Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel Medyczny
Promocja leków RX wśród środowiska lekarzy rodzinnych, oraz specjalistów z zakresu diabetologii, kardiologii na terenie województwa podlaskiego, oraz mazowieckiego.
Specjalista ds. Rozwoju Rynku Lokalnego - Market Development Specjalist
Zakres obowiązków:
• Obsługa autoryzowanych dystrybutorów na powierzonym terenie
• Ścisła współpraca z akwizytorami dystrybutora (edukacja z produktu, szkolenia z technik sprzedaży, motywowanie)
• Prowadzenie prezentacji dla klientów (dystrybutorzy)
• Obsługa i nadzór nad sieciami rynku detalicznego (sieci grupy Emperia, Bomi, Piotr i Paweł, PSS Białystok, Arhelan, Lewiatan Podlasie)
• Negocjowanie i ustalanie warunków umów handlowych z sieciami lokalnymi
• Zbieranie i raportowanie przełożonym, informacji o działaniach konkurencji i rynku
• Realizowanie planów sprzedaży
• Obsługa autoryzowanych dystrybutorów na powierzonym terenie
• Ścisła współpraca z akwizytorami dystrybutora (edukacja z produktu, szkolenia z technik sprzedaży, motywowanie)
• Prowadzenie prezentacji dla klientów (dystrybutorzy)
• Obsługa i nadzór nad sieciami rynku detalicznego (sieci grupy Emperia, Bomi, Piotr i Paweł, PSS Białystok, Arhelan, Lewiatan Podlasie)
• Negocjowanie i ustalanie warunków umów handlowych z sieciami lokalnymi
• Zbieranie i raportowanie przełożonym, informacji o działaniach konkurencji i rynku
• Realizowanie planów sprzedaży
Przedstawiciel Handlowy
•sprzedaż aktywna,
•działania merchandisingowe na sklepach,
•sprzedaż inicjatyw,
•realizacja założonych planów sprzedażowych i dystrybucyjnych,
•zawieranie umów handlowych
•pozyskiwanie i wstępne szkolenia osób odpowiedzialnych za eksponowanie produktu
•obsługa i kontrola ustaleń centralnych na sklepach rynku nowoczesnego
•obsługa kluczowych klientów w kanale rynku tradycyjnego
•organizacja i przeprowadzanie akcji samplingowych
•działania merchandisingowe na sklepach,
•sprzedaż inicjatyw,
•realizacja założonych planów sprzedażowych i dystrybucyjnych,
•zawieranie umów handlowych
•pozyskiwanie i wstępne szkolenia osób odpowiedzialnych za eksponowanie produktu
•obsługa i kontrola ustaleń centralnych na sklepach rynku nowoczesnego
•obsługa kluczowych klientów w kanale rynku tradycyjnego
•organizacja i przeprowadzanie akcji samplingowych
Przedstawiciel Handlowy
•ścisła współpraca z kontrahentami,
•realizacja założonych planów sprzedaży,
•organizacja wejścia firmy na rynek lokalny,
•pozyskiwanie nowych kontrahentów
•zaopatrywanie autoryzowanych dystrybutorów na terenie trzech województw (podlaskie, mazowieckie, warmińsko-mazurskie)
•realizacja założonych planów sprzedaży,
•organizacja wejścia firmy na rynek lokalny,
•pozyskiwanie nowych kontrahentów
•zaopatrywanie autoryzowanych dystrybutorów na terenie trzech województw (podlaskie, mazowieckie, warmińsko-mazurskie)
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Grupy
Biznes Handel
Handel B2B: oferta hurtowa, zatowarowanie sklepów i hurtowni, giełda B2B, zakupy B2B. Import z Chin, produkcja w Chinach