Umiejętności
Amadeus GDS
Novell Netware
Konfiguracja systemu
Worldspan
obsługa komputera
kreatywność
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Zarządzanie
Umiejętność pracy pod presją czasu
Planowanie
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Prawp jazdy kat. B
zdolności interpersonalne
turystyka i rekreacja
regulacje IATA
instalacja oprogramowania
rezerwacji i sprzedaz biletów lotniczych
turystyka międzynarodowa
Linie lotnicze
Systemy rezerwacji hotelowej Merigo i Bedsonline
kasjer lotniczy
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Biura
Royal Club Sp. z o.o.
Praca w systemie Amadeus, obsługa krajowego i zagranicznego klienta korporacyjnego. Rezerwacje indywidualne i grupowe, negocjowanie stawek z liniami lotniczymi. Rezerwacja hoteli w systemie Merigo. Kompleksowa współpraca z firmami, fundacjami, stowarzyszeniami i instytucjami budżetowymi w zakresie organizacji podróży służbowych. Zarządzanie personelem.
Szkolenia i kursy
administrator sieci Novell (1997), kurs taryfowy PLL LOT (11.12.1998), kurs systemu rezerwacyjnego
Amadeus (2002), system rezerwacji hotelowej Bedsonline (2014)
Amadeus (2002), system rezerwacji hotelowej Bedsonline (2014)
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
muzyka, gra na gitarze,
tworzenie muzyki,
czytanie książek, gry komputerowe, filmy, sport, żeglarstwo.
tworzenie muzyki,
czytanie książek, gry komputerowe, filmy, sport, żeglarstwo.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.