Umiejętności
Obsługa urządzeń biurowych
zarządzanie sobą w czasie
Prawo jazdy kat B
organizacja pracy własnej
Comarch ERP Optima
obsługa interesantów
znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
Instrukcja kancelaryjna
obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej
Obsługa pakietu MS Office i pokrewnych
praca biurowa i administracyjna
Obsługa programu Cheops
Obsługa programu Amazis i Nemezis
obsługa programu Top-Team
Doświadczenie zawodowe
Inspektor
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie
Prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań z zakresu przyznawania świadczeń
z funduszu alimentacyjnego:
• przyjmowanie wniosków, prowadzenie dokumentacji osób korzystających
i ubiegających się o świadczenia oraz ustalanie uprawnień do w/w świadczeń,
• wydawanie rozstrzygnięć i decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach,
przygotowywanie wezwań, wszczęć, zawiadomień, powiadomień oraz weryfikacja
uprawnień do świadczeń,
• sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym stanowiących podstawę
do wypłaty świadczeń,
• wyjaśnianie i prowadzenie spraw związanych ze zwrotami bankowymi, odrzutami
i świadczeniami nieodebranymi
Prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań z zakresu postępowania wobec
dłużników alimentacyjnych:
• przygotowywanie informacji dla dłużników alimentacyjnych o przyznaniu osobie
uprawnionej świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
• przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń
majątkowych od dłużników alimentacyjnych,
• przygotowywanie zawiadomień o wszczęciu postępowania oraz projektów decyzji
administracyjnych dot. dłużników alimentacyjnych,
• przygotowywanie wniosków o ściganie oraz składanie zeznań na policji,
w prokuraturze oraz w sądzie w związku z kierowanymi wnioskami o ściganie,
• analiza składanych wniosków w indywidualnych sprawach dotyczących umorzenia
należności, rozłożenia na raty, odroczenia terminu płatności oraz przygotowywanie
projektów rozstrzygnięć w powyższych sprawach,
• przygotowywanie oraz pozyskiwanie dokumentacji celem kierowania wniosków
o wszczęcie egzekucji z nieruchomości,
• współpraca z komornikami sądowymi i innymi organami egzekucyjnymi oraz
z organami ścigania
Obsługa baz danych świadczeniobiorców oraz dłużników alimentacyjnych
z funduszu alimentacyjnego:
• przyjmowanie wniosków, prowadzenie dokumentacji osób korzystających
i ubiegających się o świadczenia oraz ustalanie uprawnień do w/w świadczeń,
• wydawanie rozstrzygnięć i decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach,
przygotowywanie wezwań, wszczęć, zawiadomień, powiadomień oraz weryfikacja
uprawnień do świadczeń,
• sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym stanowiących podstawę
do wypłaty świadczeń,
• wyjaśnianie i prowadzenie spraw związanych ze zwrotami bankowymi, odrzutami
i świadczeniami nieodebranymi
Prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań z zakresu postępowania wobec
dłużników alimentacyjnych:
• przygotowywanie informacji dla dłużników alimentacyjnych o przyznaniu osobie
uprawnionej świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
• przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń
majątkowych od dłużników alimentacyjnych,
• przygotowywanie zawiadomień o wszczęciu postępowania oraz projektów decyzji
administracyjnych dot. dłużników alimentacyjnych,
• przygotowywanie wniosków o ściganie oraz składanie zeznań na policji,
w prokuraturze oraz w sądzie w związku z kierowanymi wnioskami o ściganie,
• analiza składanych wniosków w indywidualnych sprawach dotyczących umorzenia
należności, rozłożenia na raty, odroczenia terminu płatności oraz przygotowywanie
projektów rozstrzygnięć w powyższych sprawach,
• przygotowywanie oraz pozyskiwanie dokumentacji celem kierowania wniosków
o wszczęcie egzekucji z nieruchomości,
• współpraca z komornikami sądowymi i innymi organami egzekucyjnymi oraz
z organami ścigania
Obsługa baz danych świadczeniobiorców oraz dłużników alimentacyjnych
Podinspektor ds. zwrotu świadczeń
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lublinie
• przyjmowanie na stanowisko spraw na podstawie protokołu, prowadzenie dokumentacji osób zobowiązanych do zwrotu nienależnie pobranych świadczeń socjalnych, dochodzenie należności
• przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tym decyzji i postanowień oraz wydawanie rozstrzygnięć w indywidualnych sprawach w zakresie ustalenia i żądania zwrotu nienależnie pobranych świadczeń
• przygotowywanie oraz podpisywanie zawiadomień o dokonywanych potrąceniach nienależnie pobranych świadczeń z bieżąco wypłacanych świadczeń socjalnych
• przygotowywanie wystąpień do podmiotów prowadzących rachunki płatnicze oraz banków w zakresie zwrotu świadczeń nienależnie pobranych po śmierci osoby uprawnionej
• analiza składanych wniosków w indywidualnych sprawach dotyczących umorzenia należności, rozłożenia na raty lub odroczenia terminu spłaty należności oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tych sprawach
• analiza i przygotowywanie spraw przedawnionych celem dokonania odpisu
• sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym stanowiących podstawę wypłaty świadczeń, dokonywanie potrąceń, rozliczanie wpłat organów egzekucyjnych oraz osób zobowiązanych do spłaty należności, zwroty nadpłat
• wyjaśnianie i prowadzenie spraw związanych ze zwrotami bankowymi, odrzutami oraz świadczeniami nieodebranymi
• występowanie do innych instytucji z wnioskiem o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych bądź o wydanie dokumentów
• przygotowywanie wszelkich niezbędnych danych, analiz i sprawozdań z zakresu realizowanych zadań
• obsługa programów dziedzinowych NEZMEZIS, TOP-TEAM, KSAT
• przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tym decyzji i postanowień oraz wydawanie rozstrzygnięć w indywidualnych sprawach w zakresie ustalenia i żądania zwrotu nienależnie pobranych świadczeń
• przygotowywanie oraz podpisywanie zawiadomień o dokonywanych potrąceniach nienależnie pobranych świadczeń z bieżąco wypłacanych świadczeń socjalnych
• przygotowywanie wystąpień do podmiotów prowadzących rachunki płatnicze oraz banków w zakresie zwrotu świadczeń nienależnie pobranych po śmierci osoby uprawnionej
• analiza składanych wniosków w indywidualnych sprawach dotyczących umorzenia należności, rozłożenia na raty lub odroczenia terminu spłaty należności oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tych sprawach
• analiza i przygotowywanie spraw przedawnionych celem dokonania odpisu
• sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym stanowiących podstawę wypłaty świadczeń, dokonywanie potrąceń, rozliczanie wpłat organów egzekucyjnych oraz osób zobowiązanych do spłaty należności, zwroty nadpłat
• wyjaśnianie i prowadzenie spraw związanych ze zwrotami bankowymi, odrzutami oraz świadczeniami nieodebranymi
• występowanie do innych instytucji z wnioskiem o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych bądź o wydanie dokumentów
• przygotowywanie wszelkich niezbędnych danych, analiz i sprawozdań z zakresu realizowanych zadań
• obsługa programów dziedzinowych NEZMEZIS, TOP-TEAM, KSAT
Sprzedawca
• kompleksowa obsługa klienta i budowanie długotrwałych relacji z klientem
• eksponowanie towaru zgodnie ze standardami firmy oraz dbałość o porządek,
• obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego, przyjmowanie zwrotów i reklamacji,
• stała kontrola aktualnych cen produktów, dbałość o właściwe magazynowanie
towaru, odpowiednie zabezpieczanie produktów,
• przyjmowanie dostaw towaru, przygotowywanie i wysyłka towaru do innych salonów zgodnie z wytycznymi
• eksponowanie towaru zgodnie ze standardami firmy oraz dbałość o porządek,
• obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego, przyjmowanie zwrotów i reklamacji,
• stała kontrola aktualnych cen produktów, dbałość o właściwe magazynowanie
towaru, odpowiednie zabezpieczanie produktów,
• przyjmowanie dostaw towaru, przygotowywanie i wysyłka towaru do innych salonów zgodnie z wytycznymi
Podinspektor ds. funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych i dodatków mieszkaniowych
Ośrodek Pomocy Społecznej w Wólce
prowadzenie dokumentacji i postępowania dotyczącego osób uprawnionych do
świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych oraz dodatków
mieszkaniowych
• prowadzenie dokumentacji i postępowania dotyczącego dłużników alimentacyjnych
• przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń
z funduszu alimentacyjnego świadczeń rodzinnych, dodatków mieszkaniowych oraz
dotyczących dłużników alimentacyjnych
• przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych z dłużnikami oraz wywiadów
środowiskowych w miejscu zamieszkania osób wnioskujących o przyznanie
dodatku mieszkaniowego
• współpraca z sądem, komornikiem sądowym, urzędem pracy, prokuratorem, starostą
oraz z innymi osobami oraz jednostkami administracji publicznej
• sporządzanie analiz i sprawozdań z własnej działalności
• współpraca z działem księgowo-administracyjnym w celu sporządzania listy wypłat
świadczeń, rozliczania zwrotów komorniczych oraz zwrotów świadczeń nienależnie
pobranych, opracowywania potrzeb i środków z zakresu swojego działania
• obsługa programów dziedzinowych
świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych oraz dodatków
mieszkaniowych
• prowadzenie dokumentacji i postępowania dotyczącego dłużników alimentacyjnych
• przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu świadczeń
z funduszu alimentacyjnego świadczeń rodzinnych, dodatków mieszkaniowych oraz
dotyczących dłużników alimentacyjnych
• przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych z dłużnikami oraz wywiadów
środowiskowych w miejscu zamieszkania osób wnioskujących o przyznanie
dodatku mieszkaniowego
• współpraca z sądem, komornikiem sądowym, urzędem pracy, prokuratorem, starostą
oraz z innymi osobami oraz jednostkami administracji publicznej
• sporządzanie analiz i sprawozdań z własnej działalności
• współpraca z działem księgowo-administracyjnym w celu sporządzania listy wypłat
świadczeń, rozliczania zwrotów komorniczych oraz zwrotów świadczeń nienależnie
pobranych, opracowywania potrzeb i środków z zakresu swojego działania
• obsługa programów dziedzinowych
Stażysta - technik prac biurowych
Trzeci Urząd Skarbowy W Lublinie
- wykonywanie zadań z zakresu komórki organizacyjnej
- praca w systemach komputerowych funkcjonujących w Urzędzie
- wykonywanie czynności związanych z ekspedycją poczty
- prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi
- prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną
- wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentów
- wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem Urzędu
- praca w systemach komputerowych funkcjonujących w Urzędzie
- wykonywanie czynności związanych z ekspedycją poczty
- prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi
- prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną
- wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentów
- wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem Urzędu
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Sprzedaż
Inne
Organizacje
Koło Naukowe Instytutu Nauk o Rodzinie KUL
(koordynator działań o charakterze społecznym, konferencji i pogadanek naukowych)
Samorząd Studentów Wydziału Teologii KUL
(sekretarz/skarbnik, członek Rady Wydziału Teologii KUL, koordynator działań o charakterze społecznym)
Koło Naukowe Studentów Pedagogiki KUL
(sekretarz, koordynator działań o charakterze społecznym)
(koordynator działań o charakterze społecznym, konferencji i pogadanek naukowych)
Samorząd Studentów Wydziału Teologii KUL
(sekretarz/skarbnik, członek Rady Wydziału Teologii KUL, koordynator działań o charakterze społecznym)
Koło Naukowe Studentów Pedagogiki KUL
(sekretarz, koordynator działań o charakterze społecznym)
Inne
Prawo jazdy kat. B