Umiejętności
Budżety
Analiza biznesowa
Rachunkowość finansowa
Analiza finansowa
Sprawozdawczość finansowa
Prognozowanie
Microsoft Excel
Microsoft Office
SAP
VBA
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Partner Support Specialist
- rozwiązywanie problemów zgłaszanych telefonicznie oraz mailowo przez Partnerów i pracowników firmy.
- kontakt z Działem Customer Care w zakresie wyjaśniania kwestii spornych z Użytkownikami
- przygotowywanie zestawień rozliczeń/płatności/faktur Partnerów
- kontakt z i wsparcie Regionalnych Dyrektorów/Przedstawicieli Handlowych
- budowa trwałej i profesjonalnej relacji z Partnerem
- kontakt z Działem Customer Care w zakresie wyjaśniania kwestii spornych z Użytkownikami
- przygotowywanie zestawień rozliczeń/płatności/faktur Partnerów
- kontakt z i wsparcie Regionalnych Dyrektorów/Przedstawicieli Handlowych
- budowa trwałej i profesjonalnej relacji z Partnerem
wystawiono
Working with Paweł I found him as a person with great education and deep knowledge of modern solutions. Detail oriented Partner Specialist. That's him - careful co-worker. Precise strategist, with good sense of humor. Thanks to interpersonal skills he has great relations with both company clients and potential customers.
Junior Partner Support Specialist
- rozwiązywanie problemów zgłaszanych telefonicznie oraz mailowo przez Partnerów i pracowników firmy.
- kontakt z Działem Customer Care w zakresie wyjaśniania kwestii spornych z Użytkownikami
- przygotowywanie zestawień rozliczeń/płatności/faktur Partnerów
- kontakt z i wsparcie Regionalnych Dyrektorów/Przedstawicieli Handlowych
- budowa trwałej i profesjonalnej relacji z Partnerem
- kontakt z Działem Customer Care w zakresie wyjaśniania kwestii spornych z Użytkownikami
- przygotowywanie zestawień rozliczeń/płatności/faktur Partnerów
- kontakt z i wsparcie Regionalnych Dyrektorów/Przedstawicieli Handlowych
- budowa trwałej i profesjonalnej relacji z Partnerem
Junior Customer Care Specialist
- pomoc w zgłoszeniach dotyczących problemów Klientów
- kompleksowa obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
- kontakt z partnerami w celu wyjaśnienia powstałych problemów
- dbanie o odpowiednie wskaźniki KPI
- kompleksowa obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
- kontakt z partnerami w celu wyjaśnienia powstałych problemów
- dbanie o odpowiednie wskaźniki KPI
współpracownik
wystawiono
To co mocno cechuje Pawła to pozytywne nastawienie do wszystkiego co robi. Jak już zaczyna uczestniczyć w jakimś projekcie, w swoją pracę wkłada całe serce i nigdy nie daje się wyprowadzić z równowagi. Człowiek zarażający pozytywną energią wszystkich i wszystko.
przełożony
wystawiono
Paweł szybko się uczy, zawsze jest uśmiechnięty, z pogodą ducha podchodzi do nowych wyzwań, z których wywiązuje się lepiej niż dobrze. Zdecydowanie polecam.
współpracownik
wystawiono
Paweł was fantastic to work with. Perfectly organized Customer Care Specialist. Multi-skilled, achievement oriented, dedicated and careful team player with lots of knowledge in his field. Is able to work in a fast-paced environment. It's an authentic pleasure working with him as he is an ambitious co-worker.
wystawiono
Praca z Pawłem to było wyzwanie :) Pozytywny, pełen energii, pomysłów i kilku rozwiązań w jednej chwili. Zawsze otwarcie podchodził do zadań i chętnie podejmował się spraw, których rozwiązaniem nie był przygotowany wcześniej szablon.
wystawiono
Paweł radził sobie w sytuacjach stresujących oraz wymagających nieszablonowego myślenia, zachowując przy tym świeżość umysłu. Praca z tak doświadczonym i utalentowanym pracownikiem to czysta przyjemność i wierzę w to, iż w nowym miejscu przyda się tak dobry pracownik.
wystawiono
Groupon'owa Pogodynka - Paweł to człowiek, który z pasją podchodzi do tego co robi. W rozmowach jakie przychodziło mu przeprowadzić z Klientem, ujmował go rzetelnością, spokojem i zdrowym podejściem do życia. Nie brakowało Mu też poczucia humoru i kreatywności. Zaangażowany na 100% w to co robi. Empatyczny, otwarty, komunikatywny, dusza-człowiek.
Team Leader
- poprawianie jakości rozmów Konsultantów
- wdrażanie nowych Konsultantów
- przygotowywanie materiałów podnoszących wyniki sprzedażowe i jakościowe
- motywowanie Konsultantów
- nadzorowanie pracy Konsultantów
- wdrażanie nowych Konsultantów
- przygotowywanie materiałów podnoszących wyniki sprzedażowe i jakościowe
- motywowanie Konsultantów
- nadzorowanie pracy Konsultantów
wystawiono
Paweł Bartczak to głowa pełna pomysłów. Profesjonalista i ekspert w dziedzinie telemarketingu. Zawsze świeci przykładem i służy dobrą radą.
Bardzo dobrze wspominam współpracę z Pawłem.
Bardzo dobrze wspominam współpracę z Pawłem.
Koordynator Telesprzedaży segment Home
- Rekrutacja Konsultantów Telefonicznych
- Szkolenia sprzedażowe i produktowe dla nowych Konsultantów
- Ocena pracy konsultantów przez prowadzenie aktywnego monitoringu i coachingu,
- Pomoc Merytoryczna na Sali Realizacji
- Tworzenie skryptów Telemarketingowych
- Nadzór nad wynikiem sprzedażowym
- Szkolenia sprzedażowe i produktowe dla nowych Konsultantów
- Ocena pracy konsultantów przez prowadzenie aktywnego monitoringu i coachingu,
- Pomoc Merytoryczna na Sali Realizacji
- Tworzenie skryptów Telemarketingowych
- Nadzór nad wynikiem sprzedażowym
współpracownik
wystawiono
Pełen profesjonalizm w wykonywanych obowiązkach, przyjazne podejście do współpracowników, komunikatywność, spontaniczność, dokładność, to tylko kilka cech Pawła :)
wystawiono
Paweł jest osobą odpowiedzialną, energiczną oraz ekspertem w dziedzinie telemarketingu. Ogromną przyjemność sprawia mu praca z ludźmi ponieważ jest bardzo komunikatywny :)
wystawiono
Paweł jest osobą bardzo pomocną. Zawsze można na niego liczyć, kiedy potrzeba się zmierzyć z większym problemem.
wystawiono
Paweł - człowiek komunikatywny i otwarty na nowe możliwości rozwoju. Bardzo pomocny Swoim Współpracownikom.
wystawiono
Miałem przyjemność pracować z Pawłem przez pewien czas. Bardzo dobrze wspominam naszą znajomość bo zawsze można było na niego liczyć. Każdego dnia pogodny i uśmiechnięty od ucha do ucha. Jest bardzo pozytywną osobą, którą zawsze było słychać i wiadomo, że jest. Jak się poznaliśmy pełnił funkcje koordynatora. Nie był akurat moim przełożonym, ale widziałem jak dogaduje się z innymi. Zawsze otwarty, pomocny i potrafiący porozumieć się z każdym i nim pokierować jak na dobrego koordynatora przystało. Mnie osobiście dobrze się z nim pracowało i nie miałem żadnych zastrzeżeń. Jako pracodawca na pewno chciałbym mieć taką osobę w swoim zespole.
Konsultant Telefoniczny
Utrzymanie dotychczasowych klientów branży telekomunikacyjnej
Windykacja należności
Dosprzedaż usług telekomunikacyjnych
Migracje usług telekomunikacyjnych
Windykacja należności
Dosprzedaż usług telekomunikacyjnych
Migracje usług telekomunikacyjnych
wystawiono
Paweł poważnie podchodzi do wykonywanej pracy. Ze zrozumieniem, spokojem i uśmiechem na twarzy obsługuje wszystkich Klientów. Paweł stawia czoła wszystkim wyzwaniom, które wyznacza pracodawca, a także sam szuka rozwiązań i pomysłów mających pozytywny wpływ na rozwój firmy.
wystawiono
Paweł wzorowo wypełniał wszystkie powierzone mu zadania, cechując się sumiennością, rzetelnością, dbałością o dobry wizerunek firmy oraz oddaniem na rzecz pracodawcy. W wykonywanej pracy znaczącą rolę odegrało jego doświadczenie zawodowe, kreatywność oraz duże zaangażowanie. Przyszłemu pracodawcy mogę zarekomendować Pana Pawła z czystym sumieniem.
współpracownik
wystawiono
Paweł jak mało kto potrafi łączyć w wysublimowany sposób poczucie humoru z profesjonalną obsługą klienta. Zawsze zaangażowany, nie opuszczał czołówki rankingu najlepszych sprzedawców.
wystawiono
Paweł jest osobą bardzo komunikatywną, z ogromną łatwością nawiązuje znajomości. W pracy wykorzystuje swoją niebanalność, jest sumienny, pracowity, obowiązkowy. Zawsze jest pomocny, gdy pojawia się problem za wszelka cenę stara się go rozwiązać.
Od rana uśmiechnięty :)
Zdecydowanie mogę polecić tego Pana :)
Od rana uśmiechnięty :)
Zdecydowanie mogę polecić tego Pana :)
Szkolenia i kursy
- 2011 r. Dyplom za wysoką skuteczność utrzymania Klientów firmy Netia S.A w roku
- Znajomość programów CRM: ClarifyCRM, Deimos, E-Ware, Zendesk, SalesForce
- Warsztaty Sprzedażowe: Jak Radzić Sobie z Obiekcjami Klientów
- Znajomość programów CRM: ClarifyCRM, Deimos, E-Ware, Zendesk, SalesForce
- Warsztaty Sprzedażowe: Jak Radzić Sobie z Obiekcjami Klientów
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Zainteresowania
Muzyka Alternatywna
Kolarstwo
Fotografia analogowa
Budownictwo naturalne
Permakultura
Kolarstwo
Fotografia analogowa
Budownictwo naturalne
Permakultura
Inne
Udział w audycji radiowej poświęconej Call Center : http://bi.gazeta.pl/im/1/12328/m12328111.mp3
Grupy
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Call Center oprogramowanie
Oprogramownie do obsługi Call Center.
Mały, średni ,duży - jakie dla kogo?
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
Chcę pracować
Jesteś aktualnie bez pracy lub możesz jej niedługo poszukiwać, ta grupa jest więc dla Ciebie. Dołącz do nas! Podziel się swoimi problemami i spostrzeżeniami!
Coaching sztuką możliwości
Czym jest coaching? Tutaj się tego dowiesz i podniesiesz efektywność swoich działań :)