Paweł Dec

Ekspert ds. bankowości internetowej, PKO Bank Polski
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
Ekspert / Departament Usług Cyfrowych
PKO Bank Polski
Starszy specjalista / Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej - Biuro Serwisów Internetowych
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Wykładowca / Wydział Finansów i Zarządzania w Gdańsku
PKO Bank Polski
Specjalista / Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej - Biuro Serwisów Internetowych
- procesowanie zmian, tworzenie koncepcji, analiza rozwiązań funkcjonalnych oraz wdrażanie ich w serwisach bankowości elektronicznej, w szczególności w serwisie iPKO,
- określanie szczegółowej funkcjonalności, opiniowanie i akceptacja założeń dla zmian w aplikacjach związanych z elektronicznymi kanałami dystrybucji,
- udział w testach funkcjonalnych projektowanych rozwiązań (UAT),
- analiza prawidłowości funkcjonowania środowisk produkcyjnych oraz testowych, zgłaszanie błędów i weryfikacje dokonanych zmian.
PKO Bank Polski
Specjalista / Departament Marketingu - Biuro Zarządzania Marką
- projektowanie i opiniowanie nośników identyfikacji wizerunkowej Banku oraz spółek Grupy Kapitałowej Banku,
- weryfikacja projektów materiałów reklamowych dot. kampanii produktowych, partnerów przedsięwzięć marketingowych i wizerunkowych pod kątem zgodności z identyfikacją wizerunkową,
- współpraca z agencjami zewnętrznymi współpracującymi z Bankiem.
Nordea Bank Polska S. A.
Specjalista ds. Komunikacji Interaktywnej / Departament Marketingu i Komunikacji
- tworzenie strategii komunikacji, rozwoju, zarządzanie treścią, bieżąca obsługa zmian i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisów informacyjnych banku (nordea.pl i nordeaprivatebanking.pl),
- zarządzanie obecnością banku w Internecie,
- udział w projekcie Rebrandingu w ramach projektu Integracji Nordea Bank Polska z PKO Bankiem Polskim (koordynowanie procesu w zakresie IT i serwisów transakcyjnych).
Nordea Bank Polska S. A.
Specjalista ds. Komunikacji Zewnętrznej / Departament Marketingu i Komunikacji
- działania z zakresu media relations - opracowywanie tekstów informacyjnych, promocyjnych i eksperckich,
- prowadzenie, obsługa i monitoring mediów społecznościowych (Facebook, GoldenLine),
- monitorowanie audytu mediowego i sporządzanie raportów okresowych,
- wsparcie komunikacji z Klientami.
Nordea Bank Polska S. A.
Lider Zespołu Sprzedaży / Oddział Internetowy i Call Center
- budowanie oraz bezpośrednie nadzorowanie zespołu Konsultantów Zespołu Sprzedaży,
- planowanie, koordynowanie i kontrolowanie zadań wykonywanych przez podległy zespół pracowników,
- regularny coaching Konsultantów pod kątem jakości prowadzonych rozmów, efektywności oraz umiejętności i wiedzy merytorycznej.
Nordea Bank Polska S. A.
Konsultant w Zespole Sprzedaży / Oddział Internetowy i Call Center
- prowadzenie kampanii informacyjnych i sprzedażowych wśród Klientów,
- pozyskiwanie nowych Klientów.

Szkolenia i kursy

- "Prince 2 - Fundation" - Centrum Rozwiązań Menadżerskich, Warszawa, listopad 2015,
- "Techniki DTP – Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign" - IT Media Polska, Warszawa, grudzień 2014,
- "Akademia Google Analytics" - Michał Lewiński, Warszawa, styczeń 2014,
- "Sprzedaż słowami - Copywriting/Webwriting" - Paweł Tkaczyk, IT Media, Warszawa, listopad 2013;
- "48 godzin z social media marketingiem" - Socjomania, Warszawa, wrzesień 2013;
- "Skuteczny Lider Call Center" - Nordea Bank Polska S.A., Gdańsk, październik 2012;
- "Psychologia sprzedaży przez telefon. Warsztaty szkoleniowe" - Call Center Training S.C., Gdańsk, marzec 2011.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, spec. Marketing i Komunikacja Społeczna, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku
Logo
Finanse i Rachunkowość, spec. Bankowość i Innowacje Finansowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

Szeroko pojęta bankowość i oferta banków detalicznych w Polsce, gospodarka i finanse, nowe technologie

Inne

- Dwukrotny Laureat stypendium Prezydenta Miasta Gdańska za wybitne osiągnięcia w nauce w latach 2009/2010 i 2008/2009;
- Zwycięzca konkursu "Najlepsze Zajęcia z Przedsiębiorczości" organizowanego przez Fundację Studenckie Forum Business Centre Club, Gdańsk 2009.

Grupy

Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne
Bankowość, Finanse oraz Kredyty Hipoteczne
Grupa skierowana do osób zajmujących się na co dzień i w wolnym czasie bankowością i wszystkim co się tą dziedziną wiąże.
Call Center dla Ciebie
Call Center dla Ciebie
Grupa stworzona dla wszystkich osób, które pracowały, pracują obecnie lub chcą rozpocząć pracę w call center niezależnie od wieku i doświadczenia.
Consumer Finance
Consumer Finance
Branża CF - grupa zrzeszająca pracowników lini Consumer Finance, oraz wszystkie osoby związane z branżą CF w Polsce
Elektroniczne instrumenty płatnicze
Elektroniczne instrumenty płatnicze
Grupa związana z zagadnieniami prawnymi dotyczącymi elektronicznych instrumentów płatniczych (karty płatnicze, płatności mobilne, bankowość elektroniczna, pieniądz elektroniczny, transfery pieniężne)o
Gazeta Bankowa
Gazeta Bankowa
Grupa pracowników i czytelników Gazety Bankowej. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa i wypowiedzi.
III LO Gdańsk TOPOLÓWKA
III LO Gdańsk TOPOLÓWKA
Uczniowie, absolwenci, pracownicy III Liceum Ogólnokształconcego w Gdański
KARTY KREDYTOWE I PŁATNICZE
KARTY KREDYTOWE I PŁATNICZE
Forum poświęcone szeroko rozumianemu tematowi kart kredytowych i płatniczych. Pomysł prosty, bo - jak widzę - istniejące już grupy nt. kart dotyczą wyłącznie produktów okreslonych banków. Tutaj wymien
Karty Paypass VisaWave
Karty Paypass VisaWave
Grupa skupiająca uzytkowników kart zbliżeniowych
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.