Paulina Makowiecka

Menedżer - specjalista ds. komunikacji, wieloletni praktyk marketingu i PR.
Radom, mazowieckie

Umiejętności

Copywriting Marketing Microsoft Office Public Relations kreatywność Rozwiązywanie problemów koordynowanie prac Komunikacja Marketingowa Prawo jazdy kat B Kampanie reklamowe elastyczność komunikatywność dobra organizacja pracy wystąpienia publiczne Kampanie marketingowe Organizowanie eventów kampanie społeczne Plan marketingowy

Języki

angielski
dobry
włoski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor działu marketingu i reklamy
Grupa Medialna - Telewizja Dami, dami24.pl
Komunikacja marketingowa • zarządzanie marketingowe • planowanie i monitorowanie kampanii • zarządzanie marką • koordynowanie i kreacja kampanii reklamowych • biznes relations • zarządzanie budżetem marketingowym • koordynowanie prac zespołu • współtworzenie strategii Firmy.
Logo
Trener/Szkoleniowiec
Innovo Innowacje w biznesie Sp. z o.o.
Prowadzenie zajęć i przygotowanie materiałów w ramach szkolenia: "Specjalista ds. PR oraz kreowania wizerunku medialnego firmy".
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
Kierownik Studiów Podyplomowych
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
Organizacja studiów podyplomowych na kierunku "Studia menedżerskie" • opracowanie programu dydaktycznego studiów • organizacja obsady dydaktycznej • badanie satysfakcji słuchaczy • realizacja budżetu dla projektu.
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
Koordynator ds. informacji o projekcie
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
Realizacja działań promocyjnych dot. projektu finansowanego ze środków EFS pt." Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw" • organizacja konferencji prasowych.
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
Kierownik Działu Komunikacji Zewnętrznej
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
Tworzenie i realizacja strategii komunikacji Firmy • Współtworzenie kampanii marketingowych • Współpraca z agencjami reklamowymi i grafikami • Kreacja materiałów reklamowych (outdoor, multimedia, radio, prasa, TV i inne) • Zarządzanie treścią stron www • Tworzenie i edycja tekstów oraz materiałów publikowanych na potrzeby komunikacji wewnętrznej jak i zewnętrznej • Kreacja i nadzór nad elementami wizerunkowymi, utrzymanie spójności • Tworzenie newslettera • Działania PR wspierające promocję poszczególnych inwestycji • Prowadzenie działań w social media • Pełnienie funkcji rzecznika prasowego • Planowanie oraz realizacja media relations • Pozyskiwanie klientów i wspomaganie obsługi klienta • Zarządzanie zespołem • Planowanie i realizacja budżetu marketingowego • Prowadzenie badań opinii i poziomu satysfakcji klientów oraz analiza wyników.
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
wykładowca akademicki
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
Prowadzenie akademickich zajęć praktycznych ze studentami w ramach przedmiotów: marketing • badania marketingowe • zarządzanie marketingowe • materiały i teksty PR • Public Relations • międzynarodowe stosunki polityczne.
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
Kierownik Działu Marketingu
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
Analiza otoczenia marketingowego • planowanie działań marketingowych • koordynacja kampanii marketingowych • kreowanie i zarządzanie komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną • współpraca z agencjami reklamowymi • przygotowywanie tekstów marketingowych • organizacja eventów • zarządzanie procesem rekrutacji na studia • planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym • koordynacja prac zespołów.
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
specjalista ds. marketingu i PR
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu

Edukacja

Logo
Studia Menedżerskie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu
Logo
politologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
politologia, licencjackie
Wyższa Szkoła Dziennikarska im. Melchiora Wańkowicza w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką

Zainteresowania

Relacje międzyludzkie, polityka, marketing, narciarstwo, psychologia.

Inne

Moje mocne strony to: intuicja marketingowa • umiejętne wykorzystywanie wiedzy dla realizacji pomysłów i projektów marketingowych • umiejętność jasnego wyrażanie własnych myśli i opinii połączona z otwartością i empatią • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z otoczeniem • asertywność.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
GL - Moderacja
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Marketing praktyków
Marketing praktyków
Grupa poświęcona wymianie doświadczeń praktyków marketingu i komunikacji marketingowej. Mam nadzieję na niekomercyjną wymianę uwag i spostrzeżeń na temat komunikacji marketingowej na polskim rynku.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji
Wystąpienia publiczne i prowadzenie prezentacji
Zapraszam do uczestniczenia w forum wszystkich którzy na co dzień mają do czynienia z publicznym przemawianiem.