Wypowiedzi
-
Dzień dobry:)
Mięso ze strusi...
w dodatku polskich strusi...:)
Od największego producenta mięsa strusiego w Europie
...najtaniej w Europie
czyli
STRUSIA KRAINA -
a co z oszczędnościami w firmach?
słabo weszliśmy w 2011rok-mówię ogólnie-chyba każdy wie o co chodzi.
firmy we większości oszczędzają. ja wiem że ze słabą sprzedażą można radzić sobie inwestując w reklamę.Ale mając ograniczony budżet szuka się też tańszych środków reklamy, które które przyniosłyby oczekiwany skutek.
a co do odpadania małych firm to myślę że to jest właśnie przyczyną tego "przesiewu" małe firmy często działające na zasadzie oustorcingu mają ograniczone możliwości zarządzania ceną-dlatego większe firmy które szukają oszczędności są w stanie lepiej dogadać się z firmami które samodzielnie wykonują usługi-czyli z tymi dużymi które przetwają:) -
tu jeszcze należałoby powiedzieć co rozumiecie pod pojęciem kryzys.bo trudno się z wami zgodzić w twierdzeniu że nie ma kryzysu tylko z rynku odpadają małe firmy-czy to nie jest kryzys?ja rozumiem że dla dużych firm nie-jednak na rynku myślę jest więcej małych firm które nie mają ugruntowanej pozycji na rynku.
-
czyli teza obalona-kryzys również może dotykać reklamę:)
a jak oceniacie obecną sytuację na rynku?Paweł Banaś edytował(a) ten post dnia 28.02.11 o godzinie 11:40 -
kryzys kryzysem, ale w momencie osłabienia się sytuacji na rynku firmy dysponują mniejszym budżetem, czy nie jest tak że zlecenia mają mniejszą skalę? szukają reklamy z mniejszym rozmachem-taniej, która dotarła by do dużej ilości ludzi i zwiększyła popyt na ich produkty i usługi przy słabej sytuacji rynkowej.
a taka sytuacja bezpośrednio przekładać się będzie na wyniki finansowe agencji reklamowych. -
witam
znam średnio język Angielski, Włoski i słabo Niemiecki.