Paweł Biolik

Inżynier Wsparcia Systemów Sieciowych
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Cisco Networking Corel Draw GIMP Linux Microsoft Office Routing SQL Windows 7 Pascal (programming language) Optymalizacja procesów Linux RedHat - administracja Python (poziom podstawowy)

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

CSS Corp Sp. z o.o.
Inżynier Systemów Sieciowych
Zapewnianie wsparcia technicznego dla systemów zarządzających ruchem w sieci
Analizowanie i inwestygacja problemów zgłaszanych przez klientów
Kontakt z wewnętrznymi zespołami w celu eskalacji i rozwiązania trudnych przypadków
Monitorowanie i diagnozowanie problemów pojawiających się w sieciach i na serwerach
Bezpośredni kontakt z klientami w celu: dostarczenia obecnego statusu spraw i nadzorowania zmian w systemie
Zapewnianie odpowiedniego monitorowania i zamykania spraw
Testowanie: nowych wersji, łatek, skryptów i zmian konfiguracji
Analizowanie ruchu w sieci
Logo
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (projekt: Flash Networks)
STARSQ Sp. Z o. o.
Pokrywanie wszystkich trzech linii wsparcia technicznego dla systemów optymalizujących ruch w sieciach
Odbywanie całodobowych dyżurów w celu zapewnienia wsparcia w krytycznych przypadkach
Analizowanie i inwestygacja problemów zgłaszanych przez klientów
Bezpośredni kontakt z wewnętrznymi zespołami w celu eskalacji i rozwiązania trudnych przypadków
Monitorowanie i diagnozowanie problemów pojawiających się w sieciach i na serwerach
Implementowanie zmian i aktualizacji w środowiskach testowych i produkcyjnych
Tworzenie regularnych i spersonalizowanych raportów z funkcjonowania systemów
Bezpośredni kontakt z klientami w celu: dostarczenia obecnego statusu spraw i nadzorowania zmian w systemie
Zapewnianie odpowiedniego monitorowania i zamykania spraw
Tworzenie i konfigurowanie maszyn wirtualnych jako środowiska testowe
Testowanie: nowych wersji, łatek, skryptów i zmian konfiguracji
Analizowanie ruchu w sieci
Bezpośredni kontakt z zewnętrznymi firmami w przypadku koniecznej wymiany sprzętu
Tworzenie dokumentacji i procedur dla klientów i użytku wewnętrznego
Kontrolowanie i aktualizowanie informacji o klientach i ich systemach
KROLL ONTRACK
Młodszy specjalista ds. Odzyskiwania Danych
Logiczne odzyskiwanie danych przy pomocy wewnętrznych narzędzi firmy
Bezpośredni kontakt z działem sprzedaży
EBICOM Sp. z o.o.
Serwisant oprogramowania
Manualne testy aplikacji internetowych
Bezpośredni kontakt z analitykami i developerami by śledzić zmiany i poprawki
Wsparcie techniczne aplikacji i kontakt z klientami by nadzorować bieżące problemy
Tworzenie dokumentacji technicznej i przewodników po aplikacji

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie