Umiejętności
Komunikatywność
Kreatywność
praca w grupie
Łatwość nawiązywania kontaktów
zarządzanie czasem pracy
motywacja do nabywania nowej wiedzy i rozwoju
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
- współpraca z kluczowymi klientami VAR/Tender/B2B,
- realizacja rocznych, kwartalnych oraz miesięcznych planów sprzedażowych,
- ustalanie oraz monitorowanie realizacji celów sprzedażowych (obroty, marża, należności),
- pozycjonowanie marki na rynku polskim oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- prowadzenie prezentacji firmowych,
- przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o aktualne trendy rynkowe,
- tworzenie raportów rynkowych (Excel, Power Point).
- realizacja rocznych, kwartalnych oraz miesięcznych planów sprzedażowych,
- ustalanie oraz monitorowanie realizacji celów sprzedażowych (obroty, marża, należności),
- pozycjonowanie marki na rynku polskim oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- prowadzenie prezentacji firmowych,
- przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o aktualne trendy rynkowe,
- tworzenie raportów rynkowych (Excel, Power Point).
VAR Management Specialist
- współpraca klientami VAR/Tender/B2B,
- realizacja rocznych, kwartalnych oraz miesięcznych planów sprzedażowych,
- ustalanie oraz monitorowanie realizacji celów sprzedażowych (obroty, marża, należności),
- pozycjonowanie marki na rynku polskim oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- prowadzenie prezentacji firmowych,
- przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o aktualne trendy rynkowe,
- tworzenie raportów rynkowych (Excel, Power Point).
- realizacja rocznych, kwartalnych oraz miesięcznych planów sprzedażowych,
- ustalanie oraz monitorowanie realizacji celów sprzedażowych (obroty, marża, należności),
- pozycjonowanie marki na rynku polskim oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- prowadzenie prezentacji firmowych,
- przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o aktualne trendy rynkowe,
- tworzenie raportów rynkowych (Excel, Power Point).
Junior Key Account Manager
- współpraca z kluczowymi klientami - Media-Saturn Holding, Mix Electronics,
- realizacja rocznych, kwartalnych oraz miesięcznych planów sprzedażowych,
- planowanie lokalnych kampanii promocyjnych (akcje billboardowe, gazetkowe, paletowe itp.)
- ustalanie oraz monitorowanie realizacji celów sprzedażowych (obroty, marża, należności),
- negocjowanie oraz wdrażanie warunków umów handlowych z klientami lokalnymi,
- organizacja oraz prowadzenie szkoleń produktowych dla Media-Saturn Holding, Carrefour,
- przygotowywanie ofert i analiz w oparciu o aktualne trendy rynkowe,
- tworzenie raportów rynkowych (Excel, Power Point).
- realizacja rocznych, kwartalnych oraz miesięcznych planów sprzedażowych,
- planowanie lokalnych kampanii promocyjnych (akcje billboardowe, gazetkowe, paletowe itp.)
- ustalanie oraz monitorowanie realizacji celów sprzedażowych (obroty, marża, należności),
- negocjowanie oraz wdrażanie warunków umów handlowych z klientami lokalnymi,
- organizacja oraz prowadzenie szkoleń produktowych dla Media-Saturn Holding, Carrefour,
- przygotowywanie ofert i analiz w oparciu o aktualne trendy rynkowe,
- tworzenie raportów rynkowych (Excel, Power Point).
Przedstawiciel Regionalny
- współpraca z kluczowymi klientami - Media-Saturn Holding, Euro RTV AGD, Media Expert, Neonet, Partner AGD-RTV, Mix Electronics,
- pozycjonowanie marki na rynku polskim oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- odpowiedzialność za wyniki, motywowanie i rozwój podlegającego zespołu sprzedażowego (zespół 10ciu doradców techniczno-handlowych),
- organizowanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla Media-Saturn Holding, Euro RTV AGD, Media Expert, Neonet, Partner AGD-RTV, Mix Electronics,
- zwiększanie poziomu „shelf share” produktów w punktach sprzedaży oraz visual merchandising,
- tworzenie raportów rynkowych (Excel, Power Point).
- pozycjonowanie marki na rynku polskim oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- odpowiedzialność za wyniki, motywowanie i rozwój podlegającego zespołu sprzedażowego (zespół 10ciu doradców techniczno-handlowych),
- organizowanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla Media-Saturn Holding, Euro RTV AGD, Media Expert, Neonet, Partner AGD-RTV, Mix Electronics,
- zwiększanie poziomu „shelf share” produktów w punktach sprzedaży oraz visual merchandising,
- tworzenie raportów rynkowych (Excel, Power Point).
Trener Wewnętrzny
- organizowanie i prowadzenie szkoleń miękkich i twardych oraz warsztatów szkoleniowych dla pracowników centrali i punktów sprzedaży w całej Polsce (przepracowane 212 godz. szkoleniowych),
- opracowywanie materiałów szkoleniowych oraz e-learningowych,
- systematyczne poszukiwanie informacji o nowościach produktowych,
- analizowanie potrzeb szkoleniowych pracowników firmy na podstawie przeprowadzanych testów wiedzy jak i stosowania metody coachingu,
- wdrażanie nowych pracowników do pracy w dziale sprzedaży,
- ewaluacja szkoleń – badanie jakości i efektywności szkoleń,
- tworzenie raportów rynkowych (Excel, Power Point).
- opracowywanie materiałów szkoleniowych oraz e-learningowych,
- systematyczne poszukiwanie informacji o nowościach produktowych,
- analizowanie potrzeb szkoleniowych pracowników firmy na podstawie przeprowadzanych testów wiedzy jak i stosowania metody coachingu,
- wdrażanie nowych pracowników do pracy w dziale sprzedaży,
- ewaluacja szkoleń – badanie jakości i efektywności szkoleń,
- tworzenie raportów rynkowych (Excel, Power Point).
współpracownik
wystawiono
Praca z Pawłem była dla mnie prawdziwą przyjemnością. Nie znałem chyba nikogo, kto by lepiej znajdował się w świecie korporacji. Szkolenia prowadzone przez Pawła były zawsze były idealnie zaplanowane i zrealizowane.
wystawiono
Szkolenia prowadzone przez Pawła to duża porcja wiedzy, umiejętności i ...pozytywnego nastawienia. Wychodząc ze szkolenia z Pawłem ma się wrażenie, że to wszystko jest oczywiste, a przecież o taki efekt chodzi po szkoleniu :) Jako przełożony, dodam jeszcze, że jest to na prawdę lojalny, zaangażowany pracownik. Do tego ambitny, pochłaniający wiedzę i potrafiący wykorzystywać nową wiedzę w praktyce. Nie boi się wyzwań. Cechuje go bardzo dobry kontakt z uczestnikami szkoleń oraz wysoka kultura osobista.
Przedstawiciel Regionalny
- współpraca z kluczowymi klientami - Media-Saturn Holding, Euro RTV AGD, Media Expert, Neonet, Partner AGD-RTV, Mix Electronics,
- pozycjonowanie marki na rynku polskim oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- odpowiedzialność za wyniki, motywowanie i rozwój podlegającego zespołu sprzedażowego (zespół 4ech doradców techniczno-handlowych),
- organizowanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla Media-Saturn Holding, Euro RTV AGD,
Media Expert, Neonet, Partner AGD-RTV, Mix Electronics,
- zwiększanie poziomu „shelf share” produktów w punktach sprzedaży oraz visual merchandising,
- tworzenie raportów rynkowych (CRM, Excel, Power Point).
- pozycjonowanie marki na rynku polskim oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- odpowiedzialność za wyniki, motywowanie i rozwój podlegającego zespołu sprzedażowego (zespół 4ech doradców techniczno-handlowych),
- organizowanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla Media-Saturn Holding, Euro RTV AGD,
Media Expert, Neonet, Partner AGD-RTV, Mix Electronics,
- zwiększanie poziomu „shelf share” produktów w punktach sprzedaży oraz visual merchandising,
- tworzenie raportów rynkowych (CRM, Excel, Power Point).
Szkolenia i kursy
2013:
- „E-commerce, handel internetowy”, Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości
- „Kreowanie wizerunku, budowanie pewności siebie”, Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości
- „Zarządzanie czasem”, Wyższa Szkoła Bankowa - Aniceta Bosak
Tematy szkolenia:
- Analiza czasu
- Złodzieje czasu
- Określanie celu - metody
- Priorytety:
- Macierz Eisenhowera
- Analiza ABC
- Planowanie
- „Radzenie sobie ze stresem”, Wyższa Szkoła Bankowa - Aleksandra Szewczyk
Tematy szkolenia:
- Czym jest stres - diagnoza i rola stresu
- Sygnały ostrzegawcze
- Metody i techniki redukowania stresu
- Reakcje i odporność na stres:
- Fazy spirali stresu
- Stres a typ osobowości
- Twoje sposoby na poprawę nastroju i radzenie sobie z emocjami w sytuacjach stresujących
- Zaplanuj, jak uwolnić się od stresu
- „Prowadzenie rozmów coachingowych z pracownikiem”, Wyższa Szkoła Bankowa - Jarosław Ropiejko
Tematy szkolenia:
- Coaching jako rozwojowe narzędzie menedżera
- Praca pytaniami
- Model GROW - jak można wykorzsytywać model w rozwijaniu pracowników
- Goal - cel -co oznacza prawidłowe stawianie celów
- Reality - rzeczywistość i zasoby, którymi dysponuje pracownik
- Options - jakimi drogami pracownik może osiągnąć cel
- Will - którą drogę wybiera
- Podsumowanie warsztatu
- „Metaprogramy i wykorzystanie ich rozwoju”, Wyższa Szkoła Bankowa - Jarosław Ropiejko
Tematy szkolenia:
- Pojęcie metaprogramu i podstawowe metaprogramy
- Wskaźniki metaprogramów
- Metaprogramy w działaniu
- Zastosowanie metaprogramów w pracy rozwojowej
2012:
- "Inteligencja motywacyjna w pracy trenera" - Motywowanie uczestników do uczenia się, Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys Jan Robert Sołtys
Tematy szkolenia:
- Inteligencja motywacyjna - przedziałowość i punktowość
- Teorie motywacji i ich praktyczne zastosowania
- Czynniki motywujące do działania
- Motywowanie uczestników do uczenia się
- Narzędzia motywacyjne w pracy trenera
- Skuteczne metody wyznaczania celu i jego realizacji
- Automotywowanie
- Warsztat przyszłości - narzędzia motywacyjne
- Dobre praktyki
2011:
- „Komunikacja i perswazja” – Techniki wywierania wpływów, Adam Gnych
Tematy szkolenia:
- Pozycje życiowe
- Iluzja poczucia wszechmocy
- Struktura osobowości
- Gry i role w grach
- Style poznawcze
- Oddalanie się, przybliżanie się
- Ja vs. Inni
- Podobieństwa, różnice
2009:
- „Merchandising” – Techniki Visual Marchandisingu, Berndson szkolenia
Tematy szkolenia:
- Merchandising – wiadomości ogólne
- Zagospodarowanie przestrzeni sklepu
- Reguły zachowań konsumenckich
- Podstawy merchandisingu
- Metody prezentacji produktu
- Siła zmysłów a merchandising
- Marketing
2008:
- „Obsługa klienta” – Techniki sprzedaży i negocjacji, 4 business & people
Tematy szkolenia:
- Momenty prawdy w obsłudze klientów
- Krytyczne wydarzenia w obsłudze klientów
- Skuteczna komunikacja
- Kreowanie wizerunku profesjonalnego usługodawcy
- Wrażenie jakie robimy na innych
- Umiejętność słuchania
- Zadawanie pytań
- Parafrazowanie
- Sprzedaż przez zaspokajanie potrzeb
- Zastrzeżenia klienta
- „E-commerce, handel internetowy”, Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości
- „Kreowanie wizerunku, budowanie pewności siebie”, Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości
- „Zarządzanie czasem”, Wyższa Szkoła Bankowa - Aniceta Bosak
Tematy szkolenia:
- Analiza czasu
- Złodzieje czasu
- Określanie celu - metody
- Priorytety:
- Macierz Eisenhowera
- Analiza ABC
- Planowanie
- „Radzenie sobie ze stresem”, Wyższa Szkoła Bankowa - Aleksandra Szewczyk
Tematy szkolenia:
- Czym jest stres - diagnoza i rola stresu
- Sygnały ostrzegawcze
- Metody i techniki redukowania stresu
- Reakcje i odporność na stres:
- Fazy spirali stresu
- Stres a typ osobowości
- Twoje sposoby na poprawę nastroju i radzenie sobie z emocjami w sytuacjach stresujących
- Zaplanuj, jak uwolnić się od stresu
- „Prowadzenie rozmów coachingowych z pracownikiem”, Wyższa Szkoła Bankowa - Jarosław Ropiejko
Tematy szkolenia:
- Coaching jako rozwojowe narzędzie menedżera
- Praca pytaniami
- Model GROW - jak można wykorzsytywać model w rozwijaniu pracowników
- Goal - cel -co oznacza prawidłowe stawianie celów
- Reality - rzeczywistość i zasoby, którymi dysponuje pracownik
- Options - jakimi drogami pracownik może osiągnąć cel
- Will - którą drogę wybiera
- Podsumowanie warsztatu
- „Metaprogramy i wykorzystanie ich rozwoju”, Wyższa Szkoła Bankowa - Jarosław Ropiejko
Tematy szkolenia:
- Pojęcie metaprogramu i podstawowe metaprogramy
- Wskaźniki metaprogramów
- Metaprogramy w działaniu
- Zastosowanie metaprogramów w pracy rozwojowej
2012:
- "Inteligencja motywacyjna w pracy trenera" - Motywowanie uczestników do uczenia się, Pracownia Psychologiczna Elżbiety Sołtys Jan Robert Sołtys
Tematy szkolenia:
- Inteligencja motywacyjna - przedziałowość i punktowość
- Teorie motywacji i ich praktyczne zastosowania
- Czynniki motywujące do działania
- Motywowanie uczestników do uczenia się
- Narzędzia motywacyjne w pracy trenera
- Skuteczne metody wyznaczania celu i jego realizacji
- Automotywowanie
- Warsztat przyszłości - narzędzia motywacyjne
- Dobre praktyki
2011:
- „Komunikacja i perswazja” – Techniki wywierania wpływów, Adam Gnych
Tematy szkolenia:
- Pozycje życiowe
- Iluzja poczucia wszechmocy
- Struktura osobowości
- Gry i role w grach
- Style poznawcze
- Oddalanie się, przybliżanie się
- Ja vs. Inni
- Podobieństwa, różnice
2009:
- „Merchandising” – Techniki Visual Marchandisingu, Berndson szkolenia
Tematy szkolenia:
- Merchandising – wiadomości ogólne
- Zagospodarowanie przestrzeni sklepu
- Reguły zachowań konsumenckich
- Podstawy merchandisingu
- Metody prezentacji produktu
- Siła zmysłów a merchandising
- Marketing
2008:
- „Obsługa klienta” – Techniki sprzedaży i negocjacji, 4 business & people
Tematy szkolenia:
- Momenty prawdy w obsłudze klientów
- Krytyczne wydarzenia w obsłudze klientów
- Skuteczna komunikacja
- Kreowanie wizerunku profesjonalnego usługodawcy
- Wrażenie jakie robimy na innych
- Umiejętność słuchania
- Zadawanie pytań
- Parafrazowanie
- Sprzedaż przez zaspokajanie potrzeb
- Zastrzeżenia klienta
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Zainteresowania
Nowe technologie, szkolenia i coaching, podróżowanie, gotowanie.
Inne
Prawo jazdy – kat. B (od 01.09.2004r.),
Obsługa komputera – Pakiet MS Office.
Obsługa komputera – Pakiet MS Office.
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.