Umiejętności
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Word
Project Management
Trade Marketing
360 Campaigns
Microsoft PowerPoint
język angielski
Reklama
Zarządzanie klientami
Język hiszpański
POSM
Traditional trade
Loterie
Loyalty Program Development
Promocja produktu
Języki
hiszpański
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Account Manager
Kluczowe obowiązki:
- Analizowałam potrzeby Klientów i doradzałam dobór narzędzi market.
- Brałam udział w tworzeniu strategii market. dla obsługiwanych marek
- Przeprowadziłam kampanie 360 i CSR, konkursy, loterie promocyjne oraz programy motywacyjne i lojalnościowe
- Kierowałam pracami nad POSM do wielu aktywacji
- Negocjowałam z Klientami budżety kampanii i akcji
- Koordynowałam pracę zespołów projektowych w agencji
- Analizowałam wynik pracy działów kreatywnych pod kątem skuteczne- go dotarcia do grupy docelowej i osiągnięcia założonych celów
- Stworzyłam kompleksowe kosztorysy i rozliczałam zlecenia
Realizacje:
- Tyskie: „Prosta taktyka na mecz” POSM, „Taktyka Mistrzów” prog. motywacyjny dla dystrybutorów
- Nivea: „Pielęgnuj wspólne lata” kampania 360 + loteria
- V33 Polska: „Malujemy uśmiechy” kampania CSR + konkurs
Osiągnięcia:
- Intensywnie współpracowałam z Izbą Celną, czego wynikiem było krótsze niż ustawowe oczekiwanie na zatwierdzenie regulaminu loterii
- Dzięki koordynowanej przeze mnie kampanii pomoc otrzymało 10 rodzinnych domów dziecka
- Analizowałam potrzeby Klientów i doradzałam dobór narzędzi market.
- Brałam udział w tworzeniu strategii market. dla obsługiwanych marek
- Przeprowadziłam kampanie 360 i CSR, konkursy, loterie promocyjne oraz programy motywacyjne i lojalnościowe
- Kierowałam pracami nad POSM do wielu aktywacji
- Negocjowałam z Klientami budżety kampanii i akcji
- Koordynowałam pracę zespołów projektowych w agencji
- Analizowałam wynik pracy działów kreatywnych pod kątem skuteczne- go dotarcia do grupy docelowej i osiągnięcia założonych celów
- Stworzyłam kompleksowe kosztorysy i rozliczałam zlecenia
Realizacje:
- Tyskie: „Prosta taktyka na mecz” POSM, „Taktyka Mistrzów” prog. motywacyjny dla dystrybutorów
- Nivea: „Pielęgnuj wspólne lata” kampania 360 + loteria
- V33 Polska: „Malujemy uśmiechy” kampania CSR + konkurs
Osiągnięcia:
- Intensywnie współpracowałam z Izbą Celną, czego wynikiem było krótsze niż ustawowe oczekiwanie na zatwierdzenie regulaminu loterii
- Dzięki koordynowanej przeze mnie kampanii pomoc otrzymało 10 rodzinnych domów dziecka
Senior Account Executive
Kluczowe obowiązki:
- Budowałam relacje z Klientami
- Prowadziłam prezentacje u Klienta
- Kierowałam pracami nad cyklem eventów
- Koordynowałam tworzenie filmów do aktywacji digitalowej (5 Stadion)
- Współpracowałam ze wszystkimi działami agencji i podwykonawcami
Realizacje:
- Tyskie: „5 Stadion”, „I Warszawski Festiwal Kultury Piwnej”, KV dla 2 platform komunikacji regionalnej, POSM
- Nivea: „Pielęgnuj bliskość z Nivea” kampania 360 + loteria
- V33 Polska: „O prawdziwą miłość się dba” kampania 360, „Przekaż budę w dobre łapy” kampania CSR
- Galeria Malta: 3 sezonowe kampanie, szereg mniejszych aktywacji
Osiągnięcia:
- Zbudowałam na tyle silną relację z Klientem, że po roku współpracy w wyniku wygranego przetargu Klient ten na stałe zagościł w portfolio Agencji
- Obsługiwałam Klienta w języku angielskim (Nivea)
- Byłam jednym z kilku Executive'ów pracujących nad kampanią 5 Stadion (współpracowałam ze Zbigniewem Bońkiem, Luisem Figo i Marco van Bastenem)Zorganizowałam 2 udane konferencje sprzedaży (Tyskie)
- Przygotowałam pokaz mody dla centrum handlowego
- Dzięki koordynowanej przeze mnie kampanii 360 o 5% wzrósł indeks lojalności Klientów wobec obsługiwanej przeze mnie firmy
- Budowałam relacje z Klientami
- Prowadziłam prezentacje u Klienta
- Kierowałam pracami nad cyklem eventów
- Koordynowałam tworzenie filmów do aktywacji digitalowej (5 Stadion)
- Współpracowałam ze wszystkimi działami agencji i podwykonawcami
Realizacje:
- Tyskie: „5 Stadion”, „I Warszawski Festiwal Kultury Piwnej”, KV dla 2 platform komunikacji regionalnej, POSM
- Nivea: „Pielęgnuj bliskość z Nivea” kampania 360 + loteria
- V33 Polska: „O prawdziwą miłość się dba” kampania 360, „Przekaż budę w dobre łapy” kampania CSR
- Galeria Malta: 3 sezonowe kampanie, szereg mniejszych aktywacji
Osiągnięcia:
- Zbudowałam na tyle silną relację z Klientem, że po roku współpracy w wyniku wygranego przetargu Klient ten na stałe zagościł w portfolio Agencji
- Obsługiwałam Klienta w języku angielskim (Nivea)
- Byłam jednym z kilku Executive'ów pracujących nad kampanią 5 Stadion (współpracowałam ze Zbigniewem Bońkiem, Luisem Figo i Marco van Bastenem)Zorganizowałam 2 udane konferencje sprzedaży (Tyskie)
- Przygotowałam pokaz mody dla centrum handlowego
- Dzięki koordynowanej przeze mnie kampanii 360 o 5% wzrósł indeks lojalności Klientów wobec obsługiwanej przeze mnie firmy
Senior Account Executive
Klient: Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.
Marki: Dulux, Sadolin
Projekty: program lojalnościowy + loteria, POSM dla Sadolin, komunikacja wewnętrzna - dECO sfera Zielone Biuro, identyfikacja wizualna dla Dulux Profesjonalne Centrum Malarskie, cykl 24 szkoleń dla sprzedawców z kanału SSO
Marki: Dulux, Sadolin
Projekty: program lojalnościowy + loteria, POSM dla Sadolin, komunikacja wewnętrzna - dECO sfera Zielone Biuro, identyfikacja wizualna dla Dulux Profesjonalne Centrum Malarskie, cykl 24 szkoleń dla sprzedawców z kanału SSO
Account Executive
Agencja Reklamowa AXEL
Obsługiwane marki:
- Lisner Sp. z o.o. (programy motywacyjne dla hurtowników)
- Tchibo Coffee Service (katalog produktowy)
- Lumag (katalogi produktowe)
- HEEL Polska (materiały informacyjne dla Viburcolu Compositum – zamiana leku OTC na RX)
- Lisner Sp. z o.o. (programy motywacyjne dla hurtowników)
- Tchibo Coffee Service (katalog produktowy)
- Lumag (katalogi produktowe)
- HEEL Polska (materiały informacyjne dla Viburcolu Compositum – zamiana leku OTC na RX)
Account Executive
- utrzymywanie kontaktu ze stałymi klientami firmy (Lewiatan Wielkopolska, C.T. Macro, PWN.PL, Styropol)
- doradztwo z zakresu poligrafii i reklamy
- sporządzanie ofert oraz wycen
- koordynacja realizacji projektów na poszczególnych etapach
- współorganizacja eventów oraz imprez teambuildingowych
- współtworzenie programu lojanościowego
- doradztwo z zakresu poligrafii i reklamy
- sporządzanie ofert oraz wycen
- koordynacja realizacji projektów na poszczególnych etapach
- współorganizacja eventów oraz imprez teambuildingowych
- współtworzenie programu lojanościowego
Szkolenia i kursy
Kurs MS Office II stopnia
Prawo jazdy kat. B
Prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
kultura hiszpańska, książki Olgi Tokarczuk, aerobik
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni