Umiejętności
Active Directory
SQL
administracja systemami
Wirtualizacja
Windows Server
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Helpdesk IT
- Wsparcie systemów IT
- Wspieranie użytkowników w zakresie problemów sprzętowych i programowych.
- Wspieranie/rozwiązywanie problemów LAN/WAN
- Nadzór nad urządzeniami peryferyjnymi.
- IT HelpDesk / IT ServiceDesk / IT Service Desk Agent / IT On-Site Support in Procter & Gamble office.
- 1st and 2nd line of support for corporate users
- Support end-users in daily operation issues
- Hyper care support for VIP users
- Direct contact with hardware and external IT-services providers
- Proactive monitoring of applications and infrastructure
- Basic connectivity and networking support
- Basic LAN configurations
- Asset management including computers, printers, accessories, all multimedia hardware
- Setup and relocation of equipment for new employees
- Working in ITIL environment (HP ITSM, Service Now)
- Wspieranie użytkowników w zakresie problemów sprzętowych i programowych.
- Wspieranie/rozwiązywanie problemów LAN/WAN
- Nadzór nad urządzeniami peryferyjnymi.
- IT HelpDesk / IT ServiceDesk / IT Service Desk Agent / IT On-Site Support in Procter & Gamble office.
- 1st and 2nd line of support for corporate users
- Support end-users in daily operation issues
- Hyper care support for VIP users
- Direct contact with hardware and external IT-services providers
- Proactive monitoring of applications and infrastructure
- Basic connectivity and networking support
- Basic LAN configurations
- Asset management including computers, printers, accessories, all multimedia hardware
- Setup and relocation of equipment for new employees
- Working in ITIL environment (HP ITSM, Service Now)
Szkolenia i kursy
- Certyfikat: ECDL (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych) wydany przez PTI
- Zaawansowane umiejętności prezentacyjne
- Szkolenie trenerskie
- Zarządzanie projektami
- Zaawansowane umiejętności prezentacyjne
- Szkolenie trenerskie
- Zarządzanie projektami
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Inne
Grupy
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Doradztwo IT
Grupa dla osób interesujących się doradztwem IT (doradztwem informatycznym). Czy taka gałąź doradztwa jest w ogóle potrzebna? Jaka jest przyszłość branży? Zapraszam do dyskusji :)
Dystrybucja IT
Grupa poświęcona jest tematyce dystrybucji IT. Zapraszam specjalistów z branży oraz osoby spoza niej, zainteresowane ww. tematyką.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
IT support tylko płatne wsparcie
Grupa zrzesza osoby/firmy, które są zawsze gotowe do udzielenia pełnego wsparcia technicznego (odpłatnie) w zakresie IT.
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.