Paweł Boćkowski

Kierownik ds. Sprzedaży
Zielonka, mazowieckie

Umiejętności

Obsługa klienta Zarządzanie zespołem koordynowanie prac Zarządzanie łańcuchem dostaw Negocjacje z dostawcami

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

DERENTIS S.C.
Kierownik ds. Sprzedaży
Podstawowe obowiązki

nadzór nad pracą podległego personelu
planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomu cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji
ustalanie celów promocyjnych
nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.)
nadzór nad działaniami PR
opracowywanie strategii sprzedaży w tym m.in. ustalanie celów działu handlowego, ustalanie budżetów sprzedaży
kontrola wszelkich działań handlowych firmy
Idea Bank S.A.
Supervisor
HSBC Bank Polska S.A.
Inspektor ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego
Profesionalny Customers Service klienta korporacyjnego; kontrola funkjonalna procesów płatności krajowych i zagranicznych; obsługa kluczowych klientów banku; posprzedażowe wsparcie biznesu w zakresie kredytów, produktów Trade finance, treasery oraz Payments & Cash Management.
HSBC Bank Polska S.A.
Doradca ds. Depozytów Korporacyjnych
Rozwój współpracy i budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów w zakresie transakcji treasery; utrzymywanie regularnych kontaktów biznesowych z klientami; profesjonalna obsługa klienta(B2B)
HSBC Bank Polska S.A.
Asystent ds. monitorowania należności
Telefoniczna windykacja należności(ustalanie i negocjowanie płatności), drobne prace biurowe, wysyłka korespondencji
Logo
Serwisant
ProFan Sp. Z o.o.
serwis dekoderów
Logo
Monter urządzeń elektronicznych
Huttinger Electronic

Szkolenia i kursy

Czerwiec 2005

Szkolenie dla liderów grup młodzieżowych w ramach programu

DOBRE POMYSŁY 5
• Planowanie projektu i opracowywanie budżetu
• Zasady integrowania grupy
• Działanie zespołowe. Diagnoza własnego stylu
• Komunikacja w grupie

Listopad 2004

Szkolenie dla liderów grup młodzieżowych w ramach programu

DOBRE POMYSŁY 4
• Zasady sporządzania sprawozdań i raportów finansowych
• Zasady dalszego planowania projektu

Listopad 2003

Szkolenie w Centralnym Ośrodku Metrologii Wojskowej
Zapoznanie się z:

• Metodami pomiarowymi wielkości i parametrami radio technicznymi
• Specyfikacją pomiarów mikrofalowych
• Metodami pomiarowymi wielkości elektrycznych
• Metodami pomiarowymi wielkości termotechnicznych
• Wykorzystywaniem komputerów do automatyzacji procesów pomiarowych oraz opracowywania dokumentów sprawozdawczo-organizacyjnych
• Nowoczesnymi przyrządami do lokalizacji uszkodzeń oraz technologią napraw przyrządów pomiarowych

Edukacja

Logo
Reklama, licencjackie
Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Zakupy
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Pływanie
Piłka nożna
Teatr
Film
Muzyka
Informatyka
Podróże

Inne

Umiejętność pracy w zespole i indywidualnie
Kreatywność
Łatwość nawiązywania kontaktów
Asertywność
Punktualność

Grupy

HSBC Bank Polska
HSBC Bank Polska
Zapraszam klientów, pracowników i sympatyków HSBC Bank Polska
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Negocjacje
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
wymiana spostrzeżeń i własnych doświadczeń zebranych na płaszczyźnie biznesowej w kontekście neurolingwistyki.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
WINDYKACJA
WINDYKACJA
- Windykacja w praktyce - Zarządzanie należnościami - Kontrola kredytowa - Negocjacje, techniki perswazyjne - Zabezpieczanie należności - Egzekucja na drodze prawnej - Obrót wierzyteln
Wyższa Szkoła Promocji
Wyższa Szkoła Promocji
Misja Wyższa Szkoła Promocji w Warszawie stawia sobie za cel kształcić wysoko kwalifikowanych specjalistów, zapewniając im rzetelne podstawy wiedzy teoretycznej oraz zaawansowane umiejętności profe
Wyższa Szkoła Promocji
Wyższa Szkoła Promocji
Grupa zrzeszająca studentów i kadrę WSP.