Umiejętności
Rozliczenia międzyokresowe
AutoCAD
Contractor Management
Contractor Supervision
Certyfikat ECDL
Audyty energetyczne
Zarządzanie energią
Gospodarowanie
HVAC
Zintegrowane Systemy Zarządzania
Zarządzanie
Microsoft Excel
Microsoft Office
Move Coordination
Negocjacje
Project Management
Zapewnienia Jakości
Sprinkler Systems
Gospodarka odpadami
Yardi
24 Hour Emergency Service
Facility management
Aperture (software)
Zarządzanie zespołem
BMS
Prawo jazdy kat B
Budget Management
Finance Management
Training & Development
Health and Safety
Budget Planning
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Facility Coordinator/Facility Assistant Manager
Cushman & Wakefield; c/o Symantec Dublin, Irlandia
• Wsparcie Managera obiektu siedziby Symantec w zarządzaniu obiektem, terenów, urządzeń i instalacji oraz nadzór nad podwykonawcami tkj:, firma sprzątająca, catering, etc.
• Odpowiedzialny za utrzymanie systemów bezpieczeństwa oraz infrastruktury budynków o powierzchni 26,387 m2, zgodnie z wytycznymi kienta oraz wykonawcy.
• Odpowiedzialność finansowa za kontrolę rocznego budżetu o wartości 2.4 m EUR p.a. oraz za osiągnięcie założeń budżetowych tak aby osiągnąć KPI +/ -3%, zgodnie z oczekiwaniami klienta.
• Zarządzanie podwykonawcami oraz koordynacja ich prac.
• Znajomość praktyczna jak i teoretyczna takich systemów jak HVAC, BMS, instalacje przeciwpożarowe.
• Nadzór oraz odpowiedzialność nad stanem technicznym obiektu biurowego oraz jego wyposażenia 24h/24h.
• Koordynacja procesu zakupów dla placówki.
• Okresowy przegląd środków trwałych oraz kontrola nad wszystkimi mediami.
• Nadzór dokumentacji technicznej i prawnej.
• Księgowanie oraz klasyfikacja rozliczeń międzyokresowych.
• Kontrola odchyleń od planów i prognoz finansowych, podejmowanie działań naprawczych.
• Planowanie i realizacja budżetów.
• Monitoring i generowanie oszczędności w obszarze eksploatacji mediów (m.in.: konsumpcja energii elektrycznej).
• Wsparcie i koordynacja projektów w siostrzanych biurach firmy C&W na terenie innych państw europejskich w kwestiach finansowych i operacyjnych.
• Odpowiedzialny za utrzymanie systemów bezpieczeństwa oraz infrastruktury budynków o powierzchni 26,387 m2, zgodnie z wytycznymi kienta oraz wykonawcy.
• Odpowiedzialność finansowa za kontrolę rocznego budżetu o wartości 2.4 m EUR p.a. oraz za osiągnięcie założeń budżetowych tak aby osiągnąć KPI +/ -3%, zgodnie z oczekiwaniami klienta.
• Zarządzanie podwykonawcami oraz koordynacja ich prac.
• Znajomość praktyczna jak i teoretyczna takich systemów jak HVAC, BMS, instalacje przeciwpożarowe.
• Nadzór oraz odpowiedzialność nad stanem technicznym obiektu biurowego oraz jego wyposażenia 24h/24h.
• Koordynacja procesu zakupów dla placówki.
• Okresowy przegląd środków trwałych oraz kontrola nad wszystkimi mediami.
• Nadzór dokumentacji technicznej i prawnej.
• Księgowanie oraz klasyfikacja rozliczeń międzyokresowych.
• Kontrola odchyleń od planów i prognoz finansowych, podejmowanie działań naprawczych.
• Planowanie i realizacja budżetów.
• Monitoring i generowanie oszczędności w obszarze eksploatacji mediów (m.in.: konsumpcja energii elektrycznej).
• Wsparcie i koordynacja projektów w siostrzanych biurach firmy C&W na terenie innych państw europejskich w kwestiach finansowych i operacyjnych.
Edukacja
Ekonomia, specjalność Finanse i Bankowość, licencjackie
WSLR Żyrardow oddział w Dublinie, Irlandia
Specjalizacje
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami