Języki
angielski
dobry
włoski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
specjalista d/s rezerwacji
SOFITEL GRAND SOPOT
Telefoniczna i mailowa obsługa klientów hotelu - dokonywanie rezerwacji indywidualnych oraz grupowych i kompleksowe udzielanie informacji, tworzenie ofert sprzedaży
Kontrolowanie rezerwacji;
Pozyskiwanie nowych klientów przez prowadzenie działań telemarketingowych;
Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży Mice oraz Marketingu
Zarządzenie profilami firm oraz wprowadzanie umów do systemu centralnego,prowadzenie rejestrów umów ;
Rozliczanie prowizji dla pośredników sprzedaży;
Sporządzanie statystyk, analiz i raportów sprzedaży umów hotelowych dla Revenue Manager
Sporządzanie i kontrola harmonogramów pracy;
Dokonywanie zamówień na materiały eksploatacyjne dla działu rezerwacji
Wyjaśnianie błędów i nieścisłości w fakturach – wystawianie korekt, duplikatów i specyfikacji; rozliczanie przedpłat; obciążanie niewykorzystanych rezerwacji gwarantowanych; wyjaśnianie nieścisłości w płatnościach rezerwacyjnych, czynne uczestnictwo w cotygodniowym spotkaniu kredytowym, sporządzanie raportów kredytowych
Kontrolowanie rezerwacji;
Pozyskiwanie nowych klientów przez prowadzenie działań telemarketingowych;
Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży Mice oraz Marketingu
Zarządzenie profilami firm oraz wprowadzanie umów do systemu centralnego,prowadzenie rejestrów umów ;
Rozliczanie prowizji dla pośredników sprzedaży;
Sporządzanie statystyk, analiz i raportów sprzedaży umów hotelowych dla Revenue Manager
Sporządzanie i kontrola harmonogramów pracy;
Dokonywanie zamówień na materiały eksploatacyjne dla działu rezerwacji
Wyjaśnianie błędów i nieścisłości w fakturach – wystawianie korekt, duplikatów i specyfikacji; rozliczanie przedpłat; obciążanie niewykorzystanych rezerwacji gwarantowanych; wyjaśnianie nieścisłości w płatnościach rezerwacyjnych, czynne uczestnictwo w cotygodniowym spotkaniu kredytowym, sporządzanie raportów kredytowych
Kierownik zmiany recepcji (supervisor)
Sofitel Grand Sopot
Rozszerzenie obowiązków recepcjonisty m.in. o następujące obowiązki:
koordynacja i kontrola pracy recepcji hotelowej;
wyjaśnianie błędów i nieścisłości w fakturach – wystawianie korekt, duplikatów i specyfikacji;
rozliczanie przedpłat; obciążanie niewykorzystanych rezerwacji gwarantowanych;
uczestnictwo w szkoleniu recepcjonistów;
przygotowywanie i dystrybucja dziennych oraz miesięcznych raportów dla księgowości regionalnej, Dyrekcji, Biura Zarządu Orbis i centrali Accor
współuczestnictwo w organizacji, koordynowaniu i kontroli pracy recepcji, concierge i służby parterowej; efektywne planowanie pracy pod kątem liczby pracowników i obłożenia hotelu; sporządzanie i kontrola harmonogramów pracy;
dokonywanie zamówień na materiały eksploatacyjne dla recepcji, concierge i służby parterowej; czynny udział w odprawach dla kadry kierowniczej (w zastępstwie kierownika recepcji)
koordynacja i kontrola pracy recepcji hotelowej;
wyjaśnianie błędów i nieścisłości w fakturach – wystawianie korekt, duplikatów i specyfikacji;
rozliczanie przedpłat; obciążanie niewykorzystanych rezerwacji gwarantowanych;
uczestnictwo w szkoleniu recepcjonistów;
przygotowywanie i dystrybucja dziennych oraz miesięcznych raportów dla księgowości regionalnej, Dyrekcji, Biura Zarządu Orbis i centrali Accor
współuczestnictwo w organizacji, koordynowaniu i kontroli pracy recepcji, concierge i służby parterowej; efektywne planowanie pracy pod kątem liczby pracowników i obłożenia hotelu; sporządzanie i kontrola harmonogramów pracy;
dokonywanie zamówień na materiały eksploatacyjne dla recepcji, concierge i służby parterowej; czynny udział w odprawach dla kadry kierowniczej (w zastępstwie kierownika recepcji)
recepcjonistka
Sofitel Grand Sopot
obsługa klienta przy zameldowaniu i wymeldowaniu; dbałość o prawidłowy przebieg pobytu gości; przyjmowanie rezerwacji hotelowych; kontrola przyjętych płatności (w tym stanu kasy); przyjmowanie i rozpatrywanie skarg w ramach posiadanych kompetencji; tworzenie i prowadzenie komputerowej kartoteki gości; wykonywanie czynności związanych z audytem nocnym
Error 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 38106748
Varnish cache server