Umiejętności
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Marketing
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Adobe Photoshop
Zarządzanie zespołem
Języki
bułgarski
ojczysty
polski
biegły
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
Marsa Design
Opracowanie strategii sprzedażowej, budowanie długofalowych relacji z kontrahentami firmy
• Kreowanie rozwiązań marketingowych mających na celu stabilny wzrost obrotu
• Optymalizacja kosztów przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi (firma Bistyp Consulting)
• Wdrażanie projektów marketingowych oraz trade marketingowych, mających wpływ na wzrost rozpoznawalności marki
klientów na rynku oraz jej pozycjonowanie (wybrani klienci: De’Longhi, Kenwood, Braun, Falmec, BIG InfoMonitor,
Paged Meble, Agata Meble, Bartek, Appetita, UniCall, Interoptic)
• Wdrażanie strategii marketingowych w oparciu o dostępne kanały online i offline, realizacja zaplanowanych
działań promocyjnych i marketingowych (firmy Falmec, Bistyp Consulting)
• Prowadzenie szkoleń produktowych (AGD) dla handlowców i partnerów handlowych klienta oraz wspieranie
ich w zakresie sprzedaży prowadzonego produktu (marki: Kenwood, De’Longhi, Braun)
• Prezentowanie produktów podczas seminariów i eventów (marki: Kenwood, De’Longhi, Braun, przy projektach
Top Chef, Hell’s Kitchen)
• Category management, negocjowanie warunków handlowych oraz (firma Nixt - Bułgaria)
• Reprezentowanie firmy H.E.R. System (Słowacja) w Polsce
• Kreowanie rozwiązań marketingowych mających na celu stabilny wzrost obrotu
• Optymalizacja kosztów przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi (firma Bistyp Consulting)
• Wdrażanie projektów marketingowych oraz trade marketingowych, mających wpływ na wzrost rozpoznawalności marki
klientów na rynku oraz jej pozycjonowanie (wybrani klienci: De’Longhi, Kenwood, Braun, Falmec, BIG InfoMonitor,
Paged Meble, Agata Meble, Bartek, Appetita, UniCall, Interoptic)
• Wdrażanie strategii marketingowych w oparciu o dostępne kanały online i offline, realizacja zaplanowanych
działań promocyjnych i marketingowych (firmy Falmec, Bistyp Consulting)
• Prowadzenie szkoleń produktowych (AGD) dla handlowców i partnerów handlowych klienta oraz wspieranie
ich w zakresie sprzedaży prowadzonego produktu (marki: Kenwood, De’Longhi, Braun)
• Prezentowanie produktów podczas seminariów i eventów (marki: Kenwood, De’Longhi, Braun, przy projektach
Top Chef, Hell’s Kitchen)
• Category management, negocjowanie warunków handlowych oraz (firma Nixt - Bułgaria)
• Reprezentowanie firmy H.E.R. System (Słowacja) w Polsce
International Business Development Manager Interim – CEE I CIS
Zarządzanie sprzedażą międzynarodową w kategorii small home appliances (Rosja, Ukraina, Kazachstan,
Białoruś, Armenia, Rumunia, Bułgaria, Węgry, Czechy, Słowacja, Chorwacja) poprzez stałe zwiększanie
przewagi konkurencyjnej firmy oraz budowanie silnej pozycji dla poszczególnych kategorii produktowych
• Rozwój dystrybucji w kluczowych kanałach: mass-marketowym (nowoczesny oraz tradycyjny handel),
współpraca z sieciami: MGB, Electro World, Selgros, Tesco, Eldorado, Technodom, Sila
• Analiza biznesowa rynków międzynarodowych, przygotowanie oraz realizacja budżetu, opracowanie
i wdrożenie strategii eksportu
• Negocjowanie warunków handlowych przy założeniu lokalnych uwarunkowań i strategii biznesowej
firmy w poszczególnych krajach
• Koordynacja lokalnych oddziałów, rekrutacja pracowników na zagranicznych rynkach docelowych
• Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej: wybór i dostosowanie portfela produktowego do
wymagań poszczególnych rynków
• Reprezentowanie firmy podczas imprez międzynarodowych i budowanie jej pozytywnego wizerunku
wśród klientów
• Osiągnięcie założonych celów finansowych: czterokrotny wzrost wartości sprzedaży w segmencie
B2B, osiąganie zamierzonych udziałów w rynku KPI, otwarcie przedstawicielstwa na Ukrainie, reopening
oddziału Węgry, ekspansja na nowe rynki: Kazachstan, Armenia.
Białoruś, Armenia, Rumunia, Bułgaria, Węgry, Czechy, Słowacja, Chorwacja) poprzez stałe zwiększanie
przewagi konkurencyjnej firmy oraz budowanie silnej pozycji dla poszczególnych kategorii produktowych
• Rozwój dystrybucji w kluczowych kanałach: mass-marketowym (nowoczesny oraz tradycyjny handel),
współpraca z sieciami: MGB, Electro World, Selgros, Tesco, Eldorado, Technodom, Sila
• Analiza biznesowa rynków międzynarodowych, przygotowanie oraz realizacja budżetu, opracowanie
i wdrożenie strategii eksportu
• Negocjowanie warunków handlowych przy założeniu lokalnych uwarunkowań i strategii biznesowej
firmy w poszczególnych krajach
• Koordynacja lokalnych oddziałów, rekrutacja pracowników na zagranicznych rynkach docelowych
• Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej: wybór i dostosowanie portfela produktowego do
wymagań poszczególnych rynków
• Reprezentowanie firmy podczas imprez międzynarodowych i budowanie jej pozytywnego wizerunku
wśród klientów
• Osiągnięcie założonych celów finansowych: czterokrotny wzrost wartości sprzedaży w segmencie
B2B, osiąganie zamierzonych udziałów w rynku KPI, otwarcie przedstawicielstwa na Ukrainie, reopening
oddziału Węgry, ekspansja na nowe rynki: Kazachstan, Armenia.
Export Manager – CEE I CIS
Odpowiedzialność za rozwój i strategię sprzedaży w krajach: Rosja, Ukraina, Białoruś, Litwa, Łotwa, Estonia,
Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria, Rumunia w kategorii ceramiki sanitarnej oraz kabin prysznicowych
oraz AGD (marka Imperial, Ravanson), sezonowych produktów (ogrzewanie i wentylacja)
• Wprowadzanie nowych produktów do sieci DYI (OBI, Praktiker, Metro Group, Castorama, Bauhaus)
• Implementacja biznes modelu dla nowych klientów i rynków
• Adaptacja strategii marketingowej do potrzeb lokalnych rynków, wprowadzenie nowych segmentów
produktów
• Wspieranie działań trade marketingowych, uczestnictwo w targach branżowych na rynkach zagranicznych
• Organizowanie działu sprzedaży: zarządzanie grupą (KAM’s, Sales Field, Customer Service)
• Wzrost wartości sprzedaży eksportowej o 60% w porównaniu do wcześniejszego okresu, wzrost
marży o 15%, osiągnięcie poziomu 5% zakładanych udziałów rynkowych
09.2005 –
Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria, Rumunia w kategorii ceramiki sanitarnej oraz kabin prysznicowych
oraz AGD (marka Imperial, Ravanson), sezonowych produktów (ogrzewanie i wentylacja)
• Wprowadzanie nowych produktów do sieci DYI (OBI, Praktiker, Metro Group, Castorama, Bauhaus)
• Implementacja biznes modelu dla nowych klientów i rynków
• Adaptacja strategii marketingowej do potrzeb lokalnych rynków, wprowadzenie nowych segmentów
produktów
• Wspieranie działań trade marketingowych, uczestnictwo w targach branżowych na rynkach zagranicznych
• Organizowanie działu sprzedaży: zarządzanie grupą (KAM’s, Sales Field, Customer Service)
• Wzrost wartości sprzedaży eksportowej o 60% w porównaniu do wcześniejszego okresu, wzrost
marży o 15%, osiągnięcie poziomu 5% zakładanych udziałów rynkowych
09.2005 –
Export Manager Interim – CEE I CIS
US Pharmacja
Wprowadzanie produktów na rynek Ukrainy, Rumunii i Bułgarii
• Koordynowanie rejestracji produktów, organizowanie pełnej dystrybucji, planowanie długoterminowej
współpracy handlowej
• Otwarcie oddziałów, rekrutacja pracowników
• Adaptacja strategii marketingowej do lokalnych rynków
• Koordynowanie rejestracji produktów, organizowanie pełnej dystrybucji, planowanie długoterminowej
współpracy handlowej
• Otwarcie oddziałów, rekrutacja pracowników
• Adaptacja strategii marketingowej do lokalnych rynków
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Adobe Flash
Programowanie, animowanie serwisów WWW. Programowanie aplikacji wykonanych w technologii Adobe Flash oraz Adobe Flex.
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
To forum sluzy do dyskusji i wymiany informacji nt handlu miedzynarodowego. Glownym zalozeniem jest wymiana doswiadczen dla unikniecia bledow i oszustw, bedacych powszechnym elementem handlu w dobie I
b2b HURT Sprzedam
Ogloszenia firm sprzedajacych hurtowo. Dla kupujacych Hurtem: www.goldenline.pl/forum/kupie-towar-w-ilosciach...
Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
b2b Reklama, gadżety, urządzenia, usługi
Oferty i zapotrzebowania na gadgety, materialy i urzadzenia reklamowe, uslugi