Umiejętności
pomoc techniczna
Windows Server
umiejętność pracy w zespole
naprawa komputerów stacjonarnych i laptopów
Serwis sprzętu elektronicznego
ERP X3 - obsługa,
ERP X3 Administracja
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Informatyk-wdrożeniowiec
Bieżąca obsługa informatyczna Firmy.
Rekomendacja i wybór oprogramowania do zarządzania zasobami firmy.
Kierownik i koordynator zakończonego sukcesem wdrożenia SAGE ERP X3.
Administrator i helpdesk systemu ERP X3.
Administracja systemem nadzoru wizyjnego.
Rozbudowa sieci LAN w technologii światłowodowej oraz bezprzewodowej.
Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego, przeprowadzanie konserwacji i napraw.
Zarządzanie flotą smartfonów Android.
Organizacja imprez wystawienniczych.
Projektowanie oraz nadzór nad spójnością i identyfikacją wizualną marek-aktywne wspieranie marketingowe firmy.
Wspieranie procesów ofertowania, wyboru, dostarczenia i wdrożenia systemów zarządzania zasobami firmy.
Rekomendacja i wybór oprogramowania do zarządzania zasobami firmy.
Kierownik i koordynator zakończonego sukcesem wdrożenia SAGE ERP X3.
Administrator i helpdesk systemu ERP X3.
Administracja systemem nadzoru wizyjnego.
Rozbudowa sieci LAN w technologii światłowodowej oraz bezprzewodowej.
Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego, przeprowadzanie konserwacji i napraw.
Zarządzanie flotą smartfonów Android.
Organizacja imprez wystawienniczych.
Projektowanie oraz nadzór nad spójnością i identyfikacją wizualną marek-aktywne wspieranie marketingowe firmy.
Wspieranie procesów ofertowania, wyboru, dostarczenia i wdrożenia systemów zarządzania zasobami firmy.
umowa kontraktowa na świadczenie usług informatycznych
Własna Firma
Administracja sieci rozległej.
Administracja systemami operacyjnymi i serwerami firmy.
Administracja i zarządzanie aplikacjami klienta.
Serwis urządzeń.
Wsparcie dla użytkowników systemów informatycznych - ponad 200 osób personelu.
Współpraca z dostawcami rozwiązań IT - kilkanaście firm dostarczających rozwiązania medyczne.
Raportowanie prac w systemie CRM.
Administracja systemami operacyjnymi i serwerami firmy.
Administracja i zarządzanie aplikacjami klienta.
Serwis urządzeń.
Wsparcie dla użytkowników systemów informatycznych - ponad 200 osób personelu.
Współpraca z dostawcami rozwiązań IT - kilkanaście firm dostarczających rozwiązania medyczne.
Raportowanie prac w systemie CRM.
Kierownik serwisu
Wcześniej serwisant.
Opieka serwisowa sprzętu informatycznego, sieci komputerowych, systemów nadzoru wizyjnego, oprogramowania systemowego, oprogramowania sprzedażowo-magazynowego, oprogramowania księgowego, serwis sprzętu komputerowego, serwis sprzętu biurowego, urządzeń fiskalnych. Obsługa outsourcingowa klientów firmy Alltech.
Zarządzanie pracą serwisu-organizacja prac oraz rozliczenie podległych pracowników z postępów prac. Raportowanie w systemie CRM. Obsługa klientów, prowadzenie ewidencji sprzętu zgłaszanego do serwisu i serwisów gwarancyjnych. Konsultacje techniczne, kosztorysowanie prac, naprawa sprzętu komputerowego i biurowego. Serwis i wdrożenia oprogramowania firmy Kamsoft do obsługi aptek, przychodni oraz hurtowni. Współpraca z serwisami producentów i dystrybutorów sprzętu IT.
Opieka serwisowa sprzętu informatycznego, sieci komputerowych, systemów nadzoru wizyjnego, oprogramowania systemowego, oprogramowania sprzedażowo-magazynowego, oprogramowania księgowego, serwis sprzętu komputerowego, serwis sprzętu biurowego, urządzeń fiskalnych. Obsługa outsourcingowa klientów firmy Alltech.
Zarządzanie pracą serwisu-organizacja prac oraz rozliczenie podległych pracowników z postępów prac. Raportowanie w systemie CRM. Obsługa klientów, prowadzenie ewidencji sprzętu zgłaszanego do serwisu i serwisów gwarancyjnych. Konsultacje techniczne, kosztorysowanie prac, naprawa sprzętu komputerowego i biurowego. Serwis i wdrożenia oprogramowania firmy Kamsoft do obsługi aptek, przychodni oraz hurtowni. Współpraca z serwisami producentów i dystrybutorów sprzętu IT.
serwisant
INFOCAM Sp. J.
Ogólnopolski serwis sprzętu monitoringu wizyjnego i sprzętu związanego z zabezpieczeniem mienia. Naprawa komputerów, urządzeń nadzoru wizyjnego, usuwanie usterek pracujących systemów. Pierwsza linia wsparcia telefonicznego w problemach z systemami. Usuwanie awarii zdalnie lub bezpośrednio. Bezpośrednia współpraca z organami ścigania w przypadku zaistnienia przestępstw - udzielanie materiałów dowodowych zgodnie z procedurami udostępnienia elektronicznych dowodów przestępstwa. Prowadzenie serwisu na terenie całego kraju. Planowanie prac zgodnie z harmonogramami lub poziomami umów gwarancyjnych lub serwisowych. Raportowanie postępów prac w systemie CRM. Projektowanie i kosztorysowanie prac instalatorskich. Organizowanie imprez wystawienniczych. Prowadzenie szkoleń z prezentacjami instalacji oraz z obsługi systemów.
Administrator Systemów Oddziałowych
Administracja serwerami, aplikacjami i sprzętem teleinformatycznym w płockim oddziale BZ WBK S.A. oraz filii terenowych. Wsparcie użytkowników w codziennej pracy z aplikacją bankową. Weryfikacja procedur księgowań, backupu oraz bezpieczeństwa informatycznego. Prowadzenie szkoleń w procesie przed wdrożeniowym nowej aplikacji bankowej. Weryfikacja postępów oraz przeprowadzenie egzaminów potwierdzających gotowość do prac w nowej aplikacji. Administracja serwerem Linux.
Administrator Systemów
Bank Rozwoju Cukrownictwa S.A.
Administracja serwerem, aplikacjami, sprzętem teleinformatycznym w płockim oddziale BRC S.A. oraz filii terenowych. Praca aż do czasu likwidacji płockiego oddziału. Codzienne wsparcie użytkowników z aplikacją bankową. Codzienna weryfikacja procedur bezpieczeństwa informatycznego. Wykonywanie backupów. Weryfikacja backupów. Tworzenie środowisk testowych i deweloperskich w systemie Linux. Usuwanie awarii sprzętowych. Inwentaryzacja sprzętu pod kątem bezpieczeństwa oraz ingerencji w sprzęt i oprogramowanie.
kierownik serwisu
Prace związane z bieżącym utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej firmy i klientów. Serwis sprzętu komputerowego, budowa sieci komputerowych. Wsparcie użytkowników w problemach związanych z pracą na komputerach oraz ze sprzętem peryferyjnym.
kierownik serwisu
Prace związane z bieżącym utrzymaniem infrastruktury teleinformatycznej firmy i klientów. Budowa sieci komputerowych. Serwis sprzętu komputerowego. Wsparcie użytkowników poprzez rozwiązywanie bieżących problemów z urządzeniami PC oraz sprzętem peryferyjnym.
Projekty
Wdrożenie oprogramowania klasy ERP
rekomendacja wyboru systemu, przygotowanie danych do przeniesienia do nowego systemu za pomocą szablonów importu, prowadzenie oraz nadzór nad szkoleniami z zakresu systemu. Odbiór prac zgodnie z harmonogramem postępami prac. Terminowe uruchomienie systemu na przełomie roku i odbiór w zakresie określonym umową. Koordynacja prac związanych z modyfikacjami systemu po starcie aplikacji dostosowującym ją do rozwoju przedsiębiorstwa.
Przegląd systemów klasy ERP, analiza przedwdożeniowa, wdrożenie, odbiór oprogramowania Sage ERP X3.
Zakres obowiązków
Kierownik projektu wdrożenia po stronie Fructoplant Sp. z o.o.:rekomendacja wyboru systemu, przygotowanie danych do przeniesienia do nowego systemu za pomocą szablonów importu, prowadzenie oraz nadzór nad szkoleniami z zakresu systemu. Odbiór prac zgodnie z harmonogramem postępami prac. Terminowe uruchomienie systemu na przełomie roku i odbiór w zakresie określonym umową. Koordynacja prac związanych z modyfikacjami systemu po starcie aplikacji dostosowującym ją do rozwoju przedsiębiorstwa.
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Zainteresowania
modelarstwo lotnicze
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie