Paulina Szulc

Poszukuję ciekawej pasjonującej pracy
Gdynia, pomorskie

Języki

angielski
dobry
włoski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
pomoc w organizacji imprez, kelnerka,kierownik rewiru
Banglob- firma cateringowa
Orbis S.A.
urlop wychowawczy
24h opieka oraz dbanie o rozwój fizyczny,psychiczny, emocjonalny i intelektualny mojej cudownej córeczki :)
Logo
specjalista d/s rezerwacji
SOFITEL GRAND SOPOT
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów hotelu - dokonywanie rezerwacji indywidualnych oraz grupowych i kompleksowe udzielanie informacji, tworzenie ofert sprzedaży

Kontrolowanie rezerwacji;

Pozyskiwanie nowych klientów przez prowadzenie działań telemarketingowych;

Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży Mice oraz Marketingu

Zarządzenie profilami firm oraz wprowadzanie umów do systemu centralnego,prowadzenie rejestrów umów ;

Rozliczanie prowizji dla pośredników sprzedaży;

Sporządzanie statystyk, analiz i raportów sprzedaży umów hotelowych dla Revenue Manager

Sporządzanie i kontrola harmonogramów pracy;

Dokonywanie zamówień na materiały eksploatacyjne dla działu rezerwacji

Wyjaśnianie błędów i nieścisłości w fakturach – wystawianie korekt, duplikatów i specyfikacji; rozliczanie przedpłat; obciążanie niewykorzystanych rezerwacji gwarantowanych; wyjaśnianie nieścisłości w płatnościach rezerwacyjnych, czynne uczestnictwo w cotygodniowym spotkaniu kredytowym, sporządzanie raportów kredytowych
Logo
Kierownik zmiany recepcji (supervisor)
Sofitel Grand Sopot
Rozszerzenie obowiązków recepcjonisty m.in. o następujące obowiązki:
koordynacja i kontrola pracy recepcji hotelowej;
wyjaśnianie błędów i nieścisłości w fakturach – wystawianie korekt, duplikatów i specyfikacji;
rozliczanie przedpłat; obciążanie niewykorzystanych rezerwacji gwarantowanych;
uczestnictwo w szkoleniu recepcjonistów;
przygotowywanie i dystrybucja dziennych oraz miesięcznych raportów dla księgowości regionalnej, Dyrekcji, Biura Zarządu Orbis i centrali Accor
współuczestnictwo w organizacji, koordynowaniu i kontroli pracy recepcji, concierge i służby parterowej; efektywne planowanie pracy pod kątem liczby pracowników i obłożenia hotelu; sporządzanie i kontrola harmonogramów pracy;
dokonywanie zamówień na materiały eksploatacyjne dla recepcji, concierge i służby parterowej; czynny udział w odprawach dla kadry kierowniczej (w zastępstwie kierownika recepcji)
Logo
recepcjonistka
Sofitel Grand Sopot
obsługa klienta przy zameldowaniu i wymeldowaniu; dbałość o prawidłowy przebieg pobytu gości; przyjmowanie rezerwacji hotelowych; kontrola przyjętych płatności (w tym stanu kasy); przyjmowanie i rozpatrywanie skarg w ramach posiadanych kompetencji; tworzenie i prowadzenie komputerowej kartoteki gości; wykonywanie czynności związanych z audytem nocnym
Logo
asystent nauczyciela
Przedszkole Francusko – Polskie przy Związku Francuzów Zagranicą „UFE” w Gdyni
Międzynarodowe Targi Gdańskie SA
pomoc w sekretariacie zarządu
Międzynarodowe Targi Gdańskie SA
praca podczas targów wystawienniczych
Logo
asystent nauczyciela
Przedszkole Francusko – Polskie przy Związku Francuzów Zagranicą „UFE” w Gdyni

Edukacja

Logo
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I TOWAROZNAWSTWO, inżynierskie
Akademia Morska w Gdyni
503 Service Unavailable

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 38106748


Varnish cache server