Paulina Wołodkiewicz

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Gdynia, pomorskie

Umiejętności

Compliance Monitoring Compliance Officers Compliance Procedures Zadowolenie klienta Zamówienia publiczne Rozwiązania IT Rozwój kluczowych klientów New Business Development Project Management Risk Compliance Negocjacje zarządzanie kluczowymi klientami Negocjacje kontraktu Obsługa klienta Zarządzanie klientami Negocjacje z klientami Zamówienia Publiczne, Przetargi Przetargi Negocjacje biznesowe Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Specyfikacje przetargowe Angielski pozyskiwanie klientów Język angielski w biznesie Zarządzanie czasem Kontakt z klientem Umiejętność budowania relacji z ludźmi

Doświadczenie zawodowe

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Dyrektor sprzedaży produktów software
• Zarządzanie zespołem sprzedaży bezpośredniej oraz CC, dedykowanym dla linii produktów Progman, ukierunkowanych dla segmentu Public;
• Zarządzanie siecią partnerską;
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych, śledzenie trendów rynkowych, monitorowanie działań konkurencji;
• Współpraca z pozostałymi segmentami firmy w zakresie wprowadzania na rynek i wdrażania nowych produktów (jako GTM lub w charakterze doradczym).
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Dyrektor ds. sprzedaży strategicznej software i compliance
• Zarządzanie zespołem sprzedaży dedykowanym dla strategicznych klientów segmentu Public;
Wsparcie Dyrektora Działu Handlowego w budowie strategii stabilnego rozwoju produktów software i na rynkach budżetowych i biznesowych;
• Wsparcie dla Działów Sprzedaży oraz realizacja strategii sprzedażowej skierowanej do strategicznych klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów kluczowych, z naciskiem na projekty realizowane na drodze zamówień publicznych;
• Opieka nad klientami strategicznymi – monitorowanie prowadzonych projektów, doradzanie klientom, negocjacje oraz sprzedaż produktów/usług;
• Nawiązywanie współpracy i utrzymywanie relacji z partnerami i dystrybutorami oferty pokrewnej i uzupełniającej;
• Utrzymywanie relacji i współpraca z branżowymi partnerami, budowanie konsorcjów lub współpracy w charakterze podwykonawcy w związku z realizowanymi projektami, negocjowanie warunków współpracy;
• Nadzór nad realizacją projektów przetargowych lub kontraktów wysoko-cennych, w tym w trybie PZP;
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych, śledzenie trendów rynkowych, monitorowanie działań konkurencji i systematyczne gromadzenie informacji o realizowanych przez konkurencję projektach;
• Współpraca z pozostałymi segmentami firmy w zakresie wprowadzania na rynek i wdrażania nowych produktów.
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Z-ca Dyrektora ds. Rozwoju Rynku Regulatory Software & Compliance
• Współtworzenie strategii rozwoju rynku software i compliance skierowanej do klientów budżetowych i biznesowych;
• Wsparcie dla Działów Sprzedaży w realizacji strategii sprzedażowej skierowanej do kluczowych klientów, w szczególności:
- pozyskiwanie i obsługa klientów kluczowych,
- przygotowywanie koncepcji produktowej projektu finansowanego z funduszy UE,
- realizacja projektów na drodze zamówień publicznych;
• Opieka nad klientami kluczowymi, w szczególności:
- monitorowanie prowadzonych projektów,
- doradzanie klientom,
- negocjacje oraz sprzedaż produktów/usług,
- nadzór nad realizacją projektów przetargowych lub kontraktów wysoko cennych (od złożenia oferty do odbiorów i uzyskania referencji);
• Współpraca partnerska, w tym:
- nawiązywanie współpracy i utrzymywanie relacji z partnerami i dystrybutorami oferty pokrewnej i uzupełniającej,
- utrzymywanie relacji i współpraca z branżowymi partnerami,
- budowanie konsorcjów lub współpracy w charakterze podwykonawcy w związku z realizowanymi projektami, negocjowanie warunków współpracy;
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych, w szczególności:
- śledzenie trendów rynkowych,
- monitorowanie działań konkurencji,
- systematyczne gromadzenie informacji o realizowanych przez konkurencję projektach;
• Współpraca z Dyrektorami Segmentów w zakresie włączania nowych produktów do dużych kontraktów, projektów unijnych oraz działań partnerskich.
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Kierownik ds. klientów kluczowych rynku samorządowego
• Realizacja założonych w planie rocznym i budżetowym działań promocyjno – sprzedażowych;
• Realizacja strategii sprzedażowej skierowanej do kluczowych klientów Segmentu;
• Pozyskiwanie i obsługa klientów JST oraz kluczowych klientów z rynku jednostek budżetowych, z naciskiem na projekty realizowane na drodze zamówień publicznych;
• Opieka nad klientami kluczowymi – monitorowanie prowadzonych projektów, doradzanie klientom, negocjacje oraz sprzedaż produktów/usług;
• Utrzymywanie relacji i współpraca z branżowymi partnerami, budowanie konsorcjów lub współpracy w charakterze podwykonawcy w związku z realizowanymi projektami, negocjowanie warunków współpracy;
• Przygotowywanie ofert oraz umów, i koordynacja ich realizacji;
• Nadzór nad realizacją projektów przetargowych lub kontraktów wysoko cennych (od złożenia oferty do odbiorów i uzyskania referencji);
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych (zamówienia publiczne) dotyczących Segmentu,
• Monitorowanie działań konkurencji i systematyczne gromadzenie informacji o realizowanych przez konkurencję projektach;
• Monitorowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych zgodnych z ofertą Segmentu.
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Kierownik Biura ds. Administracji i Zamówień Publicznych
• Przygotowywanie ofert oraz umów i koordynacja ich realizacji;
• Nadzór nad realizacją projektów przetargowych lub kontraktów wysoko cennych (od złożenia oferty do odbiorów i uzyskania referencji);
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych (zamówienia publiczne);
• Monitorowanie działań konkurencji i systematyczne gromadzenie informacji o realizowanych przez konkurencję projektach;
• Monitorowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych zgodnych z ofertą firmy;
• Pozyskiwanie i obsługa klientów JST oraz kluczowych klientów z rynku jednostek budżetowych, z naciskiem na projekty realizowane na drodze zamówień publicznych;
• Opieka nad klientami kluczowymi – monitorowanie prowadzonych projektów, doradzanie klientom, negocjacje oraz sprzedaż produktów/usług;
• Utrzymywanie relacji i współpraca z branżowymi partnerami, budowanie konsorcjów lub współpracy w charakterze podwykonawcy w związku z realizowanymi projektami, negocjowanie warunków współpracy.
ProgMan S.A.
Kierownik Biura ds. Administracji i Zamówień Publicznych
• Przygotowywanie ofert oraz umów i koordynacja ich realizacji;
• Nadzór nad realizacją projektów przetargowych lub kontraktów wysoko cennych (od złożenia oferty do odbiorów i uzyskania referencji);
• Monitorowanie i analiza danych rynkowych (zamówienia publiczne);
• Monitorowanie działań konkurencji i systematyczne gromadzenie informacji o realizowanych przez konkurencję projektach;
• Monitorowanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych zgodnych z ofertą firmy;
• Pozyskiwanie i obsługa klientów JST oraz kluczowych klientów z rynku jednostek budżetowych, z naciskiem na projekty realizowane na drodze zamówień publicznych;
• Opieka nad klientami kluczowymi – monitorowanie prowadzonych projektów, doradzanie klientom, negocjacje oraz sprzedaż produktów/usług;
• Utrzymywanie relacji i współpraca z branżowymi partnerami, budowanie konsorcjów lub współpracy w charakterze podwykonawcy w związku z realizowanymi projektami, negocjowanie warunków współpracy.

Szkolenia i kursy

- certyfikat Prince2 Practitioner,
- Structogman I-IV,
- I. II. III stopień zamówień publicznych;
- Nowelizacja Prawa Zamówień Publicznych;
- Zamówienia publiczne dla wykonawców po nowelizacji ustawy PZP;
- Podstawowe zasady udzielania zamówień publicznych;
- Specyfika zamówień publicznych po nowelizacji PZP;
- Zmiany w zamówieniach publicznych i problemy interpretacyjne z nich wynikające;
- Nowe zasady oceny ofert;
-Edukacja i Rozwój. Edukacja w samorządach;
-Zamówienia Publiczne 2016 - zmiany i kontynuacja;
-Zamówienia publiczne w oświacie;
-Nowelizacja Ustawy PZP 2016R;
-Umowy i prawa autorskie w zamówieniach publicznych w IT;
-Prawo cywilne w zamówieniach publicznych;
-Praktyka stosowania zamówień publicznych na dostawy i usługi informatyczne w świetle nowelizacji;
-Nowelizacja Ustawy prawo zamówień dla wykonawców.

Edukacja

Logo
MBA, MBA
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
Neuroprzywództwo, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
Logo
Historia, magisterskie
Uniwesytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Zainteresowania

kitesurfing, wycieczki górskie

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i