Doświadczenie zawodowe
Koordynator Studia Graficznego
- Odpowiada za przygotowanie i realizację strategii funkcjonowania studia graficznego zgodnie z wyznaczonymi standardami:
a. Diagnozuje potrzeby firmy na usługi graficzne,
b. Dokonuje oceny jakości pracy grafików,
c. Odpowiada za właściwe zarządzanie czasem pracy grafików;
- Bezpośrednio współpracuje z zewnętrznymi agencjami graficznymi i freelancerami
w zakresie wynikającym z potrzeb firmy, zarówno w obszarze on-line, jak i off-line;
- Dba o jakość materiałów dostarczanych przez partnerów zewnętrznych;
- Dba o właściwą komunikację między studiem graficznym i pozostałymi działami i biznesami firmy,
- Odpowiada za realizację budżetu studia graficznego, w zakresie swojej odpowiedzialności;
- Odpowiada za sprawne i zgodne z procedurami funkcjonowanie podległych pracowników i rozwój ich potencjału w zakresie m.in.: ustanawiania zadań i celów, kontroli i egzekwowania wyników pracy, okresowych ocen pracowników, rekrutacji
i rozwoju pracowników.
- Współuczestniczy w projektach wymagających doradztwa w zakresie grafiki i wizerunku,
- Odpowiada za kompletne opracowanie identyfikacji wizualnej firmy oraz standaryzację wszystkich elementów wizerunku firmy, pozwalające realizować strategię komunikowania się z otoczeniem i budowania przewagi konkurencyjnej;
- Odpowiada za przygotowywanie projektów graficznych oraz produkcję materiałów na potrzeby wyświetlania (materiałów statycznych i animowanych w technologii flash);
- Odpowiada za projektowanie i przygotowywanie elementów kampanii interaktywnych;
- Odpowiada za przygotowywanie innych projektów graficznych zależnych od trendów oraz rozwoju dostępnych technologii.
a. Diagnozuje potrzeby firmy na usługi graficzne,
b. Dokonuje oceny jakości pracy grafików,
c. Odpowiada za właściwe zarządzanie czasem pracy grafików;
- Bezpośrednio współpracuje z zewnętrznymi agencjami graficznymi i freelancerami
w zakresie wynikającym z potrzeb firmy, zarówno w obszarze on-line, jak i off-line;
- Dba o jakość materiałów dostarczanych przez partnerów zewnętrznych;
- Dba o właściwą komunikację między studiem graficznym i pozostałymi działami i biznesami firmy,
- Odpowiada za realizację budżetu studia graficznego, w zakresie swojej odpowiedzialności;
- Odpowiada za sprawne i zgodne z procedurami funkcjonowanie podległych pracowników i rozwój ich potencjału w zakresie m.in.: ustanawiania zadań i celów, kontroli i egzekwowania wyników pracy, okresowych ocen pracowników, rekrutacji
i rozwoju pracowników.
- Współuczestniczy w projektach wymagających doradztwa w zakresie grafiki i wizerunku,
- Odpowiada za kompletne opracowanie identyfikacji wizualnej firmy oraz standaryzację wszystkich elementów wizerunku firmy, pozwalające realizować strategię komunikowania się z otoczeniem i budowania przewagi konkurencyjnej;
- Odpowiada za przygotowywanie projektów graficznych oraz produkcję materiałów na potrzeby wyświetlania (materiałów statycznych i animowanych w technologii flash);
- Odpowiada za projektowanie i przygotowywanie elementów kampanii interaktywnych;
- Odpowiada za przygotowywanie innych projektów graficznych zależnych od trendów oraz rozwoju dostępnych technologii.
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó