Umiejętności
Obsługa klienta
Zarządzanie zespołem
koordynowanie prac
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Negocjacje z dostawcami
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Sprzedaży
Podstawowe obowiązki
nadzór nad pracą podległego personelu
planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomu cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji
ustalanie celów promocyjnych
nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.)
nadzór nad działaniami PR
opracowywanie strategii sprzedaży w tym m.in. ustalanie celów działu handlowego, ustalanie budżetów sprzedaży
kontrola wszelkich działań handlowych firmy
nadzór nad pracą podległego personelu
planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomu cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji
ustalanie celów promocyjnych
nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.)
nadzór nad działaniami PR
opracowywanie strategii sprzedaży w tym m.in. ustalanie celów działu handlowego, ustalanie budżetów sprzedaży
kontrola wszelkich działań handlowych firmy
Inspektor ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego
Profesionalny Customers Service klienta korporacyjnego; kontrola funkjonalna procesów płatności krajowych i zagranicznych; obsługa kluczowych klientów banku; posprzedażowe wsparcie biznesu w zakresie kredytów, produktów Trade finance, treasery oraz Payments & Cash Management.
Szkolenia i kursy
Czerwiec 2005
Szkolenie dla liderów grup młodzieżowych w ramach programu
DOBRE POMYSŁY 5
• Planowanie projektu i opracowywanie budżetu
• Zasady integrowania grupy
• Działanie zespołowe. Diagnoza własnego stylu
• Komunikacja w grupie
Listopad 2004
Szkolenie dla liderów grup młodzieżowych w ramach programu
DOBRE POMYSŁY 4
• Zasady sporządzania sprawozdań i raportów finansowych
• Zasady dalszego planowania projektu
Listopad 2003
Szkolenie w Centralnym Ośrodku Metrologii Wojskowej
Zapoznanie się z:
• Metodami pomiarowymi wielkości i parametrami radio technicznymi
• Specyfikacją pomiarów mikrofalowych
• Metodami pomiarowymi wielkości elektrycznych
• Metodami pomiarowymi wielkości termotechnicznych
• Wykorzystywaniem komputerów do automatyzacji procesów pomiarowych oraz opracowywania dokumentów sprawozdawczo-organizacyjnych
• Nowoczesnymi przyrządami do lokalizacji uszkodzeń oraz technologią napraw przyrządów pomiarowych
Szkolenie dla liderów grup młodzieżowych w ramach programu
DOBRE POMYSŁY 5
• Planowanie projektu i opracowywanie budżetu
• Zasady integrowania grupy
• Działanie zespołowe. Diagnoza własnego stylu
• Komunikacja w grupie
Listopad 2004
Szkolenie dla liderów grup młodzieżowych w ramach programu
DOBRE POMYSŁY 4
• Zasady sporządzania sprawozdań i raportów finansowych
• Zasady dalszego planowania projektu
Listopad 2003
Szkolenie w Centralnym Ośrodku Metrologii Wojskowej
Zapoznanie się z:
• Metodami pomiarowymi wielkości i parametrami radio technicznymi
• Specyfikacją pomiarów mikrofalowych
• Metodami pomiarowymi wielkości elektrycznych
• Metodami pomiarowymi wielkości termotechnicznych
• Wykorzystywaniem komputerów do automatyzacji procesów pomiarowych oraz opracowywania dokumentów sprawozdawczo-organizacyjnych
• Nowoczesnymi przyrządami do lokalizacji uszkodzeń oraz technologią napraw przyrządów pomiarowych
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Zakupy
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Pływanie
Piłka nożna
Teatr
Film
Muzyka
Informatyka
Podróże
Piłka nożna
Teatr
Film
Muzyka
Informatyka
Podróże
Inne
Umiejętność pracy w zespole i indywidualnie
Kreatywność
Łatwość nawiązywania kontaktów
Asertywność
Punktualność
Kreatywność
Łatwość nawiązywania kontaktów
Asertywność
Punktualność
Grupy
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
wymiana spostrzeżeń i własnych doświadczeń zebranych na płaszczyźnie biznesowej w kontekście neurolingwistyki.
WINDYKACJA
- Windykacja w praktyce
- Zarządzanie należnościami
- Kontrola kredytowa
- Negocjacje, techniki perswazyjne
- Zabezpieczanie należności
- Egzekucja na drodze prawnej
- Obrót wierzyteln
Wyższa Szkoła Promocji
Misja
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie stawia sobie za cel kształcić wysoko kwalifikowanych specjalistów, zapewniając im rzetelne podstawy wiedzy teoretycznej oraz zaawansowane umiejętności profe