Paweł Cabaj

Sales Representative w 3M

Umiejętności

Zadowolenie klienta Prawo jazdy FMCG Meble Maintaining Strong Client Relationships Strategia marketingowa Handel małe przedsiębiorstwa Telekomunikacja Obsługa klienta

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

3M Poland
Sales Representative
Lupo sp. z o.o.
konsultant ds.obsługi klienta
Uczestniczyłem w procesie rozwoju firmy z branży meblarskie wykonującej meble na zamówienia (meble kuchenne, szafy, zabudowy, meble biurowe, itp..). Moje obowiązki obejmowały pozyskanie i kompleksową obsługę sprzedażową klienta indywidualnego i firmowego w zakresie pomiaru, przedstawienia projektu, doboru materiałów, finalizacji zlecenia a także windykacji należności.
Polkomtel Sp. z o. o.
KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA W SALONIE FIRMOWYM
Polkomtel
Moje obowiązki obejmowały kompleksową obsługę klienta w zakresie doboru oraz sprzedaży usług telekomunikacyjnych dla klientów segmentu biznesowego a także osób indywidualnych. Zakres moich zadań obejmował również posprzedażną obsługę klienta w zakresie zapewnienia należytej jakości działania usług, obsługi serwisowej, wyjaśniania kwestii spornych.
Ajinomoto Poland
REPREZENTANT HANDLOWY
. Celem mojej pracy było wprowadzenie na rynek branży spożywczej rejonu woj. pomorskiego nowych produktów z segmentu zupek instant (SAMSMAK, YUMYUM). Moje obowiązki obejmowały nawiązywanie a także reprezentowanie firmy w zakresie kontaktów z dystrybutorami branży FMCG oraz sieci handlowych a także wsparcie marketingowe i merchendisingowe w/w podmiotów.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Politechnika Gdańska
Logo
Stosunki międzynarodowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Komunikacji Społecznej w Gdyni
Logo
profil mat- fiz, magisterskie
LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE NR 7 W GDAŃSKU

Zainteresowania

nowe technologie, marketing, telekomunikacja, sport, PR, historia