Paweł Anyszewski

Dyrektor Departamentu komunikacji i marketingu BOŚ Bank, Naczelnik Wydziału Marketingu ŁKA, Kierownik projektu (Rzecznik Klientów Orange Polska); Dyrektor Marketingu i Organizacji ŁSI sp. z o.o., Prezes Stowarzyszenia Franchisingu Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing B2B B2C B2C marketing Corporate Social Media Społeczna odpowiedzialność biznesu Obsługa klienta Event Marketing Strategy Events Organizer Public Relations Social Media Marketing Rzecznik prasowy Sponsorship Relations Marketing B2B oraz B2C Strategia Marketingowa B2B

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds marketingu i komunikacji
Bank Ochrony Środowiska S.A.
Łódzka Kolej Aglomeracyjna Sp. z o.o.
naczelnik wydziału promocji
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Kierownik projektu (Rzecznik Klientów Orange Polska)
- dbanie o nieustanne podnoszenie jakości obsługi oraz nawiązywanie bezpośrednich relacji z Klientami,
- analiza opinii medialnych, otoczenia rynkowego, prowadzenie edukacji klienckiej,
- prezentacja stanowiska Klientów w Orange, dzięki czemu procedury i postawy pracownicze były kształtowane tak, aby nabrały bardziej pro-klienckiego wyrazu ,
- opracowanie i wdrożenie strategii działania Rzecznika Klientów,
- codzienny kontakt z Klientami w media społecznościowych,
- budowanie wizerunku Orange jako firmy wsłuchującej się w głos Klientów i starającej się spełniać ich oczekiwania,
- współpraca z rzecznikami konsumentów.

Osiągnięcia: umieszczenie napisów dla osób niedosłyszących w filmach instruktażowych; opracowanie nowych kanałów komunikacji z Klientami wyróżniających Orange na tle innych firm telekomunikacyjnych.
Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o. o.
Dyrektor ds. organizacji i marketingu
- przygotowanie i realizacja działań marketingowych i public relations projektu Funduszu Spójności „Wodociągi i oczyszczalnia ścieków w Łodzi II”,
- budowanie wizerunku spółki,
- inicjowanie oraz implementację nowych projektów marketingowych i promocyjnych,
- zarządzanie budżetami: marketingowym, public relations i administracyjnym,
- skuteczne zarządzanie podległymi zespołami przez cele i rozwój kompetencji,
- planowanie i wdrażanie strategii polityki jakości z zakresu standardów obsługi klienta,
- koordynowanie działań Biura Zarządu i zadań administracyjno-organizacyjnych spółki
- tworzenie i implementacja długofalowej strategii spółki,
- opracowanie kampanii marketingowej i public relations wspomagającej osiągnięcie efektu ekologicznego przez projekt Funduszu Spójności „Wodociągi i oczyszczalnia ścieków w Łodzi II”,
- koordynowanie realizacji projektu „EH-REK Ekohydrologiczna rekultywacja zbiorników rekreacyjnych "Arturówek" (Łódź) jako modelowe podejście do rekultywacji zbiorników miejskich.” współfinansowanego przez UE w ramach Life+,
- zarządzanie budżetem projektu „EH-REK”
- współpraca z Uniwersytetem Łódzkim, Urzędem Miasta Łodzi

Osiągnięcia: podpisanie porozumienia z Archidiecezją Łódzką dotyczącego informowania mieszkańców po mszach o utrudnieniach; przeprowadzenie edukacji ekologicznej w przedszkolach i szkołach; Ministerstwo Środowiska, WFOŚiGW, NFOŚiGW podczas szkoleń i konferencji dla beneficjentów wskazują przeprowadzone działania marketingowe i PR jako wyróżniające się i przynoszące efekty.
ING Bank Śląski SA
specjalista ds. marketingu
- tworzenie i realizacja kampanii reklamowych,
- dbanie o maksymalną efektywność ekspozycji materiałów reklamowych w oddziałach banku,
- przygotowanie i realizacja eventów,
- przygotowywanie stoisk banku na targach i uczelniach,
- pisanie artykułów do firmowej gazety,
- opracowanie i wdrożenie kampanii otwarć oddziałów,
- wspomaganie sprzedaży poprzez tworzenie materiałów promocyjnych BTL i POS, informacji prasowych,
- współpraca z grafikami, agencjami reklamowymi i drukarniami

Osiągnięcia: otwarcie kilkudziesięciu oddziałów franchisingowych; zaprojektowanie stoiska na targi Interflat, które otrzymało wyróżnienie w konkursie "Najciekawsza aranżacja stoiska".
Międzynarodowe Targi Łódzkie Sp. z o.o.
specjalista ds. marketingu
- kompleksowe przygotowanie targów,
- sporządzanie ofert, kosztorysów, negocjowanie umów oraz obsługa sprzedażowa klientów,
- realizacja budżetu zgodnie z wyznaczonymi celami,
- budowanie bazy klientów i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych.

Osiągnięcia: reaktywacja upadających imprez targowych m.in. ogrodniczych i aktywnego wypoczynku; zorganizowanie pierwszych zawodów florystycznych w Łodzi.
Sonda S.A.
specjalista ds. marketingu (opiekun marki Garden)
- tworzenie i realizacji strategii marketingowej soków i napojów Garden,
- analizę rynku, sprzedaży i konsumenta wraz z rekomendacją dalszych działań/projektów dla kategorii,
- zarządzanie cenami,
- kontrolowanie budżetu marketingowego,
- współpraca z agencjami i dostawcami zewnętrznymi (agencje kreatywne, domy mediowe, agencje badawcze),
- zarządzaniu asortymentem kategorii,
- współpraca z Działem Trade marketingu przy projektach zmierzających do poprawy dystrybucji kategorii oraz projektach związanych z aktywacją w miejscu sprzedaży,

Osiągnięcia: wprowadzenie na rynek nowych produktów: soki Garden Marchewka oraz napoje Minerado osiągające w krótkim czasie znaczący udział w rynku.
Nationale-Nederlanden
przedstawiciel handlowy
- pozyskiwanie i obsługa Klientów,
- profesjonalne doradztwo w zakresie sprzedaży produktów finansowych,
- rzetelna opieka nad klientami.

Edukacja

Logo
Ekonomia, doktoranckie
Uniwersytet Łódzki
Logo
marketing i zarządzanie, magisterskie
Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku
Logo
Ekonomika przemysłu, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe

Zainteresowania

tworzenie i zarządzanie siecią franchisingową, grafika, fotografia;
aktywny wypoczynek: żeglarstwo, motorowodniactwo, snowblade, snowboard, motocykle.

Organizacje

2002 - ... Stowarzyszenie Franchisingu Polska - prezes
1999 - 2002 Koło naukowe IMC – prezydent
1996 - 1999 Europejskie Forum Studentów AEGEE
1995 - 2000 Ogólnopolska Korporacja Studenckich Kół Naukowych Uczelni Ekonomicznych CESSA - wiceprezes
1995 - 2000 Koło naukowe „Progress” – wiceprezes

Inne

PRELEGENT podczas:
- Konferencji „Formy wspierania przedsiębiorczości w regionie łódzkim w warunkach kryzysu gospodarczego” - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Łodzi – listopad 2012 r.
- 41 Konferencji Beneficjentów „Narzędzia zapewniające bezpieczeństwo w realizacji projektów współfinansowanych z programów operacyjnych 2007-2013” – Polskie Stowarzyszenie Beneficjentów Funduszy Pomocowych, czerwiec 2011 r.,
- IV Krajowej Konferencji „Zrównoważone zamówienia publiczne” – Urząd Zamówień Publicznych, grudzień 2010 r.
- Konferencji „Sieć zielonych zamówień publicznych w regionie łódzkim” – Urząd Miasta Łodzi, październik 2010 r.
- XVII Forum Gospodarczego „Europejskie partnerstwo wschodnie” - luty 2010 r.
- Szkolenia z zakresu informacji i promocji w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Wojewódzki Fundusz Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu –grudzień 2009 r.
- Konferencji „Formy wspierania przedsiębiorczości w regionie łódzkim w warunkach kryzysu gospodarczego” - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Łodzi – listopad 2009 r.
- Konferencji „Realizacja projektów z Funduszu Spójności w sektorze środowiska i transportu” - Ministerstwo Środowiska – wrzesień 2009 r.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Agencja Interaktywna Vertes
Agencja Interaktywna Vertes
Vertes Design to nowoczesna agencja interaktywna specjalizująca się w skutecznych rozwiązaniach internetowych i marketingowych.
Analizy Marketingowe
Analizy Marketingowe
Grupa słuchaczy III edycji Studium Podyplomowego Analiz Marketingowych na SGH
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
BIZNES  współpraca i partnerzy
BIZNES współpraca i partnerzy
Otwarta grupa dla przedsiębiorców poszukujących partnerów biznesowych, współpracowników, pomysłów.
Blogerzy w akcji
Blogerzy w akcji
Miejsce dla wszystkich osób prowadzących blogi firmowe, prywatne. Czy jesteś profesjonalistą, czy początkującym - zapraszamy!
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
CVexpert.pl
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Darmowe ebooki
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
Event w 5 minut
Event w 5 minut
grupa dla wszystkich tych, którym nie obce sa firmowe eventy, wyjazdy integracyjne, konferencje etc.