Doświadczenie zawodowe
WŁAŚCICIEL
FORTIUS
Zakres działalnosci: analizy rynkowe, tworzenie strategii rozwoju przedsiebiorstwa badz produktu,
opracowywanie planów marketingowych, akcji promocyjnych, zarzadzanie projektami, outsourcing
handlowy, prowadzenie szkolen wewnetrznych, zarzadzanie podległym personelem. Prowadzone
projekty poza realizacja zało6en handlowych miały na celu kreowanie wizerunku firmy zarówno
przy u6yciu tradycyjnych metod marketingowych jak również z wykorzystaniem narzędzi
e-commerce, istotnym ich punktem było równie6 kształtowanie swiadomosci pracowników zgodnie
z misja firmy. Działalnosc zaowocowała współpraca
z firmami Tedex Production Sp. z o.o., Bank
BPH S.A., ESCOM s.c., Agencja Interaktywna SiteBySite, Ranelli Design.
opracowywanie planów marketingowych, akcji promocyjnych, zarzadzanie projektami, outsourcing
handlowy, prowadzenie szkolen wewnetrznych, zarzadzanie podległym personelem. Prowadzone
projekty poza realizacja zało6en handlowych miały na celu kreowanie wizerunku firmy zarówno
przy u6yciu tradycyjnych metod marketingowych jak również z wykorzystaniem narzędzi
e-commerce, istotnym ich punktem było równie6 kształtowanie swiadomosci pracowników zgodnie
z misja firmy. Działalnosc zaowocowała współpraca
z firmami Tedex Production Sp. z o.o., Bank
BPH S.A., ESCOM s.c., Agencja Interaktywna SiteBySite, Ranelli Design.
Regionalny Przedstawiciel Handlowy w Dziale Chemii Przemysłowej
POCH S.A., GLIWICE
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami
firmy, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie akcji marketingowych, prowadzenie
negocjacji handlowych, tworzenie planów sprzeda6owych i kontrola ich realizacji z uwzglednieniem
własciwej gospodarki magazynowej, monitorowanie rynku oraz działan konkurencji, realizowanie
polityki sprzeda6owej i strategii rozwoju firmy, reprezentowanie firmy na targach i konferencjach,
zarzadzanie podległymi pracownikami, raportowanie.
firmy, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie akcji marketingowych, prowadzenie
negocjacji handlowych, tworzenie planów sprzeda6owych i kontrola ich realizacji z uwzglednieniem
własciwej gospodarki magazynowej, monitorowanie rynku oraz działan konkurencji, realizowanie
polityki sprzeda6owej i strategii rozwoju firmy, reprezentowanie firmy na targach i konferencjach,
zarzadzanie podległymi pracownikami, raportowanie.
Przedstawiciel ds. marketingu
CENTRALNE LABORATORIUM NAFTOWE - ZAKŁAD PRODUKCYJNO-WDROIENIOWY Sp. z o.o., WARSZAWA
Badania rynków lokalnych pod katem ekspansji firmy, monitorowanie rynku
pod wzgledem zapotrzebowania na produkt, monitorowanie oferty i działan konkurencji oraz
przygotowanie analiz i materiałów informacyjnych dla Zarzadu, budowanie marki produktu,
tworzenie bazy potencjalnych kontrahentów, przygotowanie materiałów informacyjnych i prezentacji produktu
pod wzgledem zapotrzebowania na produkt, monitorowanie oferty i działan konkurencji oraz
przygotowanie analiz i materiałów informacyjnych dla Zarzadu, budowanie marki produktu,
tworzenie bazy potencjalnych kontrahentów, przygotowanie materiałów informacyjnych i prezentacji produktu
Handlowiec
CHEMI-LAB – Przedstawicielstwo Handlowe POCH, WARSZAWA
Pozyskiwanie i obsługa klientów firmy, przygotowywanie ofert handlowych,
negocjacje z dostawcami, doradztwo techniczne w zakresie sprzetu laboratoryjnego, instalacja
sprzetu u klienta, obsługa i przygotowywanie przetargów zgodnie z Prawem Zamówien Publicznych,
realizowanie polityki sprzeda6owej firmy.
negocjacje z dostawcami, doradztwo techniczne w zakresie sprzetu laboratoryjnego, instalacja
sprzetu u klienta, obsługa i przygotowywanie przetargów zgodnie z Prawem Zamówien Publicznych,
realizowanie polityki sprzeda6owej firmy.