Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Zarządzanie zmianą
Analiza kompetencji
Analiza finansowa
FMCG
Zarządzanie
Microsoft Office
Negocjacje
Rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
Trade Marketing
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Prawo jazdy kat B
zarządzanie budżetami
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menedżer ds. klientów
1. Planowanie sprzedaży wszystkich produktów Spółki oraz działań związanych z ich realizacją.
2. Prowadzenie aktywnej sprzedaży wszystkich produktów spółki (w tym przygotowywanie i prezentacja ofert) ze szczególnym naciskiem na utrzymanie i wzrost rentowności portfela projektów kontraktowanych.
3. Negocjowanie i aktualizowanie umów z Klientami ze szczególnym naciskiem na umowy sprzedaży ciepłą, umowy przyłączeniowe wraz z dokumentami towarzyszącymi oraz umowy przełożenia sieci.
4. Reprezentowanie GPEC w kontaktach z Klientami, aktywna obsługa w procesie sprzedaży ciepła, w tym zapewnienie podstawowego doradztwa.
5. Analizowanie efektywności prowadzonych działań oraz raportowanie realizacji celów sprzedażowych.
6. Monitorowanie rynku pod kątem potencjalnych możliwości rozwoju GPEC, w tym prowadzenie bazy danych, współpraca z urzędami itp. w zakresie pozyskiwania informacji o nowych i istniejących obszarach potencjalnego rozwoju sieci ciepłowniczej GPEC
7. Planowanie i aktywne realizowanie działań dot. usprawnienia obsługi przydzielonej grupy klientów i utrzymania istniejącego poziomu oraz wzmocnienia relacji z klientami.
8. Współpraca przy tworzeniu strategii zrównoważonego rozwoju modelu systemu ciepłowniczego i rynku, odzwierciedlającej strategię GPEC.
9. Współtworzenie z Działem Marketingu ofert produktowych i akcji promocyjnych.
10. Nadzorowanie działań prowadzonych na rzecz klienta przez inne komórki.
11. Planowanie i prowadzenie aktywnych działań związanych z utrzymaniem klientów, w tym: organizacja spotkań, prowadzenie akcji okolicznościowych, sponsoring klientów.
12. Aktywne przeciwdziałanie odłączeniom klientów i zmniejszaniu przez nich mocy zamówionej.
13. Udział w projektach w ramach GPEC oraz Grupy
2. Prowadzenie aktywnej sprzedaży wszystkich produktów spółki (w tym przygotowywanie i prezentacja ofert) ze szczególnym naciskiem na utrzymanie i wzrost rentowności portfela projektów kontraktowanych.
3. Negocjowanie i aktualizowanie umów z Klientami ze szczególnym naciskiem na umowy sprzedaży ciepłą, umowy przyłączeniowe wraz z dokumentami towarzyszącymi oraz umowy przełożenia sieci.
4. Reprezentowanie GPEC w kontaktach z Klientami, aktywna obsługa w procesie sprzedaży ciepła, w tym zapewnienie podstawowego doradztwa.
5. Analizowanie efektywności prowadzonych działań oraz raportowanie realizacji celów sprzedażowych.
6. Monitorowanie rynku pod kątem potencjalnych możliwości rozwoju GPEC, w tym prowadzenie bazy danych, współpraca z urzędami itp. w zakresie pozyskiwania informacji o nowych i istniejących obszarach potencjalnego rozwoju sieci ciepłowniczej GPEC
7. Planowanie i aktywne realizowanie działań dot. usprawnienia obsługi przydzielonej grupy klientów i utrzymania istniejącego poziomu oraz wzmocnienia relacji z klientami.
8. Współpraca przy tworzeniu strategii zrównoważonego rozwoju modelu systemu ciepłowniczego i rynku, odzwierciedlającej strategię GPEC.
9. Współtworzenie z Działem Marketingu ofert produktowych i akcji promocyjnych.
10. Nadzorowanie działań prowadzonych na rzecz klienta przez inne komórki.
11. Planowanie i prowadzenie aktywnych działań związanych z utrzymaniem klientów, w tym: organizacja spotkań, prowadzenie akcji okolicznościowych, sponsoring klientów.
12. Aktywne przeciwdziałanie odłączeniom klientów i zmniejszaniu przez nich mocy zamówionej.
13. Udział w projektach w ramach GPEC oraz Grupy
Specjalista ds. Floty
Analizy Rentowności Transportu,
Zarządzanie magazynem,
Rekrutacja kierowców,
Rozliczanie kierowców,
Zarządzanie magazynem,
Rekrutacja kierowców,
Rozliczanie kierowców,
Przedstawiciel Handlowy, Administrator Sprzedaży, Przedstawiciel handlowy ds. kluczowych klientów
Przedstawiciel Handlowy: Realizacja planów sprzedażowych, egzekucja umów marketingowych, zarządzanie terytorium.
Administrator Sprzedaży: Analizy regionalne - wykonanie planów przedstawicieli, zarządzanie biurem, zarządzanie magazynem trade marketingowym, zarządzanie ekipami montażowymi, nadzór nad budżetem, organizacja spotkań regionalnych
Administrator Sprzedaży: Analizy regionalne - wykonanie planów przedstawicieli, zarządzanie biurem, zarządzanie magazynem trade marketingowym, zarządzanie ekipami montażowymi, nadzór nad budżetem, organizacja spotkań regionalnych
Projekty
Szkolenia i kursy
Trening kompetencji sprzedażowych i zarządzania zespołem sprzedaży – Sandler,
Efective Manager (SIM),
Profesjonalne Prezentacje (GPEC),
Sales & Merchandising Skills I, II, III (PMPL),
STEPS business plan (PMPL),
Zarządzanie Sklepem (CANDI),
Zarządzanie Projektem – synteza przejrzystości (Instytut Rozwoju Biznesu),
Praktyka Zarządzania Zespołem – Projekt Akcja Lato 2005 (PMPL).
Efective Manager (SIM),
Profesjonalne Prezentacje (GPEC),
Sales & Merchandising Skills I, II, III (PMPL),
STEPS business plan (PMPL),
Zarządzanie Sklepem (CANDI),
Zarządzanie Projektem – synteza przejrzystości (Instytut Rozwoju Biznesu),
Praktyka Zarządzania Zespołem – Projekt Akcja Lato 2005 (PMPL).
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Zainteresowania
jogging, squash, narciarstwo alpejskie, siatkówka, piłka nożna