Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista / Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej - Biuro Serwisów Internetowych
- procesowanie zmian, tworzenie koncepcji, analiza rozwiązań funkcjonalnych oraz wdrażanie ich w serwisach bankowości elektronicznej, w szczególności w serwisie iPKO,
- określanie szczegółowej funkcjonalności, opiniowanie i akceptacja założeń dla zmian w aplikacjach związanych z elektronicznymi kanałami dystrybucji,
- udział w testach funkcjonalnych projektowanych rozwiązań (UAT),
- analiza prawidłowości funkcjonowania środowisk produkcyjnych oraz testowych, zgłaszanie błędów i weryfikacje dokonanych zmian.
- określanie szczegółowej funkcjonalności, opiniowanie i akceptacja założeń dla zmian w aplikacjach związanych z elektronicznymi kanałami dystrybucji,
- udział w testach funkcjonalnych projektowanych rozwiązań (UAT),
- analiza prawidłowości funkcjonowania środowisk produkcyjnych oraz testowych, zgłaszanie błędów i weryfikacje dokonanych zmian.
Specjalista / Departament Marketingu - Biuro Zarządzania Marką
- projektowanie i opiniowanie nośników identyfikacji wizerunkowej Banku oraz spółek Grupy Kapitałowej Banku,
- weryfikacja projektów materiałów reklamowych dot. kampanii produktowych, partnerów przedsięwzięć marketingowych i wizerunkowych pod kątem zgodności z identyfikacją wizerunkową,
- współpraca z agencjami zewnętrznymi współpracującymi z Bankiem.
- weryfikacja projektów materiałów reklamowych dot. kampanii produktowych, partnerów przedsięwzięć marketingowych i wizerunkowych pod kątem zgodności z identyfikacją wizerunkową,
- współpraca z agencjami zewnętrznymi współpracującymi z Bankiem.
Specjalista ds. Komunikacji Interaktywnej / Departament Marketingu i Komunikacji
- tworzenie strategii komunikacji, rozwoju, zarządzanie treścią, bieżąca obsługa zmian i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisów informacyjnych banku (nordea.pl i nordeaprivatebanking.pl),
- zarządzanie obecnością banku w Internecie,
- udział w projekcie Rebrandingu w ramach projektu Integracji Nordea Bank Polska z PKO Bankiem Polskim (koordynowanie procesu w zakresie IT i serwisów transakcyjnych).
- zarządzanie obecnością banku w Internecie,
- udział w projekcie Rebrandingu w ramach projektu Integracji Nordea Bank Polska z PKO Bankiem Polskim (koordynowanie procesu w zakresie IT i serwisów transakcyjnych).
Specjalista ds. Komunikacji Zewnętrznej / Departament Marketingu i Komunikacji
- działania z zakresu media relations - opracowywanie tekstów informacyjnych, promocyjnych i eksperckich,
- prowadzenie, obsługa i monitoring mediów społecznościowych (Facebook, GoldenLine),
- monitorowanie audytu mediowego i sporządzanie raportów okresowych,
- wsparcie komunikacji z Klientami.
- prowadzenie, obsługa i monitoring mediów społecznościowych (Facebook, GoldenLine),
- monitorowanie audytu mediowego i sporządzanie raportów okresowych,
- wsparcie komunikacji z Klientami.
Lider Zespołu Sprzedaży / Oddział Internetowy i Call Center
- budowanie oraz bezpośrednie nadzorowanie zespołu Konsultantów Zespołu Sprzedaży,
- planowanie, koordynowanie i kontrolowanie zadań wykonywanych przez podległy zespół pracowników,
- regularny coaching Konsultantów pod kątem jakości prowadzonych rozmów, efektywności oraz umiejętności i wiedzy merytorycznej.
- planowanie, koordynowanie i kontrolowanie zadań wykonywanych przez podległy zespół pracowników,
- regularny coaching Konsultantów pod kątem jakości prowadzonych rozmów, efektywności oraz umiejętności i wiedzy merytorycznej.
Szkolenia i kursy
- "Prince 2 - Fundation" - Centrum Rozwiązań Menadżerskich, Warszawa, listopad 2015,
- "Techniki DTP – Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign" - IT Media Polska, Warszawa, grudzień 2014,
- "Akademia Google Analytics" - Michał Lewiński, Warszawa, styczeń 2014,
- "Sprzedaż słowami - Copywriting/Webwriting" - Paweł Tkaczyk, IT Media, Warszawa, listopad 2013;
- "48 godzin z social media marketingiem" - Socjomania, Warszawa, wrzesień 2013;
- "Skuteczny Lider Call Center" - Nordea Bank Polska S.A., Gdańsk, październik 2012;
- "Psychologia sprzedaży przez telefon. Warsztaty szkoleniowe" - Call Center Training S.C., Gdańsk, marzec 2011.
- "Techniki DTP – Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign" - IT Media Polska, Warszawa, grudzień 2014,
- "Akademia Google Analytics" - Michał Lewiński, Warszawa, styczeń 2014,
- "Sprzedaż słowami - Copywriting/Webwriting" - Paweł Tkaczyk, IT Media, Warszawa, listopad 2013;
- "48 godzin z social media marketingiem" - Socjomania, Warszawa, wrzesień 2013;
- "Skuteczny Lider Call Center" - Nordea Bank Polska S.A., Gdańsk, październik 2012;
- "Psychologia sprzedaży przez telefon. Warsztaty szkoleniowe" - Call Center Training S.C., Gdańsk, marzec 2011.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
Szeroko pojęta bankowość i oferta banków detalicznych w Polsce, gospodarka i finanse, nowe technologie
Inne
- Dwukrotny Laureat stypendium Prezydenta Miasta Gdańska za wybitne osiągnięcia w nauce w latach 2009/2010 i 2008/2009;
- Zwycięzca konkursu "Najlepsze Zajęcia z Przedsiębiorczości" organizowanego przez Fundację Studenckie Forum Business Centre Club, Gdańsk 2009.
- Zwycięzca konkursu "Najlepsze Zajęcia z Przedsiębiorczości" organizowanego przez Fundację Studenckie Forum Business Centre Club, Gdańsk 2009.
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne
Grupa skierowana do osób zajmujących się na co dzień i w wolnym czasie bankowością i wszystkim co się tą dziedziną wiąże.
Call Center dla Ciebie
Grupa stworzona dla wszystkich osób, które pracowały, pracują obecnie lub chcą rozpocząć pracę w call center niezależnie od wieku i doświadczenia.
Consumer Finance
Branża CF - grupa zrzeszająca pracowników lini Consumer Finance, oraz wszystkie osoby związane z branżą CF w Polsce
Elektroniczne instrumenty płatnicze
Grupa związana z zagadnieniami prawnymi dotyczącymi elektronicznych instrumentów płatniczych (karty płatnicze, płatności mobilne, bankowość elektroniczna, pieniądz elektroniczny, transfery pieniężne)o
Gazeta Bankowa
Grupa pracowników i czytelników Gazety Bankowej. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa i wypowiedzi.
KARTY KREDYTOWE I PŁATNICZE
Forum poświęcone szeroko rozumianemu tematowi kart kredytowych i płatniczych. Pomysł prosty, bo - jak widzę - istniejące już grupy nt. kart dotyczą wyłącznie produktów okreslonych banków. Tutaj wymien
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.