Paweł Cieślak

Specjalista ds. informatyki
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Active Directory Aplikacje Bazy danych IIS Sieci lokalne Microsoft Office Oprogramowanie Sage administracja systemami T-SQL pomoc techniczna VMware Sieci bezprzewodowe Microsoft Windows Symfonia Kadry i Płace Helpdesk, administracja, serwis, bezpieczeństwo w IT - znajomość bardzo Help Desk IT / Support IT

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Sage sp. z o.o.
Pracownik Działu Wsparcia Technicznego Produktu
Zakres obowiązków: Wsparcie klientów w obsłudze IT, funkcjonalności oraz wiedzy merytorycznej oprogramowania Sage Symfonia/Forte Kadry i Płace poprzez przyjmowanie i realizację zgłoszeń telefonicznych i mailowych.
Polskie Domy Składowe S.A.
Starszy Specj. Help Desk IT
Wsparcie użytkowników w bieżącej eksploatacji komputerów i aplikacji IT. Organizacja Help Desku.
Siemens Sp. z o.o.
Specjalista ds. informatyki
praca na Help Desk, pomoc zdalna, konfiguracja i administracja systemami Windows, zarządzanie i administrowanie komputerami i kontami w ActiveDirectory, usuwanie nieprawidłowości w działaniu aplikacji, administracja aplikacjami w środowisku Citrix MetaFrame. Obsługa firm: Allianz TU, Allianz Bank, Siemens Sp. z o.o., Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Wydawnictwo Presspublica (rp.pl) i inne.
Logo
Specjalista ds. technicznych
Imac Service Sp. z o.o.
Serwis i doradztwo techniczne.

Szkolenia i kursy

- Ukończony kurs „Kadry i Płace, ZUS z Płatnikiem”, Cedoz Sp. z o.o.
- Ukończone szkolenie „MS 2261 i MS 2262 Supporting Users Running the Microsoft Windows XP Operating System + Supporting Users Running Applications on a Microsoft Windows XP Operating System”
- Ukończone szkolenie „Techniki efektywnej obsługi użytkownika w Service Desku”, CTPartners S.A.

Edukacja

Logo
Metalurgia, Specjalność Informatyka Stosowana, magisterskie
Politechnika Częstochowska

Specjalizacje

Inżynieria
Motoryzacja
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

- Film,
- Software,
- Fotografia,
- Tenis stołowy,
- Turystyka,
- Sporty motorowe

Inne

- Certyfikat Bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Zastrzeżone".
- Prawo jazdy kat.B
- Uregulowany stosunek do służby wojskowej

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Administratorzy
Administratorzy
administratorzy linux/unix
Administratorzy Windows
Administratorzy Windows
Grupa dla administratorów pracujących z systemami Windows
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera. A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
HEADHUNT INTERNATIONAL
HEADHUNT INTERNATIONAL
Zapraszamy wszystkich tych, którzy są zainteresowani nowymi możliwościami pracy.
make IT better
make IT better
Chcesz pracować, lub pracujesz w branży IT? To jest idealne miejsce, aby podzielić się opiniami o pracy. Informacje o stanowiskach w branży IT/Telecom
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
RYNEK IT
RYNEK IT
Firmy i specjaliści rynku IT
Warszawa
Warszawa
Grupa dla osob mieszkajacych / studiujacych / pracujacych w Warszawie