Umiejętności
Kultura
Rozrywka
Facebook Marketing
Google Adwords
Google Analytics
Internet
Dziennikarstwo
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Media
Organizacja imprez
Public Relations
Social Media
Umiejętności społeczne
Komunikacja zintegrowana
Events Organisation
Redagowanie i copywriting
redagowanie artykułów
Redakcja stron interentowych
Odporność na stres, elastyczność
redagowanie i tworzenie materiałów prasowych (innych tekstów)
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Co-owner
Galeria Uległa
- organizacja wystawy: kreacja, produkcja i realizacja
- przygotowanie koncepcji i scenariusza wydarzenia w oparciu o genius loci
- dobór odpowiednich artystów
- montaż prac, przygotowanie ekspozycji oraz demontaż
- przygotowanie materiałów promocyjnych: plakaty, ulotki
- promocja wydarzenia w social media i media relations
- działania public relations
- opieka kuratorska
- prowadzenie wernisażu
- organizacja wydarzeń w oparciu o kulturę i sztukę
Miejsca, które na co dzień nie funkcjonują jako galerie sztuki, mogą stać się wartościową przestrzenią zarówno dla twórcy, jak i widza.
Działamy po to, aby stworzyć artystom alternatywne możliwości prezentowania swojej twórczości i znajdowania dla niej odbiorców.
Mamy za sobą ponad 100 zorganizowanych wystaw, targów, kameralnych koncertów oraz akcji performatywno-artystycznych.
ulegamy artystom
uwalniamy sztukę
skracamy dystans
- przygotowanie koncepcji i scenariusza wydarzenia w oparciu o genius loci
- dobór odpowiednich artystów
- montaż prac, przygotowanie ekspozycji oraz demontaż
- przygotowanie materiałów promocyjnych: plakaty, ulotki
- promocja wydarzenia w social media i media relations
- działania public relations
- opieka kuratorska
- prowadzenie wernisażu
- organizacja wydarzeń w oparciu o kulturę i sztukę
Miejsca, które na co dzień nie funkcjonują jako galerie sztuki, mogą stać się wartościową przestrzenią zarówno dla twórcy, jak i widza.
Działamy po to, aby stworzyć artystom alternatywne możliwości prezentowania swojej twórczości i znajdowania dla niej odbiorców.
Mamy za sobą ponad 100 zorganizowanych wystaw, targów, kameralnych koncertów oraz akcji performatywno-artystycznych.
ulegamy artystom
uwalniamy sztukę
skracamy dystans
PR / Copywriting (freelance)
Biurokreacja.com
- copywriting, działania PR, marketingowe,
- eventy.
Wybrani Klienci (więcej na stronie www):
Extended Disc Polska (przygotowanie tekstów reklamowych na ulotki, roll-upy, audyt i teksty na stronę www),
PPHU Brejnak (audyt i przygotowanie treści na stronę www)
Koneser (współorganizacja eventu)
- eventy.
Wybrani Klienci (więcej na stronie www):
Extended Disc Polska (przygotowanie tekstów reklamowych na ulotki, roll-upy, audyt i teksty na stronę www),
PPHU Brejnak (audyt i przygotowanie treści na stronę www)
Koneser (współorganizacja eventu)
Account Manager
- tworzenie planów działań informacyjno-promocyjnych oraz budżetów
- raportowanie działań komunikacyjnych
- działania public relations oraz eventy dla klientów, takich jak: Vetrex, Ambasada Królestwa Niderlandów, Agencja Promocji Zieleni, Flower Expo Polska, JustChrys
- obsługa stron na Facebooku
- raportowanie działań komunikacyjnych
- działania public relations oraz eventy dla klientów, takich jak: Vetrex, Ambasada Królestwa Niderlandów, Agencja Promocji Zieleni, Flower Expo Polska, JustChrys
- obsługa stron na Facebooku
Projekty eventowe, kulturalne i promocyjne dla Wydziału Kultury i Promocji (etat)
Wydział Kultury i Promocji Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- stworzenie strategii promocji Dzielnicy na rok 2013,
- redagowanie tekstów na stronę www, treści przemówień, informacji prasowych, ulotek, wydawnictw, pism,
- stworzenie i aktualizacja bazy mediów,
- stworzenie strony na Facebooku (urzędu oraz wydarzeń cyklicznych) oraz kanału Youtube,
- zarządzanie relacjami z przedsiębiorcami i artystami w dzielnicy – m.in. organizacja spotkań z środowiskiem zajmującym się kulturą,
- organizacja oraz promocja eventów (Noc Pragi, Jarmark Floriański, KULmixTURA, Praskie Lato, przygotowanie poprzedzających je konferencji prasowych,
- przygotowanie ofert dla sponsorów,
- współautorstwo gazetki o dzielnicy „Niezwykła Praga”.
- redagowanie tekstów na stronę www, treści przemówień, informacji prasowych, ulotek, wydawnictw, pism,
- stworzenie i aktualizacja bazy mediów,
- stworzenie strony na Facebooku (urzędu oraz wydarzeń cyklicznych) oraz kanału Youtube,
- zarządzanie relacjami z przedsiębiorcami i artystami w dzielnicy – m.in. organizacja spotkań z środowiskiem zajmującym się kulturą,
- organizacja oraz promocja eventów (Noc Pragi, Jarmark Floriański, KULmixTURA, Praskie Lato, przygotowanie poprzedzających je konferencji prasowych,
- przygotowanie ofert dla sponsorów,
- współautorstwo gazetki o dzielnicy „Niezwykła Praga”.
Dyrektor Biura
- zarządzanie pracą biura,
- pozyskiwanie członków stowarzyszenia,
- organizowanie warsztatów merytorycznych, spotkań networkingowych, szkoleń (m.in. trening według filozofii win-win i zwiedzanie Stadionu Legii pod kątem branży), eventów (m.in. spotkanie wigilijne i wielkanocne branży),
- wspieranie działań PR oraz wizerunkowych (redagowanie WWW, Facebooka, kontakt z mediami i organizacjami),
- współpraca z mediami, współtworzenie marki SBE (m.in. patronaty nad imprezami).
- pozyskiwanie członków stowarzyszenia,
- organizowanie warsztatów merytorycznych, spotkań networkingowych, szkoleń (m.in. trening według filozofii win-win i zwiedzanie Stadionu Legii pod kątem branży), eventów (m.in. spotkanie wigilijne i wielkanocne branży),
- wspieranie działań PR oraz wizerunkowych (redagowanie WWW, Facebooka, kontakt z mediami i organizacjami),
- współpraca z mediami, współtworzenie marki SBE (m.in. patronaty nad imprezami).
Specjalista ds. PR
- współorganizacja inauguracji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, konferencji prasowych,
- przygotowywanie wywiadów,
- redagowanie strony internetowej, kontakt z mediami,
- obsługa stron na Facebook’u).
- przygotowywanie wywiadów,
- redagowanie strony internetowej, kontakt z mediami,
- obsługa stron na Facebook’u).
Dziennikarka (freelancer)
Business Media, Media & Marketing Polska
- kilkadziesiąt publikacji dot. komunikacji marketingowej, PR, organizacji eventów i konferencji, gadżetów reklamowych, nowych technologii, digital signage, POS, rzeczywistości rozszerzonej, sylwetek ludzi świata wizażu, mody, trendów, testów konsumenckich, zagadnień branżowych.
Teksty dotyczące branży komunikacji marketingowej, m.in.: Słodka reklama; Konferencja idealna - jak to zrobić?; Digital Signage w sieciach; Świąteczne upominki; Centrum handlowe - wielkie wydarzenie; Od dekoracji po interakcję itp.
Teksty dotyczące branży komunikacji marketingowej, m.in.: Słodka reklama; Konferencja idealna - jak to zrobić?; Digital Signage w sieciach; Świąteczne upominki; Centrum handlowe - wielkie wydarzenie; Od dekoracji po interakcję itp.
Dziennikarka (freelancer)
E-makeup, Make-up International
- teksty dotyczące wizażu, makijażu, stylizacji, m.in.: Makijaż artystyczny (Artistic Make-up), Trends Book Jesień/Zima 2008, Techniki analizy kolorystycznej, Testy konsumenckie: błyszczyki do ust, Pat McGrath - rajski ptak makijażu fashion,Gwiezdna wędrówka Barneya Burmana.
- przygotowanie internetowego wydania e-makeup w programie InDesign - teksty do wglądu.- teksty dotyczące wizażu, makijażu, stylizacji, m.in.: Makijaż artystyczny (Artistic Make-up), Trends Book Jesień/Zima 2008, Techniki analizy kolorystycznej, Testy konsumenckie: błyszczyki do ust, Pat McGrath - rajski ptak makijażu fashion,Gwiezdna wędrówka Barneya Burmana.
- przygotowanie internetowego wydania e-makeup w programie InDesign - teksty do wglądu.
- przygotowanie internetowego wydania e-makeup w programie InDesign - teksty do wglądu.- teksty dotyczące wizażu, makijażu, stylizacji, m.in.: Makijaż artystyczny (Artistic Make-up), Trends Book Jesień/Zima 2008, Techniki analizy kolorystycznej, Testy konsumenckie: błyszczyki do ust, Pat McGrath - rajski ptak makijażu fashion,Gwiezdna wędrówka Barneya Burmana.
- przygotowanie internetowego wydania e-makeup w programie InDesign - teksty do wglądu.
Asystentka
- pomoc w przygotowywaniu projektów,
- redagowanie tekstów, sprawozdania z konferencji,
- kontakt z mediami, organizacja eventów,
- współtworzenie Poradnika dla Klienta Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo - Technologicznego.
- redagowanie tekstów, sprawozdania z konferencji,
- kontakt z mediami, organizacja eventów,
- współtworzenie Poradnika dla Klienta Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo - Technologicznego.
Projekty
OTWARTA ZĄBKOWSKA
- współtworzenie programu oraz organizacja,
- komunikacja ze wszystkimi partnerami projektu: Urzędem m.st. Warszawy, Teatrem Powszechnym, Koneserem, organizacjami pozarządowymi,
- zarządzanie promocją, m.in. zorganizowanie konferencji prasowej, media relations, przygotowanie i dystrybucja informacji, planowanie działań promocyjnych, przygotowywanie oświadczeń, stanowisk i sprostowań medialnych, wystąpienia w mediach,
- przygotowanie ofert, umów, kosztorysów,
OTWARTA ZĄBKOWSKA to formuła działań społecznych, artystycznych i kulturalnych wpisująca się w program rewitalizacji społecznej m.st. Warszawy. Zamknięta dla ruchu samochodów ulica Ząbkowska, w wakacyjne weekendy, staje się deptakiem i sceną, a sąsiadujące z nią podwórka, placyki i zaułki - kinem, teatrem, pracownią, klubem poetyckim, miejscem zabawy, ale przede wszystkim miejscem SPOTKAŃ.
Najbliższe otoczenie ulicy Ząbkowskiej zamienia się w przestrzeń wysokiej próby działań artystycznych i aktywnego współuczestnictwa, twórczej wymiany myśli i wzajemnych inspiracji.
OTWARTA ZĄBKOWSKA to jedno z najciekawszych wydarzeń w stolicy – interdyscyplinarne, angażujące rozmaite dziedziny sztuki, działania społeczne i kulturalne. Uzupełnione o różnorodne, wpisane w lokalny charakter warsztaty edukacyjne, artystyczne i hobbystyczne, happeningi i akcje
w przestrzeni jedynej takiej ulicy w Warszawie – wskazuje Pragę i jej niezwykłą rolę w miejskiej tkance stolicy.
Ulica przekształca się w forum społecznościowe, znoszące podział na estradę
i widownię, gospodarzy i gości.
Najbliższe otoczenie ulicy Ząbkowskiej zamienia się w przestrzeń wysokiej próby działań artystycznych i aktywnego współuczestnictwa, twórczej wymiany myśli i wzajemnych inspiracji.
OTWARTA ZĄBKOWSKA to jedno z najciekawszych wydarzeń w stolicy – interdyscyplinarne, angażujące rozmaite dziedziny sztuki, działania społeczne i kulturalne. Uzupełnione o różnorodne, wpisane w lokalny charakter warsztaty edukacyjne, artystyczne i hobbystyczne, happeningi i akcje
w przestrzeni jedynej takiej ulicy w Warszawie – wskazuje Pragę i jej niezwykłą rolę w miejskiej tkance stolicy.
Ulica przekształca się w forum społecznościowe, znoszące podział na estradę
i widownię, gospodarzy i gości.
Zakres obowiązków
- zainicjowanie projektu, - współtworzenie programu oraz organizacja,
- komunikacja ze wszystkimi partnerami projektu: Urzędem m.st. Warszawy, Teatrem Powszechnym, Koneserem, organizacjami pozarządowymi,
- zarządzanie promocją, m.in. zorganizowanie konferencji prasowej, media relations, przygotowanie i dystrybucja informacji, planowanie działań promocyjnych, przygotowywanie oświadczeń, stanowisk i sprostowań medialnych, wystąpienia w mediach,
- przygotowanie ofert, umów, kosztorysów,
Szkolenia i kursy
Seminarium marketingowe 2013 (Brain Juice)
Kurs pisania projektów EFS w Wyższej Szkole Pedagogicznej TWP.
Organizacja i oddziaływanie eventu w miejscu sprzedaży
Nowe trendy w przemyśle spotkań - MPI Summer Meeting 2009
Dialog PR 2009
Wyjazdy incentive-narzędzie motywacji i wsparcia sprzedaży
Project Managment, czyli organizacja eventu od A do Z
Event PR jako doskonałe narzędzie promocji regionu, miasta, instytucji
Kryzys w trakcie eventu
Event doskonały technicznie – jak to zrobić?
Systemy monitorowania uczestników eventów-możliwości, szanse i zagrożenia.
Wizażu i stylizacji
Nowoczesnych technik stylizacji okolicy oka
Technik analizy kolorystycznej
Kurs pisania projektów EFS w Wyższej Szkole Pedagogicznej TWP.
Organizacja i oddziaływanie eventu w miejscu sprzedaży
Nowe trendy w przemyśle spotkań - MPI Summer Meeting 2009
Dialog PR 2009
Wyjazdy incentive-narzędzie motywacji i wsparcia sprzedaży
Project Managment, czyli organizacja eventu od A do Z
Event PR jako doskonałe narzędzie promocji regionu, miasta, instytucji
Kryzys w trakcie eventu
Event doskonały technicznie – jak to zrobić?
Systemy monitorowania uczestników eventów-możliwości, szanse i zagrożenia.
Wizażu i stylizacji
Nowoczesnych technik stylizacji okolicy oka
Technik analizy kolorystycznej
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
"Nic pożądańszego a nic trudniejszego na ziemi, jak prawdziwa rozmowa".
A poza tym:
- komunikacja zintegrowana (marketing, PR, social media, event marketing),
- etyka dziennikarska, język i manipulacja w mediach, zagadnienie inforozrywki,
- szeroko pojęta kultura i rozrywka, organizacja wydarzeń kulturalnych,
- własna twórczość: biżuteria artystyczna, makijaż artystyczny, malarstwo.
A poza tym:
- komunikacja zintegrowana (marketing, PR, social media, event marketing),
- etyka dziennikarska, język i manipulacja w mediach, zagadnienie inforozrywki,
- szeroko pojęta kultura i rozrywka, organizacja wydarzeń kulturalnych,
- własna twórczość: biżuteria artystyczna, makijaż artystyczny, malarstwo.
Organizacje
Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Stowarzyszenie Branży Eventowej
Stowarzyszenie Branży Eventowej
Inne
Wydanie przez Wydawnictwo Scriptorium pracy magisterskiej pt. „Jak sprzedać informację? Seks, humor i sensacja w prasie na przykładzie dzienników Fakt i Gazeta Wyborcza”.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agnieszka Osiecka
Jej związek z piosenką miał być romansem obliczonym na studenckie wakacje, a okazał się małżeństwem na całe życie...
Analiza Transakcyjna
Grupa dla wszystkich osób zainteresowanych teorią Analizy Transakcyjnej. Osób które tylko teoretycznie interesują się AT, jak i praktyków którzy w swojej pracy zawodowej stosują teorię AT.
Anarchizm
Z czym Wam się kojarzy, co o tej idei myślicie, czemu nie lubicie albo dlaczego to sposób na życie. Luźne i mniej luźne dyskusje na tematy bliżej i dalej z zagadnieniem związane.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.