Paulina Skrzypek

Customer Experience Partner, Maersk Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Język angielski w biznesie Prawo jazdy Odpowiedzialność Strategia marketingowa Microsoft Office Negocjacje Project Management Zarządzanie Sprzedażą Praca w zespole Zarządzanie zespołem Obsługa klienta

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Maersk Polska Sp. z o.o.
Customer experience partner
*Coordinate the movement of Export/Import cargo for the ports.
*Answer all customer inquiries regarding Export/Import cargo; facilitate resolution, and follow-through to resolve related issues.
*Manage customer exceptions handling their cargo from end to end as outlined in the Customer Care Model.
*Manage business-related communications and provide timely responses.
*Develop and maintain relationships with internal and external clients, vendors, and agencies including sales, line management, dispatch
Centrala Banku Polska Kasa Opieki S.A.
Unistart Program
Udział w testach aplikacji bankowych, projektowaniu i weryfikacji procesów biznesowych w Banku oraz regulacji produktowych, przygotowywanie prezentacji produktowych, materiałów szkoleniowych, wsparcie merytoryczne dla pracowników oddziałów Banku, koordynacja procesów sprzedażowych
CBB Call Center
konsultant w dziale obsługi klienta
-obsługa klienta detalicznego w zakresie kart płatniczych z uwzględnieniem klienta anglojęzycznego
-obsługa klientów Premium z języku angielskim
-udzielanie kompleksowych informacji w zakresie bankowości elektronicznej oraz wykonywanie dyspozycji zleconych przez klientów
-obsługa infolinii autoryzacyjnej Banku
-realizacja comiesięcznych celów sprzedażowych
Logo
konsultant w dziale sprzedaży
CBB Bank Peako SA
-utrzymywanie relacji handlowych z obecnymi klientami Banku Pekao SA
-dbałość o wysoką jakość usług świadczonych przez Bank
-dopasowanie oferty kredytowej i oszczędnościowej dla klienta indywidualnego na podstawie rozmowy telefonicznej
-wysoka skuteczność potwierdzona wynikami sprzedażowymi
Logo
Kelnerka
Dworek w Dawnej Szkole
obsługa oraz pomoc w organizacji imprez okolicznosciowych.

Edukacja

Logo
Master in Management, magisterskie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
finanse i rachunkowość, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

kuchnia, muzyka, zdrowy stylo życia

Inne

Pracowitość, sumienność, punktualność, rzetelność, łatwość przyswajania nowych informacji i , wysoka kultura osobista i szybkie nawiązywanie kontaktów interpersonalnych

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.