Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Gabinetu
ARTDENT S.C Gabinet stomatologiczno-protetyczny
Prowadzenie zmiany pracy gabinetu stomatologicznego:
- rejestracja pacjentów
- rozliczanie formalności
- wykonywanie zdjęć RVG, OPG
- przygotowanie dnia pracy lekarza oraz higienistek stomatologicznych
- dbanie o płynność dnia pracy
Organizacja pracy wewnętrznej gabinetu:
- organizacja zmian lekarzy stomatologów oraz asystentek
- ustalanie grafiku
- prowadzenie rozliczeń
- prowadzenie procesów rekrutacji nowych pracowników
- wdrażanie nowych pracowników w procedury pracy gabinetu
- prowadzenie analiz miesięcznych, raportów finanosowo-fiskalnych, prowadzenie drobnych spraw kadrowych
- koordynowanie projektu doskonałej obsługi pacjenta, motywowanie pracownika
- rejestracja pacjentów
- rozliczanie formalności
- wykonywanie zdjęć RVG, OPG
- przygotowanie dnia pracy lekarza oraz higienistek stomatologicznych
- dbanie o płynność dnia pracy
Organizacja pracy wewnętrznej gabinetu:
- organizacja zmian lekarzy stomatologów oraz asystentek
- ustalanie grafiku
- prowadzenie rozliczeń
- prowadzenie procesów rekrutacji nowych pracowników
- wdrażanie nowych pracowników w procedury pracy gabinetu
- prowadzenie analiz miesięcznych, raportów finanosowo-fiskalnych, prowadzenie drobnych spraw kadrowych
- koordynowanie projektu doskonałej obsługi pacjenta, motywowanie pracownika
Szkolenia i kursy
Mati Consulting Szkolenia, Profesjonalny sprzedawca – Przedstawiciel handlowy
Oboda Consulting & Training Group,
Profesjonalna rozmowa telefoniczna.
Szkolenie dla rejestratorek – profesjonalne prowadzenie rozmowy telefonicznej z pacjentem.
Oboda Consulting & Training Group,
Profesjonalna obsługa pacjenta w gabinecie.
Szkolenie dla rejestratorek – profesjonalna obsługa pacjenta w bezpośrednim kontakcie
100%plus Szkolenia Konsulting Coaching
"Doskonała obsługa Pacjenta" Szkolenie dla Personelu Recepcji
Oboda Consulting & Training Group,
Profesjonalna rozmowa telefoniczna.
Szkolenie dla rejestratorek – profesjonalne prowadzenie rozmowy telefonicznej z pacjentem.
Oboda Consulting & Training Group,
Profesjonalna obsługa pacjenta w gabinecie.
Szkolenie dla rejestratorek – profesjonalna obsługa pacjenta w bezpośrednim kontakcie
100%plus Szkolenia Konsulting Coaching
"Doskonała obsługa Pacjenta" Szkolenie dla Personelu Recepcji
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Grupy
Uniwersytet Rolniczy w Krakowie
Uczelnia wywodzi się z Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie od 1890 r. rozwijały się nauki rolnicze i leśne.