Umiejętności
Cisco Networking
Corel Draw
GIMP
Linux
Microsoft Office
Routing
SQL
Windows 7
Pascal (programming language)
Optymalizacja procesów
Linux RedHat - administracja
Python (poziom podstawowy)
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Inżynier Systemów Sieciowych
Zapewnianie wsparcia technicznego dla systemów zarządzających ruchem w sieci
Analizowanie i inwestygacja problemów zgłaszanych przez klientów
Kontakt z wewnętrznymi zespołami w celu eskalacji i rozwiązania trudnych przypadków
Monitorowanie i diagnozowanie problemów pojawiających się w sieciach i na serwerach
Bezpośredni kontakt z klientami w celu: dostarczenia obecnego statusu spraw i nadzorowania zmian w systemie
Zapewnianie odpowiedniego monitorowania i zamykania spraw
Testowanie: nowych wersji, łatek, skryptów i zmian konfiguracji
Analizowanie ruchu w sieci
Analizowanie i inwestygacja problemów zgłaszanych przez klientów
Kontakt z wewnętrznymi zespołami w celu eskalacji i rozwiązania trudnych przypadków
Monitorowanie i diagnozowanie problemów pojawiających się w sieciach i na serwerach
Bezpośredni kontakt z klientami w celu: dostarczenia obecnego statusu spraw i nadzorowania zmian w systemie
Zapewnianie odpowiedniego monitorowania i zamykania spraw
Testowanie: nowych wersji, łatek, skryptów i zmian konfiguracji
Analizowanie ruchu w sieci
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (projekt: Flash Networks)
STARSQ Sp. Z o. o.
Pokrywanie wszystkich trzech linii wsparcia technicznego dla systemów optymalizujących ruch w sieciach
Odbywanie całodobowych dyżurów w celu zapewnienia wsparcia w krytycznych przypadkach
Analizowanie i inwestygacja problemów zgłaszanych przez klientów
Bezpośredni kontakt z wewnętrznymi zespołami w celu eskalacji i rozwiązania trudnych przypadków
Monitorowanie i diagnozowanie problemów pojawiających się w sieciach i na serwerach
Implementowanie zmian i aktualizacji w środowiskach testowych i produkcyjnych
Tworzenie regularnych i spersonalizowanych raportów z funkcjonowania systemów
Bezpośredni kontakt z klientami w celu: dostarczenia obecnego statusu spraw i nadzorowania zmian w systemie
Zapewnianie odpowiedniego monitorowania i zamykania spraw
Tworzenie i konfigurowanie maszyn wirtualnych jako środowiska testowe
Testowanie: nowych wersji, łatek, skryptów i zmian konfiguracji
Analizowanie ruchu w sieci
Bezpośredni kontakt z zewnętrznymi firmami w przypadku koniecznej wymiany sprzętu
Tworzenie dokumentacji i procedur dla klientów i użytku wewnętrznego
Kontrolowanie i aktualizowanie informacji o klientach i ich systemach
Odbywanie całodobowych dyżurów w celu zapewnienia wsparcia w krytycznych przypadkach
Analizowanie i inwestygacja problemów zgłaszanych przez klientów
Bezpośredni kontakt z wewnętrznymi zespołami w celu eskalacji i rozwiązania trudnych przypadków
Monitorowanie i diagnozowanie problemów pojawiających się w sieciach i na serwerach
Implementowanie zmian i aktualizacji w środowiskach testowych i produkcyjnych
Tworzenie regularnych i spersonalizowanych raportów z funkcjonowania systemów
Bezpośredni kontakt z klientami w celu: dostarczenia obecnego statusu spraw i nadzorowania zmian w systemie
Zapewnianie odpowiedniego monitorowania i zamykania spraw
Tworzenie i konfigurowanie maszyn wirtualnych jako środowiska testowe
Testowanie: nowych wersji, łatek, skryptów i zmian konfiguracji
Analizowanie ruchu w sieci
Bezpośredni kontakt z zewnętrznymi firmami w przypadku koniecznej wymiany sprzętu
Tworzenie dokumentacji i procedur dla klientów i użytku wewnętrznego
Kontrolowanie i aktualizowanie informacji o klientach i ich systemach
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie