Szef Rozwoju Rynku ICI
Budowanie rynku sprzedaży Dulux, Hammerite, na rynkach: Litwa, Łotwa, Białoruś, Ukraina, Kaliningrad – Rosja.
Przygotowanie systemu cenowo – rabatowego dla Partnerów Handlowych.
Negocjowanie umów z Partnerami Handlowymi.
Planowanie, negocjowanie, i egzekwowanie zadań dla Partnerów Handlowych.
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń produktowo – sprzedażowych dla Partnerów Handlowych.
Coaching zespołu sprzedaży w Polsce, w oparciu o CRM.
Tworzenie i realizacja budżetu dla poszczególnych zakresów odpowiedzialności.
Planowanie i egzekwowanie zadań dla handlowców: 1 Litwa, 1 Łotwa, 1 Białoruś, 2 Ukraina.
Przygotowanie systemu cenowo – rabatowego dla Partnerów Handlowych.
Negocjowanie umów z Partnerami Handlowymi.
Planowanie, negocjowanie, i egzekwowanie zadań dla Partnerów Handlowych.
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń produktowo – sprzedażowych dla Partnerów Handlowych.
Coaching zespołu sprzedaży w Polsce, w oparciu o CRM.
Tworzenie i realizacja budżetu dla poszczególnych zakresów odpowiedzialności.
Planowanie i egzekwowanie zadań dla handlowców: 1 Litwa, 1 Łotwa, 1 Białoruś, 2 Ukraina.
Szef Rynku Profesjonalnego ICI
Przygotowywanie i realizacja budżetu dla zakresu odpowiedzialności.
Tworzenie systemu sprzedaży Dulux, Hammerite, Pillak, Cimsec, do firm wykonawczych.
Organizacja szkoleń produktowych dla architektów, dekoratorów wnętrz i firm wykonawczych.
Zarządzanie zespołem sprzedaży do ryku wykonawczego – 10 PH.
Przygotowywanie i rozliczanie zadań dla podległego zespołu.
Tworzenie systemu sprzedaży Dulux, Hammerite, Pillak, Cimsec, do firm wykonawczych.
Organizacja szkoleń produktowych dla architektów, dekoratorów wnętrz i firm wykonawczych.
Zarządzanie zespołem sprzedaży do ryku wykonawczego – 10 PH.
Przygotowywanie i rozliczanie zadań dla podległego zespołu.
Regionalny Szef Sprzedaży ICI Warszawa
Odpowiedzialność za sprzedaż regionu centralnego i wschodniego.
Rozbudowa sieci sprzedaży (hurt, detal, firmy wykonawcze).
Planowanie i egzekucja zadań dla zespołu sprzedaży – 2 ASM, 8 PH Detal, 6 PH Profi.
Planowanie i egzekucja zadań dla Partnerów Handlowych.
Współudział w przygotowywaniu i rozliczanie akcji promocyjnych krajowych.
Organizacja lokalnych akcji promocyjnych.
Rozbudowa sieci sprzedaży (hurt, detal, firmy wykonawcze).
Planowanie i egzekucja zadań dla zespołu sprzedaży – 2 ASM, 8 PH Detal, 6 PH Profi.
Planowanie i egzekucja zadań dla Partnerów Handlowych.
Współudział w przygotowywaniu i rozliczanie akcji promocyjnych krajowych.
Organizacja lokalnych akcji promocyjnych.
Szkolenia i kursy
„Zarządzanie zmianą” House of Skills
„Menadżer liderem i coachem”, „Techniki Sprzedaży” GBR Resources
“Sztuka prezentacji dla zaawansowanych” Klos Training
„Adwance Sels Academy”, „Zarządzanie ludźmi” DOOR Training & Konsulting
„Coaching / Counselling” Ośrodek Szkolenia Handlowców
„Jak skutecznie uczyć innych”, „Vademecum prezentacji handlowej” COMARTIN
„Negocjacje handlowe z elementami wiedzy szefowskiej” Ośrodek Szkolenia Handlowców
„Merchandising i negocjacje merchandisingowe” ABC Trade Marketing
„Negocjacje handlowe cz. I, cz. II” Ośrodek Szkolenia Handlowców
„Jak doskonalić umiejętności przedstawicieli handlowych” Ośrodek Szkolenia Handlowców
„Etapy wizyty handlowej” Ośrodek Szkolenia Handlowców
„Sukces w sprzedaży” KS Konsulting
„Menadżer liderem i coachem”, „Techniki Sprzedaży” GBR Resources
“Sztuka prezentacji dla zaawansowanych” Klos Training
„Adwance Sels Academy”, „Zarządzanie ludźmi” DOOR Training & Konsulting
„Coaching / Counselling” Ośrodek Szkolenia Handlowców
„Jak skutecznie uczyć innych”, „Vademecum prezentacji handlowej” COMARTIN
„Negocjacje handlowe z elementami wiedzy szefowskiej” Ośrodek Szkolenia Handlowców
„Merchandising i negocjacje merchandisingowe” ABC Trade Marketing
„Negocjacje handlowe cz. I, cz. II” Ośrodek Szkolenia Handlowców
„Jak doskonalić umiejętności przedstawicieli handlowych” Ośrodek Szkolenia Handlowców
„Etapy wizyty handlowej” Ośrodek Szkolenia Handlowców
„Sukces w sprzedaży” KS Konsulting
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Sporty wodne nurkowanie, ratownictwo wodne, fotografia podwodna. Stolarstwo.
Organizacje
LKS Nadnarwianka (sekcja strzelectwa sportowego)
Inne
Moje kluczowe kompetencje:
Doświadczenie w budowaniu, motywowaniu i przewodzeniu zespołom sprzedaży.
Silne zorientowanie na wyniki sprzedaży.
Doświadczenie w budowaniu dystrybucji pośredniej i bezpośredniej.
Tworzenie strategii i rozwiązań w zakresie rozwoju sprzedaży.
Tworzenie i efektywne zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży.
Szybka adaptacja w środowisku zmiany.
Współpraca z działami marketingu, trade marketingu, planowania, kontrolingu finansowego, logistyki.
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, łatwość w budowaniu i podtrzymywaniu długofalowej współpracy z Partnerami.
Coach działu sprzedaży.
Doświadczenie w budowaniu, motywowaniu i przewodzeniu zespołom sprzedaży.
Silne zorientowanie na wyniki sprzedaży.
Doświadczenie w budowaniu dystrybucji pośredniej i bezpośredniej.
Tworzenie strategii i rozwiązań w zakresie rozwoju sprzedaży.
Tworzenie i efektywne zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży.
Szybka adaptacja w środowisku zmiany.
Współpraca z działami marketingu, trade marketingu, planowania, kontrolingu finansowego, logistyki.
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, łatwość w budowaniu i podtrzymywaniu długofalowej współpracy z Partnerami.
Coach działu sprzedaży.
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość